Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


bteebi
(veterán)

"Itt 800 ezer ember lakik, vagyis jó félmilliós az a bázis, ahol opció a napelem és az otthoni töltés."

Jól mondod, opció. Nagyon drága opció. Azért a családi házak nem kis része kicsi és korszerűtlen. De még a nagyobb, jobb állapotú házban lakó családok szerintem bő 3/4-énél se az a kérdés, hogy futja-e majd a ~20 millás EV otthoni töltésére (mondjuk még 3-5 millióért), mert nem, hanem hogy lesz-e pénzük 2-3 éven belül szigetelésre.

"Egyrészt ha ez mind elektromos lenne, akkor igen, az egy elég érezhető hatást generálna a légszennyezettségre"

Az már valóban, de ilyen arány semmilyen relatíve sűrűn lakott területen nem lesz. Nem lehetne elektronokkal lekövetni. :U

"A végső cél az kéne legyen, hogy ezeknek a júzereknek a zömét kulturált, pontos és megfizethető kötöttpályás kapcsolatra ültetjük fel"

Erről van szó. :K De ilyen se lesz, sok tényező miatt.

#179: Utánanézhetsz, de attól még nem leszel se szerelő, se a modell szakértője. A cipős példa meg nagyon félrevisz. Az egy alapvetően kis értékű szar, amit eleve könnyen hazavághatsz, de ha nem, akkor is ~1-4 éven belül FIXEN lecseréled, mert tönkremegy. Azért egy autót nem. A cipőhöz eleve nem is kell értened, nem kell tudnod, hogy cianoakriláttal vagy mondjuk epoxigyantával ragasztották, hány rétegű, milyen erős cérnával varrták (if applicable), és hogy mekkora volt a VOC tartalma a használt festéknek. Tetszik? Igen. Van méretben? Igen. Kényelmes? Igen. Olcsó? Nem, de jó eséllyel akkor is megveszed.

Egy autót "felpróbálni" azért jóval macerásabb. Nem lesz a belvárosi plazában 30 méteren belül 8 üzlet, ahol fel tudod próbálni azt az 5-6 fajta modellt a megfelelő színű, megfelelő évjáratú, felszereltségű, futásteljesítményű modellt, amit szeretnél. Ami ráadásul egy cipőnél több 100-szor drágább, és még attól is alsó hangon egy bő nagyságrenddel komplexebb, a tulajának meg majdnem fixen érdeke, hogy legalább minimálisan megvezessen téged.

[ Szerkesztve ]

üzenetek