Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


_NCT
(őstag)

Igazából a modem kuka, nem lehet elérni a menedzsment felületét. Ma egészen pontosan 1x hívtak a vodafone-tól, de mivel megbeszélésen voltam, nem tudtam felvenni. Na ennek következtében nagyon gyorsan lezárták a jegyet, hogy ne kelljen kötbért fizetni. Persze én hívogassam őket időpontegyeztetés miatt…. Kicsit olyan érzésem van, hogy a felelősségáthárítás és a kiskapuk kijatszása gyorsan megy nekik, de a probléma megoldása kevésbé. Mert ha legalább 3x próbáltak volna hívni, de így aljasság. Gondolom bevett gyakorlat, hogy megcsörgetik az ügyfeleket, majd gyorsan zárják a jegyet ha rögtön elsőre nem kapod fel a telefont.

üzenetek