[RIOS ERROR] Villanyszerelés - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

Villanyszerelés - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

PROTRON
(addikt)
[RIOS ERROR]

A 221-es wago papíron max 42A-re van méretezve, ezekszerint az aluval való találkozáskor az is probléma a haverod elmondása szerint, hogy a nem megfelelő megnyomódás miatt csökken az érintkezési felület.
A 42A-t egyébként nem bírja huzamosabb ideig, inkább max 25A állandó terhelést bízunk rá, amit megfelezel az alu vezető sajátossága miatt. ***
Így kijön hogy lutri, de 2,5kW-ra szódával rendszeres karbantartás mellett még akár elég is lehet, de ez nem a módszert igazolta. Az hogy 2 hónap alatt nem lett gond, az még semmit nem jelent. Hidd el, Ők tesztelték azt a szcenáriót amit Te és nem véletlenül írják a kezelési utasításra amit.
A példád nem jó, teljesen másra vonatkozik.

Mivel a wago esetében nagyon sokat számít a tényleges terhelés típusa, üzeme, üzemvitele.
Az érzékelőd esetén vagy átad, vagy nem ad át jelet. Itt meg vagy kontaktol, vagy szikrázik. :D
Mert alacsony terheléseknél valóban elképzelhető hogy hosszú éveken át nem lesz semmi hibajel, de ha ennek megfelelő írást adnak ki, akkor utána meg rádugják mások a 3kW berendezéseket, aminél meg leolvad...

***
(Mármint oké hogy 30A terhelés mellett alig 40 fokra melegszik fel és még állítólag 170 fokra felmelegedve is használható, de ez nem felhívás keringőre, azért 25A kmszt rakunk elé, hogy a kmsz túlterheléséig biztosan ne kezdődjön maradandó alakváltozás a wagoban. Lehet hogy 5 percig kibírja a 170 fokos hőmérsékletet 80A terhelés mellett, de attól még már elindulnak benne maradandó alakváltozások így később alacsonyabb terhelés is kikészítheti...)

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]