[Re:] [Met:] UPC, "nem tudom". - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


ncc1701
(veterán)

Birka türelmetek van, a második eset után otthagytam volna őket, h akkor most vasalhatják be az elhunyton, mert máson nem tudják, és dugják fel maguknak a csekket. :)


Met
(nagyúr)
Blog

Csak keresztanyám miatt, amit ki kellett fizetnie azt kifizette.
De úgy gondolom hogy én mindent megtettem hogy fizessek, úgy hogy így jártak.


bitpork
(veterán)
Blog

Nem fogsz örülni neki, de át fogják adni követeléskezelőnek szerintem. Menj be akármilyen állapotban vannak az idegeid, mert ki fogják veled fizettetni. A szolgáltatók többségét irgalmatlanul nem érdekli hogy mi történt, ők szolgáltattak. :(((


4Grider
(nagyúr)

Csakhogy a szolgáltatóknak is a jogszabályoknak megfelelően kell szolgáltatniuk. És azok azt mondják, hogy az előfizetői szerződés megszűnik az előfizető halálával. Megszűnt szerződés alapján nem szolgáltathatnak és nem is követelhetnek. Ezt a követeléskezelők is tudják.


Met
(nagyúr)
Blog

Az előfizetés már inaktív, azt meg tudta most nézni a gépben.


bitpork
(veterán)
Blog

Akkor így :R Ugyan nekem hónapokig tartott bő 10 éve, és teljesen más tapasztalatom volt, remélem változott a szolgáltatók hozzáállása.


Gubek-Einste
(titán)
Blog

Menj be az ügyfélszolgátlatra és kérd az azonnali elszámolást, ha nem akarja az ügyintéző akkor a felettesét.


Met
(nagyúr)
Blog

Benne van az ÁSZF-ben

12.5. Egyéb Előfizetői Szerződés megszűnési esetek és feltételek
Az Előfizetői Szerződés megszűnik:
a) a szerződésben meghatározott idő elteltével;
b) az Előfizető halálával, vagy jogutód nélküli megszűnésével;


nemlehet
(őstag)
Blog

A követeléskezelőktől sem kell azért annyira berosálni. Ők is csak azt tudják behajtani aminek van jogalapja. Az egy dolog, hogy gyakran küldözgetnek mindenféle erőszakos levelet akkor is amikor nincs erről szó, mert egy csomóan betojnak és inkább befizetik azt a pár 100.000 Ft-ot csak nyugi legyen.

Nekem unokatestvérem halt meg és mivel egy ideig azonos bejelentett lakcímen laktunk (másra nem tudok gondolni) kaptam én is felszólítást mindenféle tartozások miatt (semmi közöm nem volt hozzá és nem a közösen lakott albérlet kapcsán keletkezett). Volt nagy irgumburgum, meg büntetőkamat kilátásba helyezése, de elmentem volna röhögni abba a polgári perbe amit indítanak ellenem...

[ Szerkesztve ]


Met
(nagyúr)
Blog

Igazából az a rohadt idegesítő, hogy nem tudom kifizetni, ki akarom de menjek vissza ekkor meg akkor.
Ilyen nehéz ránézni a gépre hogy mennyit kell még fizetni?
Most is, menjek vissza 3 hét múlva.


Gubek-Einste
(titán)
Blog

Csapj az asztalra és mond, hogy itt helyben számoljanak el veled és kész.


bambano
(titán)
Blog

csak a tisztánlátás végett: te nem tudod lemondani elhunyt rokon szerződését, annál az egyszerű oknál fogva, mert a szerződés a halállal MEGSZŰNT.
megszűnt szerződést nem lehet lemondani.

te maximum a halál tényéről tudod informálni a szolgáltatót.


bambano
(titán)
Blog

"Megszűnt szerződés alapján nem szolgáltathatnak és nem is követelhetnek. Ezt a követeléskezelők is tudják.": ez meg nettó marhaság, az élő szerződés nem feltétele a követelésnek.

a jogos követelés sajnos örökölhető, tehát a halál előtti tartozás behajtható.

(#10) Met: kérd a panaszkönyvet és írd bele a tényállást.

[ Szerkesztve ]


twollah1976
(őstag)
Blog

Inkább legyen túlfizetésed és később valahogy visszakéred a pénzt.


bambano
(titán)
Blog

jah :)
mer amit sok hét alatt alig bír befizetni az upcnak, azt olyan gyorsan vissza fogja kapni?
euróban max...


Mate
(nagyúr)

Tavaly kellet írnom upc-nek haláleset miatt. Pontos levélre már nem emlékszem, de a lényeg:

Tisztelt ügyintéző!

bla bla bla xy előfizetőjük elhunyt. Kérem írassák át az előfizetést bla-bla-bla

Előre is köszönöm!

ZX

Válasz:

Kedves XY!

Sajnálattal értesültünk a haláláról, de a kért módosítást csak személyesen tudja jelezni. Kérem fáradjon be bla-bla-bla....

Én csak jót nevettem rajta, de érzékenyebb ember egy ilyen után jogosan kezdi asztalborogatással a személyes találkozót...


