Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


CaRlose
(csendes tag)

Sziasztok!
Próbáltam visszakeresni, ahogy látom másnál is előfordul az én problémám, csak megoldást nem találtam rá.
Körülbelül másfél éve szarakodik a netünk, hol szakadozik, hol teljesen elmegy, WIFIn és kábeles csatlakozás esetében is. Ezt persze többször is bejelentettem már, mindig az volt az ügyfélszolgálat válasza, hogy ők nem látnak problémát, ezért lezártnak tekintik a bejelentést...
Minden általuk javasolt teendőt elvégeztem, újraindítottam, frissítették, factory reset, de semmi változás.
A napokban annyira a tököm tele lett ezzel, hogy kihívtam egy technikust. Ő kicserélte ugyan a modemet egy új feketére (eddig a régi UPC-s fehér volt), de mondta, hogy ő sem lát hibát, a routeren ő folyamatosnak látja a kapcsolatot, ellenben ő is tapasztalja és látta is, hogy valóban gond van mind WIFIn mind kábeles csatlakozás esetében is, de ennél többet nem tud tenni.
Azt mondta, elképzelhető, hogy valamilyen eszköz visszapofázik a modemnek és ez megakasztja, vagy valamilyen elektromos hálózati hiba van, vagy törött kábel vagy ilyesmi...
Na most ezzel az új fekete routerrel még rosszabb a helyzet, mint azelőtt volt, percenként szakad meg a net és totál elszáll...kipróbáltam csak telefonnal WIFIre csatlakozni, minden más kábelt kihúztam, aztán fordítva csak kábelesen, kicseréltem a 230V elosztót is, ellenőriztem a koax kábeleket és a csatlakozót is, de semmi...rettenetesen felcsesz agyilag, hogy fizetünk egy valag pénzt egy gyakorlatilag használhatatlan szolgáltatásért, amit meg sem tudnak javítani...

Sajnos nem nagyon vagyok járatos az internet hálózatok meg a router beállításokban, de ha valaki tudna valahogy segíteni azt nagyon megköszönném, mert ez a helyzet már tarthatatlan :(

üzenetek