Csepel Torpedo építése belépőszintű alkatrészekből
Gondolkodtál már azon, hogy egy gyári kerékpár megvásárlása helyett magad rakod össze városi cirkálódat? – írta: padre71, 10 éve
A végeredmény
Szóval lassan összeállt a gép, a végeredmény nekem tetszik.
Lehetett volna persze jobb váltót, váltókart beletenni, de eddig az a tapasztalatom, hogy ezek is pontosan teszik a dolgukat és a beállításuk is könnyű volt. A 7-es sor helyett lehet, hogy érdemesebb lett volna 8-as sort felrakni, de akkor már megvolt az első 7-es váltókar, amit le kellett volna cserélni. Az első terv ugyanis egy menetes agyú kerékszett volt, amire 7-es racsni fér el, az első váltókart is ennek megfelelően vásároltam meg, a kazettás agy csak utólag került a képbe. Mindegy, a 7-es sor is elég, itt az Alföldön egyébként sem használ az ember 2-3 fokozatnál többet.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Elektromos rásegítésű kerékpárok
Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
-
Kerékpározás az olasz Alpokban
Passo Stelvio, Passo Gavia és a Garda-tó: élménybeszámoló Olaszország gyönyörű tájairól, bringás szemmel.
-
Genesis Grab, avagy az áruházi kétkerekű
Újra nekifutottam: nem ártana egy rendes paripát beszerezni, de még mindig a 24-es fronton maradva.
Előzmények
-
Könnyű ebéd az Urak Asztalánál
Volt néhány fárasztó kaptató, de átlagos kondícióban még teljesíthető, aki teheti, menjen, mert zöldülés után még szebb!
-
Holdvilágból Szentendrére
Kora tavaszi sárdagasztás az ébredő erdőben
-
42 195 méter – először
Hogyan jutottam el a maratoni futótáv sikeres befejezéséhez? S te? A cipőt felhúztad már? :)