War Thunder - MMO Combat Game - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Francia91
(veterán)
Blog

Üdv 9.0 felett!
Sajnos ez nem lesz másabb, én 10.0 németezek javarészt, ugyanez


edari
(őstag)

Fuh, Ozelottal én pár meccset mentem csak, teljesen használhatatlan egy eszköz. A2-es Gepard, na az már adja, mert annál hiába szállnak alacsonyan a gépek, akkor is le tudod őket szedni.


Francia91
(veterán)
Blog

Ozelot-tal meccsenként 4-5 légi járművet is leszedek Reálban. Az használhatatlan?

[ Szerkesztve ]


wednesday
(őstag)

Nem egy Strela az biztos. Drónt nem tud lelőni hiába van bemérve. Ha manőverezik valami vagy túl közel van elvéti. A nem annyira távolni helik ellen használható. Közeli heli ellen még, ha meg sem mozdul használhatatlan. Repülőre csak akkor lövök ha energiában már kifáradt, távolodik és éppen nem jön flar, szóval nagyon spéci esetek kellenek. Lehet vele alkotni, de csak akkor ha a jet el van foglalva minden mással is.

Egyszer lelőttem vele egy bamba F4 Phantom-ot. Aki full szemberepült a rakétával és a világon nem csinált semmit. :D


csongi
(veterán)
Blog

A korábban linklelt super warriornak nem rángatta el. És szép találatokat vitt be célzás nélkül is. :D
Biztos csak skiles, és semmi köze a programhoz.


Kotomicuki
(senior tag)

F2P, AB, amikor a kill volna a "házi feladat":

Ilyenkor a 19-ből egy sem ér annyit..., "érdekes".


edari
(őstag)

Nekem nem adta. Mire bemértem valakit + lőtávon belülre ért, vagy kinyírt, vagy alacsonyan szállva elhúzott a naplementébe. Gepard-al ilyenkor 1-2 rövid sorozat és halott.


KROK640
(veterán)
Blog

Arról bölcsen hallgattál, hogy minden hónapba megpróbálod, ugyanis eddig csak az RB-s tartalmakat öntötted ránk, meg nagy vehemenciával megszakértetted, hogy az AB szar és pont. Szóval nekem ezt mégis kb honnan kellett volna tudnom? :)

1024 reál, és 21 ezer AB csata van mögöttem, és látom mindkét módnak az előnyeit. De most az AB-t nagyon elszarták, kezdek odajutni, hogy már a T2-es kötvényfeladatokat sem fogom lehozni, a T3-asokat meg el is engedtem. Pl mostmár szinte lehetetlen crit hitet lőni, ettől még mindig megvan a az feladat, hogy csinálj 36 critet. Míg régen ez egy óra aktívá játék volt, most a feladatra rendelkezésre álló 21 óra sem lenne elég ...

#16328 Kotomicuki : "Tényleg egyre xarabb ez a játék.." - el nem tudom hozni, hogy kik és mi alapján hoznak bizonyos döntéseket, de az látszik, hogy azok nem játszanak a játékkal. Egyébiránt sem értem azt, hogy miért nem user barátabb irányba fejlesztenek, miért azt nézik, hogy lehet mégjobban sz0patni az embert?
Most mióta ezt bevezették látványosan kevesebbet játszok, napi 1-2 meccset megyek szemben a régi napi 15-30 meccsel.


KROK640
(veterán)
Blog

Igen, én is azt veszem észre, hogy amióta a prémem lejárt egyfolytában zaklat, hogy fizessek elő, másrészt mégjobban sz0pok. Toálisan az volt ma is az érzésem mind a két meccsben amit nyomtam, hogy free fragnek vagyok odatéve. T2-es kötvényfeladat : nyerjek egy csatát és legyek benne az első 5-ben. Volt két olyan vereségünk, ahol az utolsó háromban voltam.

