Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


antal750
(aktív tag)

Nem azt kaptam! Íme a panaszomra kapott email.

kedves Ügyfelünk!

2024.04.05-én CCT-042024-229203-as hivatkozási számon érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy a Vodafone partner kedvezmény megszüntetésével kapcsolatban tett panaszának nem tudunk helyt adni.
Nyilvántartásunk alapján 2023.01.02-án létrejött szerződésben foglaltak szerint került aktiválásra a 30%-os Vodafone partner kedvezmény, amit a 12 hónapos határozott idő lejártáig, azaz 2024.01.01-ig biztosítottunk.
Vodafone partner kedvezmény felhasználási feltételei:
A Szolgáltató a díjcsomag havi előfizetési díjából 30% kedvezményt biztosít a szerződés időtartama alatt az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén:
- A díjcsomag igénybevételére egyidejűleg 1 éves határozott idejű szerződés kötésével, e-Pack szolgáltatással
- A Szolgáltatás nem áll korlátozás, illetve szüneteltetés alatt
Az Egyéni Előfizetőt mindaddig megilleti a kedvezmény, amíg a Vodafone Magyarország Zrt. partnervállalatánál aktív munkaviszonnyal rendelkezik, illetve a partnervállalat és a Vodafone Magyarország Zrt. közti kedvezményezési program hatályban van.
Adminisztrációs okok következtében a 30%-os kedvezmény tévesen a TV HD Plus csomagnál 2024.03.30-án, míg az Internet L előfizetésnél 2024.03.27-én került lezárásra. A tévesen levont kedvezmények visszaterhelésétől egyedi elbírálás alapján eltekintünk.
A 12 hónapos határozott idő lejártáról 2023.11.08-án kiküldött emailünkben értesítettük, melyben újabb kedvezményes ajánlat lehetőségéről adtunk tájékoztatást.
Fentiek alapján jóváírási kérelme nem indokolt.
Szíves megértését és együttműködését köszönjük!

Amennyiben a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, panaszával jogosult felügyeleti szerveinkhez fordulni.

Személyesen is bementem a vodához ezt megerősítették.
Az ügyintéző elmondta nem én vagyok az első aki ezért panaszkodik, és nem is az utólsó.

[ Szerkesztve ]

üzenetek