Met
(nagyúr)
Blog

A panaszkönyvnek amúgy van értelme? Dolgoztam boltba de soha nem írtak bele ezért a következményeit sem ismerem.

twollah1976 Tényleg jó ötlet, fizetem a havidíjat, havonta bemegyek hátha ki tudom fizetni de elküldenek. menjek vissza 8 nap múlva. Aztán úgy két év múlva visszaküldik a pénzt a halott keresztanyám nevére abba a lakásba amiben már az új tulajdonos lakik. :)


bambano
(titán)
Blog

"de érzékenyebb ember egy ilyen után jogosan kezdi asztalborogatással a személyes találkozót...": benne van az ászf-ben, hogy milyen ügyfajtához milyen irat kell és hogyan intézhető.
ezen asztalt borogatni lehet, csak nincs értelme. ráadásul ez nem is az upc meg a többi szolgáltató hülyesége, mert emlékeim szerint ezt törvény szabályozza.

más: engem még mindig érdekelne, hogy hogy lehet átiratni egy szerződést a szerződő fél halála esetén... tudom, hogy minden ászf-ben van ilyen lehetőség, de ez ettől még nem jogszerű.


bambano
(titán)
Blog

"A panaszkönyvnek amúgy van értelme? Dolgoztam boltba de soha nem írtak bele ezért a következményeit sem ismerem.": szerintem ebben az esetben van, mert nyilvántartott közlési forma, tehát ha te 2-3 alkalommal megpróbálsz eleget tenni az előfizetői kötelezettségednek, aminek nyoma marad a panaszkönyvben, majd utána úgy döntesz, hogy teszel rá, akkor lesz egy iratod, hogy te megtetted, ami tőled elvárható, a szolgáltató meg ne akarja a saját ostobaságát a te ugráltatásoddal kompenzálni.


Mate
(nagyúr)

Azért elvárható az ügyintézőtől, hogy felfogja amit olvas és ne egy halottnak címezze utána a levelét és kérje meg, hogy fáradjon be személyesen....

Mindent át kellet íratni. Egyedül elmű és upc volt az, ahova személyesen be kellet menni. Minden mást el lehetett intézni távolról is.

Nem tudom mi jogszerű és mi nem, de minden előfizetés átíratva lett és nem új előfizetés kötve. Egyedül elmű és főgáznál keletkezett új szerződés.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Várj: nekünk a vízszolgáltató immár 20 éve nem hajlandó a vízórát a nevünkre írni , mert aki eladta a lakást menjen be, és ő maga jelentse be a szerződésből való kilépését. Jah csak elköltözött mi sem tudjuk hova , oszt ennyi. Vizünk van, mert a közös költségen keresztül (emeltet fizetünk) a ház fizeti a túlfogyasztást.


Met
(nagyúr)
Blog

WIN!

Szóval, 21.-én este még elküldtem nekik egy levelet az online felületen és csatoltam hozzá a halotti anyakönyvit és a szolgáltatás lemondásának megrendeléséről kapott pdf-et.
Leírtam nagyjából ugyan azt amit a blogba írtam és még egy kis szösszenetet, íme:

Háromszor voltam bent az ügyfélszolgálaton, többször NEM megyek.

Tájékoztatom Önöket mint szolgáltatót, hogy január 12.-én a xxx-es számú ügyfelük elhunyt, így halálának napjától az előfizetői szerződést az eht (2003. évi C. törvény) 134. paragrafusának 10a bekezdése alapján érvénytelennek kell tekintenem.
Február 4.-én megrendeltem a szolgáltatás lemondását Iktatószám: UFE-xxx
Nyomatékosan kérem Önöket hogy küldjenek egy csekket amin be tudom fizetni a január 12.-ig történő szolgáltatásuk díját, (nem február 4.-ig és nem is február 13.-ig).
Csatoltan küldöm a halotti anyakönyvi másolatát és a szolgáltatás lemondás megrendelését.

Amennyiben nem reagálnak a bejelentésemre 2 munkanapon belül írásban, úgy veszem hogy a ráutaló magatartásukkal azt jelzik, hogy nincs tartozásom önök felé a január 12.-ig történő szolgáltatásuk díját illetően és a jövőben nem követelnek az elhunyttól semmilyen pénzösszeget.

Semmi hatást nem vártam de jót szórakoztam amíg összeszedtem emlékeimből milyen szokott lenni egy "fenyegető" szöveg amit egy szolgáltató szokott küldeni 1 nappal fizetési határidő lejárta után.

Erre kaptam most az előbb egy levelet.

Tisztelt XY!

2017.02.08-án és 2017.02.21-én érkezett megkeresése alapján mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségek végett.

Az Ön által küldött dokumentumnak megfelelően, a számlázás visszamenőlegesen 2017.01.12.-ei nappal korrekciózásra került. A jóváírást követően a "xx"-es ügyfél azonosító tekintetében 433,62 Ft összegű számlaegyenleget tartunk nyilván, mindazonáltal Társaságunk 500 Ft alatt nem küld ki csekket az előfizetők részére, így a fennmaradó 433,62 Ft-ot jóváírtuk.

A fentiek értelmében a "xxx"-es ügyfél azonosító alatti számlaegyenleg rendezett.

A történtekért még egyszer elnézését kérjük és megértését köszönjük!

Minden további kérdésével kapcsolatban szívesen fogadjuk megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

Tisztelelettel:
xy
UPC Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálat

Nem hittem volna hogy lesz hatása a levélnek, nem is érzem magam ettől most nagy embernek, egyszerűen csak örülök.

4Grider Köszi a paragrafusos szövegért :)

üzenetek