" 1 hónapja csak ugyanazon a 4 pályán játszok" ne is mondd, már azt sem tudom hogy variáljak a letiltható pályákkal, mert ha valamelyikről leveszem a tiltást, hogy egy másikra rakhassam át, akkor a "felszabadult" pályát kezdi el spamelni. Az meg külön G3CI megoldás, hogyha pl az a feladatom, hogy dobjak ki X mennyislégű bázist, akkor elkezdi spamelni a reptérbirtoklást, ahol ugye esélyem sincs végrehajtani a feladatot, pláne, ha több bomber is van a presetemben. Aztán ha 8 percnél hamarabb kilépek, - mert nincs kedvem wastolni az időmet egy olyan meccsben ami nem visz közelebb a célomhoz - akkor meg még én kapok crewlockot, holott a játék volt hülye. Évek óta masszívan megyünk a user unfriendly irányba.
Azt már nem is említem, hoghy az új fórum egy átláthatatlan katyvasz, amit csak azok nem olvasnak akiknek kellene.

#16340 wednesday : 6.3-tól felfelé nem élvezem a meccseket, sőt, messzebb megyek, néhány kivételtől eltekintve már általában 4.3 felett sem, és ami tényleg élvezhető legjobban az 2.0 alatt van.


KROK640
(veterán)
Blog

Na mondom harmadjára csak másképp lesz.
Dehogy.

Igen, jól látod, hat gépből(!), sikerült összehozni 1 assitot, egy 1 kill-t, és 2db földit. Valahogy megint mindenkit kilőttek, lelőttek előlem, bárki szembejött első találattól hullott darabokra a gép. És persze tizenegyedik vagyok, és megint veszíteni fogunk! (vesztettünk mire a kommentet befejeztem) Holott az első ötben kéne lennem és nyerni.

Jó, hát akkor már a T2-es kötvényfeladatot sem fogom ma lehozni, merthogy három próbából még csak a közelébe se legyek, egy fullos presettel, aminek 75-ös ászolt személyzete van, - 9,5 év majdnem napi játék és 21000+ meccs után - az már nekem kicsit sok(k). Elb*szták a játékot, de nagyon!
Innentől amíg nem lesz 180 fokos fordulat, bhasszák meg az összes eventjüket és battle passukat!


Francia91
(veterán)
Blog

Közel lévő légi célpontokra nem jó, jeteknél meg ki kell tapasztalni, mikor érdemes lőni. Én bemérem, és megvárom, míg 2-3 alkalommal elszórja a csalikat, majd mikor már elfele húz, akkor indítom a rakétát






[ Szerkesztve ]


edari
(őstag)

Szerencsére már túl vagyok rajta, így már nem idegesít. :)


Urna
(tag)

Ismét linkelek akkor super -wariorként, hogy ez mindenkire hatással van.. elismerem, idegesítő. :(((

Svéd 8.7 | 12 -3 Nuke
ha le szeretnél csalózni, akkor explicit is lehet nem sértődök meg :D nincs semmi "program"
3:22-kor látható hogy nekem is rángatja a célkeresztet amikor a célzókör a közelebbi tereptágyra ugrik (oszlop).
Ez azzal magyarázható hogy a fehér kör mindig a legközelebbi tereptárgyakra ugrik amit látsz, a sárgát pedig oda fogja irányítani. Emellett pedig mivel a tps-nézet nem a csőbeli, hanem feljebb és a tank mögött van, a paralax miatt feljebb teszi a fehér kört mint amit te látni vélsz. Ezért nem csinálja ezt, amikor a csőbeli nézettel viszed a kurzort odébb. Ezt le tudod ellenőrizni azzal ha tps-ből szabadnézettel elforgatod a kamerát "lejjebb":
Ugyanaz a beállás TPS:

És TPS de elmozgatott kamera esetén:


wednesday
(őstag)

"Ez azzal magyarázható hogy a fehér kör mindig a legközelebbi tereptárgyakra ugrik amit látsz, a sárgát pedig oda fogja irányítani"

Akkor azért van az a jelenség, hogy pl. lévédelemmel egy városi pályán, mondjuk Berlin...ha alacsonyan repül egy gép és te a lerombolt emeletek közötti réseken (TPS nézetből), ablak maradványokon keresztül akarod szitává lőni, akkor az épület egyszerűen "vonza" a lövéseket?


