[Re:] [Mr X:] Bömbi-blog, első rész - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Na hát ez is hasonlóan kalandos, mint az én Mercis sztorim :D
Használd sok egészséggel és várok sok sok képet róla.


Mr X
(veterán)
Blog

Direkt azért kezdtem el írni, hogy meglegyen majd összesítve a sok cumizás. :D

Amúgy is szeretek bütykölni, szakértő segítség is van, ha elakadnék, profi felszerelés is, ezért mertem belevágni az E46-ba.

Egyébként a blog ötletét a te írásaid adták. :)

[ Szerkesztve ]


batyuska100
(senior tag)

Sok sok balesetmentes kilómétert vele, vigyázz rá mert jól néz ki! :)


Krugszvele
(senior tag)

Az ilyen autók miatt terjed a tévhit hogy szaraBMW meg társai, pedig igazából ezek csak emberi hibák voltak, az autónak semmi baja :)

Ha rajtam múlna kb 50-70 lóerőben maximálnám a személyautók teljesítményét. Kevesebb károsanyag, kisebb fogyasztás. Persze lehetne kapni a versenyautókat, a 150-200 lóerősöket, de csak pályán használhatnák (nem autópályán, hanem épített versenypályán)


#90088192
(senior tag)
Blog

Egyet értek, mondjuk ez a lóerő mizéria könnyen kijátszható hiszen kik mozdítják még az autót?
Hát Nyomaték :DDD
Tudok neked akár 5000 köbcentis motort 50LE max teljesítménnyel pl IFA.
Vagyis úgy gyorsulna mint egy versenyautó és annyit is enne, csak végre 180 a max.
Sok értelme nem lenne mert a kissebbségi komplexusos ki a fenegyerek úgyis megölné magát még másokat is.
Kombinációban viszont jó lenne: max sebesség 130, max lóerő 50 max nyomaték 130Nm max köbcenti meg 900.


flymi
(addikt)
Blog

Akkor mindenkinek papírjaguárt? :DDD

Jó, h lehet választani sokféle motor és bódé közül. A legnagyobb gond még csak nem is a sok száz lovas értelmetlen street racsing, meg a felvágós virítós kocsikkal van.
A jogszabályok és a büntetések nem épp elrettentő mivolta sokkal inkább tehet arról, h akinek erős kocsija van az általában röhögve kifizeti a 300k-s büntit és ugyanúgy veszélyeztet másnap másokat.
Mondjuk szvsz a fix trafik is elég veszélyesek, mert folyton az órát bámulják nehogy fölé menjenek néhány km/h-val is.

Mr X: Mikor vetted, mennyiért, kitől?
Lesz olyan hosszú mint Lali mercis blogja vagy az anyátok közt?

[ Szerkesztve ]


Mr X
(veterán)
Blog

Kb. Egy hónapja vettem, magánszemélytől nem messze Budapesttől. Kicsit volt 1 millió felett a vételára. A blog jövőjét még passzolom, de anyag lesz rá, én az a fajta hülye vagyok, Ki bütykörészéssel relaxál, az eddigi autóimon is, ha nem volt javítanivaló, én akkor is találtam. 😁

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

A trabi 601, 1.1 és 1.3-as verzióban volt mint Papir jaguár :DDD
Ha jól emlékszem :R


#90088192
(senior tag)
Blog

Mindegy milyen betegágyat veszel, a különbség a japánon egyszer körbe érsz, míg a modern német technika ezt nem engedi még egyenlőre :DDD

Jó sokáig űzheted a hobbid, amit igen nagyra becsülök mert magam is csináltam sokáig :R
Aztán rájöttem jobb egy barátnő még egy kutya ;]

[ Szerkesztve ]


Mr X
(veterán)
Blog

Volt egy öreg Lancer-em, sosem volt semmi baja. Ezen felbuzdulva a következő két autóm is Mitsubishi lett. Életemben nem volt annyi bajom autóval, mint azokkal. A Fiat és az Alfa összesen nem okozott annyi gondot, mint azok egy lazább hónapban. 🙂


8th
(addikt)
Blog

Ez elég ostoba karigeris megközelítés. Belegondoltál már abba, hogy egy mai 1.3t súlyú átlagos kompakt kategóriás autó mennyit fogyasztana egy 50-70 lovas pöcsköszörű motorral aminek folyamatosan padlógázt kéne nyomni, hogy egyáltalán mozgásban maradj?

