Itt szeretném felhívni a figyelmet, hogy mennyi hiba jön elő az sok dolgon múlik, és nem feltétlenül mérvadó az adott autó megítélésében. Ha a hibák típus hibák, az igen.
Ezért írtam a japanon általában amit megcsinálsz az jó is maradt, mert kevesebb a tipushiba.
Nem azt jelenti hogy tökéletes, hanem azt, hogy megbízhatóbb ha karban van tartva.
Ebből adódik egy nagyon visszás nézet, hogy a japán autót nem kell karbantartani. Ez vezet pont oda ahová jutottál
Aztán nézhetjük úgy is a Japánra kevesebbet kellene költeni, míg a német prémium vinné a pénzt ha lenne.
Ezek az anomáliák amikkel elérkeztünk ide, a váltó szervíz lehet egy vagyon lett volna, nekem 180E km után nyílt lehetőségem frissen vásárolt automon először valtoolajat cserélni. Túlélte minden gond nélkül mert egy hulladék toyoka.
De nem ocsarolni akarom a járműved, hanem konstatalni, a legjobb döntést hoztad hobbid érdekében
Élvezni fogod a vezetést, amikor nem akkor a szerelést