Urna
(tag)

Igen, ha követed a gépet és a kör átmegy egy adag házon akkor fel fogja emiatt rántani az instruktor, mert a ház közelebi object mint a "végetlenben" lévő gép.


7Sony7
(addikt)

Srácok, az miért van, hogy a Marder- ből kilőtt rakéta néha beleáll a földbe előttem? Vagy megy a tank felé, aztán egyszer csak elkanyarodik?
Meg úgy tűnt, van olyan tank, aki észlelte a rá indított rakétát. Ezt is jelzik a modernebbek?


Francia91
(veterán)
Blog

A "megy a tank fele és egyszer elkanyarodik" az az eset lehet, amikor az ellenséges tanknak van IRCM-je (rakétaelhárító rendszer)
A beleáll a földbe verziót még nem tapasztaltam, mondjuk kb fél éve nem volt előszedve a Marder, lehet összefügg azzal, hogy a rakéták pályáját módosították, és mostmár spirál vonalon kanyarogva megy a cél felé, ezt a BMP-2-esen és a Beigletpanzer 57-esnél veszem észre, azokkal játszok mostanság

[ Szerkesztve ]


wednesday
(őstag)

Ez a 10.3 német ez most valami szörnyű. Nektek mennyi a winrate-etek 9-10-be?

Nem mintha bármikor is nézegettem volna, de azért elárul valamit a RANK és BR-ekről.

Mert nagy átlagban mindenhol 45-50-52% mondjuk. Most itt 24%.... 33 meccsre 25 vereség jutott. És ha elhúzódó körök lennének vereséggel, akkor fel sem tűnne. Csak a legtöbb a gyors káosz halál.
És még a győzelmekben sincs sok köszönet. Mondom tuti heli rush, meg égi áldás lesz érzem, azonnal légvédelemmel kezdek....nem történik semmi. :D Jó, hogy nyert a csapat sokat nem tettem hozzá.

Most Ozelottal is szívtam. Természetesen szétverték a csapatot 2 perc alatt és jöttek a helik, gépek. Heli 3 km-ről, tisztán!! Na mondom véged. ÉÉS...az istenért nem lockolt rá a rakéta (vagy bármi másra), szóval indítani sem tudtam. Kilőttek, a tartalékkal ugyan ezt eljátszottam..mondom még a spawn védelem tart, rálockolok. Hát ő nem és kész. Nézzem csak a zöld kört végig...ugyanúgy kilőttek.


Francia91
(veterán)
Blog

10.0 németezek, a meccsek 60-70%-a bukta, ahogy írod, 2 perc alatt ledarálva a csapat. Ketten, jó esetben hárman maradunk egy komplett csapat ellen 2 perc után.
Ozelot korlátozottan használható, de ott nagyon jól. Igen, sok esetben előfordul, hogy simán látom a helikoptert,. de nem lockol rá, miközben Ő már abból a távolságból röhögve kiszed.... Nem egy ruszki Strela-102-es, tény :(

[ Szerkesztve ]


wednesday
(őstag)

Hát nem. :( Főleg, hogy a lock még semmit nem jelent, még simán kitérhet, flar stb.

Pláne, ha feldob 11-be és a fejem felett kőröznek 7-8km-ren és szórják a GBU-t...Legalább akkor a 3km adja be.

Itt az uptier sokkal nagyobb ugrás, mint mondjuk 4,7-5.7-6-7stb. Ott repülőkbe alig jelent valamit, tankoknál meg so-so, lehet kezelni. De itt 10-11 repülőkbe nagyon nem mindegy.

üzenetek