A 221-es wago papíron max 42A-re van méretezve, ezekszerint az aluval való találkozáskor az is probléma a haverod elmondása szerint, hogy a nem megfelelő megnyomódás miatt csökken az érintkezési felület.
A 42A-t egyébként nem bírja huzamosabb ideig, inkább max 25A állandó terhelést bízunk rá, amit megfelezel az alu vezető sajátossága miatt. ***
Így kijön hogy lutri, de 2,5kW-ra szódával rendszeres karbantartás mellett még akár elég is lehet, de ez nem a módszert igazolta. Az hogy 2 hónap alatt nem lett gond, az még semmit nem jelent. Hidd el, Ők tesztelték azt a szcenáriót amit Te és nem véletlenül írják a kezelési utasításra amit.
A példád nem jó, teljesen másra vonatkozik.
Mivel a wago esetében nagyon sokat számít a tényleges terhelés típusa, üzeme, üzemvitele.
Az érzékelőd esetén vagy átad, vagy nem ad át jelet. Itt meg vagy kontaktol, vagy szikrázik.
Mert alacsony terheléseknél valóban elképzelhető hogy hosszú éveken át nem lesz semmi hibajel, de ha ennek megfelelő írást adnak ki, akkor utána meg rádugják mások a 3kW berendezéseket, aminél meg leolvad...
***
(Mármint oké hogy 30A terhelés mellett alig 40 fokra melegszik fel és még állítólag 170 fokra felmelegedve is használható, de ez nem felhívás keringőre, azért 25A kmszt rakunk elé, hogy a kmsz túlterheléséig biztosan ne kezdődjön maradandó alakváltozás a wagoban. Lehet hogy 5 percig kibírja a 170 fokos hőmérsékletet 80A terhelés mellett, de attól még már elindulnak benne maradandó alakváltozások így később alacsonyabb terhelés is kikészítheti...)