Octavia 1.2 TSI 86 hp 5,98 L /100km
Octavia 1.4 TSI 150 hp = 6,42 L /100km

Az erősebbik verzió mindössze négy és fél decivel fogyaszt többet ami konkrétan semmi közben jobb a felszereltsége jobb a futóműve jobb a féke sokkal jobban megy és ugyan ahhoz a dinamikához sokkal kevésbé kell taposni mint a gyengébb verziót. Teljesen értelmetlen dolog alulmotorizált autót venni. Fogyasztáson (emisszión) az ég világon semmit nem nyersz. A gyengébb verziónak nyomni kell, hogy ugyanúgy menjen mint az erősebbik amiben ugyanahhoz a tempóhoz csak simogatod lábbal a gázpedált. A városon kívüli előzéseket is kétszer meg kell gondolni a gyengébbikkel pláne ha meg van pakolva értsd. bent ül a család csomagokkal együtt. Az erősebb autóban meg nyomsz egy teli gázt és biztonságosan átugrottál vele két három tötymörgőt.

Gratula az autóhoz. Én kézivel vettem volna mert rohadt jó váltót párosítottak ehhez a motorhoz. Mondjuk itt már akad némi nyomaték is ezt már nem fogja le annyira az automata váltó. :D

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Szép kis kaland , főleg az elején.
Munkatársam is vett egy ilyen kombi csodát. Azóta már egy motor csere történt rajta ,nem volt hosszú életű az 1.8-as motor.


D1Rect
(félisten)
Blog

Látom neked se hiányzik majd az index. ;]


8th
(addikt)
Blog

Sziporkázol ma. :DDD


Mr X
(veterán)
Blog

Konkrétan onnan indult az autócsere gondolata, hogy automatát akarok. Öregszem, kényelmesedem. 😁


flymi
(addikt)
Blog

Akkor még rosszabb. :D

1 literes motor autóba nem való. Kollégámnak volt asszem 800 köbcentis Tico-ja. Lámpánál mindent legyorsult a bádogdoboz, de azért azt nem nevezném autónak hiába van négy kereke.

Mr X: Bár nem riadok vissza a műszaki dolgoktól, de az autószerelést inkább a profikra bízom. Nekem egy mk2 fókuszom van majdnem két éve, tudnék mesélni...


#90088192
(senior tag)
Blog

Itt szeretném felhívni a figyelmet, hogy mennyi hiba jön elő az sok dolgon múlik, és nem feltétlenül mérvadó az adott autó megítélésében. Ha a hibák típus hibák, az igen.
Ezért írtam a japanon általában amit megcsinálsz az jó is maradt, mert kevesebb a tipushiba.
Nem azt jelenti hogy tökéletes, hanem azt, hogy megbízhatóbb ha karban van tartva.
Ebből adódik egy nagyon visszás nézet, hogy a japán autót nem kell karbantartani. Ez vezet pont oda ahová jutottál :R
Aztán nézhetjük úgy is a Japánra kevesebbet kellene költeni, míg a német prémium vinné a pénzt ha lenne.

Ezek az anomáliák amikkel elérkeztünk ide, a váltó szervíz lehet egy vagyon lett volna, nekem 180E km után nyílt lehetőségem frissen vásárolt automon először valtoolajat cserélni. Túlélte minden gond nélkül mert egy hulladék toyoka. :R

De nem ocsarolni akarom a járműved, hanem konstatalni, a legjobb döntést hoztad hobbid érdekében :R
Élvezni fogod a vezetést, amikor nem akkor a szerelést :R


Mr X
(veterán)
Blog

Lesz rajta még mit csinálni, az biztos. A váltócserére is készülök azért lelkileg. 😁

Amúgy már kész a következő rész, abban lesznek a kezdeti finomhangolások, javítgatások. Így már utolértem a mai napot, csak egyben túl hosszúnak éreztem.

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Szerettem szerelni sokat is csináltam, mint megélhetés is.
Amióta elkezdtem öregedni :DDD nem annyira vonz.
Inkább csak okoskodni szeretek :P


Mr X
(veterán)
Blog

Én továbbra is szeretem csinálni, csak egyre jobban fáj másnap. 😁

üzenetek