Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Hequila
(őstag)

Nálam is ugyan ez.
Net hol jó, hol nem (pocket loss, feltöltés megszűnik), hibát nem látnak.
Életemben nem szívtam ennyit internettel összesen, mint az utóbbi 1 hónapban a Vodafone-nal... :W


Kobe
(veterán)

Nem elmeleti eszmefuttatas erdekel, hanem konkret informacio.
A kabel igy is ugy is cserelve lesz.


kezo0
(addikt)

Háromszoros árnyékolású koax kábel ajánlott.


pkaresz
(senior tag)

Bocsi.

[ Szerkesztve ]


pkaresz
(senior tag)

:F


pjen
(félisten)

Akkor a gyakorlat. Ha szerencséd van működni fog, ha nüncs szerencséd akkor is. Csak lesznek csatornák amik esetleg be sem jönnek, kockásodnak. A Tv néha kiírjak hogy nem tudott csatlakozni. Kihívod a szerelőt első dolga lesz kidobni a kábeledet és tesz egy "bikacsököt"..


Kobe
(veterán)

a tv-t pont letojom, kb be sem lenne kötve, ha nem ingyen lenne. A modem a lényeg


pjen
(félisten)

Ott lehet, még rosszabb lesz. :N


_NCT
(őstag)

Sziasztok! Múlt héten péntek óta nincs internetszolgáltatásom, péntek este bejelentettem az esetet, majd biztos ami biztos, szombaton is hívtam őket, hogy valami nem kóser, nincs net. Na most az üf. azt mondta, távolról nem látja a modemet ezért ki kellene küldenie valakit helyszíni javításra. Mondom ok, hajrá. Ez volt szombaton, azóta semmi. A 72 óra az első bejelentéstől ketyeg ugye (ezt még az online felületen tettem)? Mert ha a szombatit nézem, akkor már az is megvan bőven. Gyakorlatilag 1 napig sem tudtam használni a szolgáltatást, csütörtökön telepítették, illetve egy korábbi internetszolgáltatót váltott le a Voda (bár ne tették volna). Mindenféle belső hibára hivatkoznak, hogy azért nem tud haladni az ügyem. Már a szerződéskötést sem volt egyszerű, ott is állítólag lefagyott a rendszerük és azért nem mentette el a szerződésem az üzletkötő. Ha nem telefonálok, akkor szerződésem sem lenne. Jelenleg azon agyalok, ha estig semmi reakció, írásos panaszt teszek náluk (bár sejtem annak is a kezelési módját).

Myvodafone alapján pedig se meglévő internetszolgáltatásom, sem készülékem nincs, a telepítés folyamatban.

[ Szerkesztve ]


kabelmania27
(félisten)

Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.


kabelmania27
(félisten)

Üdv!
Háromszoros árnyékolású kábel megfelelő, de az rg58-hoz másfajta (rg58) F csatlakozót érdemes venni mert RG6-os csatlakozó esetén nem fog jól érintkezni az árnyékolás ezért akadhat az internetkapcsolat.

[ Szerkesztve ]


_NCT
(őstag)

Igazából a modem kuka, nem lehet elérni a menedzsment felületét. Ma egészen pontosan 1x hívtak a vodafone-tól, de mivel megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni. Na ennek következtében nagyon gyorsan lezárták a jegyet, hogy ne kelljen kötbért fizetni. Persze én hívogassam őket időpontegyeztetés miatt…. Kicsit olyan érzésem van, hogy a felelősségáthárítás és a kiskapuk kijatszása gyorsan megy nekik, de a probléma megoldása kevésbé. Mert ha legalább 3x próbáltak volna hívni, de így aljasság. Gondolom bevett gyakorlat, hogy megcsörgetik az ügyfeleket, majd gyorsan zárják a jegyet ha rögtön elsőre nem kapod fel a telefont.


kabelmania27
(félisten)

Áramtalanítás után sem érthető el a modem oldala?


_NCT
(őstag)

Nem sajnos, a központból sem látják.


kabelmania27
(félisten)

Értem.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bekötés.


Slyer
(senior tag)

Sziasztok!

van egy TCL 58P635 TV-m Vodafone mediacarddal, és ABC sorrendben vannak listázva a csatornák, nem a megszokott módon. Van lehetőség átállítani a TV-n? Egyszerűen nem találom sehol…


_NCT
(őstag)

Az érdekesség, hogy azóta nem működik, mióta jeleztem, hogy bridge módban akarom használni. Jelenleg DHCP-n keresztül kap ip címet a rá csatlakoztatott eszköz, megkapja az átjáró, dns szerver, hálózati maszk etc. beállításokat. És ennyi. Szolgáltatás egyik ip cím alatt sem fut a /24 hálózatában, amivel management felületet lehetne elérni.Nincs ilyen feliratú csillapító rajta.


interstate76
(addikt)

Megint meccset néznék és megint nem megy a Vodafone TV (1-2 hete ugyanez történt). Sem telefonos applikációban, sem PC-s böngészőben. Ez csak nálam van, hogy letiltanak a meccsekről? :D Még a műsoraim menüpont sem működik, ill. semelyik csatorna élő adása nem indul el, egyik eszközömön sem. Tegnap még okés volt. Ritkán nézek Bajnokok Ligáját, de a Voda erről is le akar szoktatni!


pjen
(félisten)

Nálam megy.


kezo0
(addikt)

A helyzet azóta is változatlan. Egy szeptember 30-i rendszerhiba miatt automatikusan keletkezett, rám nézve hátrányos szerződésmódosításokat, amelyeket már másnap, okt. 1-jén megreklamáltam, és amit jegyzőkönyvben el is ismertek, azóta sem képesek kijavítani. A My Vodafone fiókomban továbbra is a téves, kedvezmény nélküli összegek jelennek meg a tv- és internet-előfizetésem árainál. Holnapután számlazárás, így jó eséllyel ezek a valótlan, a kialkudott árhoz képest kb. kétszeres összegek fognak a következő számlámon megjelenni nekem, hogy rohadjanak meg ezek a szerencsétlen, tehetetlen, hozzánemértő balf.ok.
Tegnap reggel telefonon próbáltam újra reklamálni, de persze csak annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy 30 napjuk van az ügyintézésre, és még csak 10 nap telt el a reklamációm óta, „segíthet-e még valami másban?”. Anyádban segíthetsz, abban.
Ma este fél 8-kor értem a Westendben levő üzletbe (gondoltam, újra megpróbálom személyesen, elvileg 8-ig vannak nyitva), de már nem voltak hajlandók sorszámot adni, mivel állításuk szerint zárásig nem kerülnék sorra. Azt mondta a csaj, jöjjek vissza reggel, mire megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért jöttem most, ha tudnék jönni reggel is… Még egyszer: rohadjanak meg.
És ez az egész úgy kezdődött, hogy én hülye, a saját akaratomból új, egy éves hűségszerződést kötöttem velük…

üzenetek