üzenetek

hozzászólások


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

A budapesti lakosság 12%-a él családi házban, tehát a tipped jó volt. A statisztika viszont nem számolja a 2-6 lakásos ingatlanokat, ahol van kert, beálló és lehet napelem is.

Az agglomerációban viszont 78% a családi házak aránya. Itt 800 ezer ember lakik, vagyis jó félmilliós az a bázis, ahol opció a napelem és az otthoni töltés. Az ingázók száma nem ilyen magas (250-300 ezer között), a mérések szerint ennyi autó lépi át a városhatárt minden reggel. Vagyis iszonyú sok.

Egyrészt ha ez mind elektromos lenne, akkor igen, az egy elég érezhető hatást generálna a légszennyezettségre, de ennek ellenére nem gondolom, hogy ez kell legyen a végső cél. A végső cél az kéne legyen, hogy ezeknek a júzereknek a zömét kulturált, pontos és megfizethető kötöttpályás kapcsolatra ültetjük fel, de ezen a ponton vállig ér bilibe a kezem.

üzenetek