Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


cof
(veterán)

Posta ECSCCA... EO meg hosszú számsor, amiből az utolsó 4 karakter az irányítószámod.


lacoka55
(aktív tag)

Saver Shipping ECSCCA követő utolsó infó Arrived at local delivery center az posta de lehet 2-8 nap is mire kiviszik ha befér a postaládába ha nem akkor értesítőt hagynak

[ Szerkesztve ]


_csocso_
(senior tag)
Blog

Köszönöm mindenkinek, számomra új volt.


V/
(titán)

De utalja a holland adóhatóságon keresztül, de ha feladó nem megfelelően tölti ki a szállítólevelet akkor az itteni kézbesítő cég nem tudja hogy te kifizetted az áfát és ezért köteles vámoltatni, beszedni az áfát azon csomag után ami EU-n kívüli, a törvényi szabályozás alapján.
Mivel ezt nem lehet utólag megkerülni így csak az a lehetőséged van, hogy azt az áfát kéred vissza amit az AliExpress-en fizettél ki.
Holnap hívd fel. FedEx-et és tisztázd a dolgot, de ez a te csomagot lesz és hiányos szállítási adatokkal.


stomi61
(tag)

Lehet, hogy egy csalóval van dolgod.
Ha nem titkolnád a nyomkövető számot, lehet, hogy kapnál segítséget.


veze
(őstag)

sajnos én is ugy jártam mint korábban egy fórumtársunk irta.. Szerettem vol a 2x megfizetett ( posta által is) áfát az alitól visszakérni de hiába tőltöm fel a dokumantumokat ezt a választ kapom:
Sorry, the system was busy. Please try again later, thank you.
sütik egyebek törölve lettek IP cim cserélve, akkor is..
odaig mentem hogy egy boot lemezről linuxot betöltöttem, ( telepités nélkül) szóval az már teljesen szüz rendszer volt és csak ezt vittem végig benne semmi egyebet nem nyitottam mégis
"Sorry, the system was busy. Please try again later, thank you."
Beszéltem "ügynökkel" is szóval élő emberrel nem EVA val , de nem tudott /akart segiteni azt mondta érti a problémám de probáljam meg egy másik böngészővel töröljem a sütiket,stb stb .vagy nyissak vitat és ott irjam le..Tudnék nyit, de erre minek? mondom neki az elado nem fogja visszatériteni hiaba a vita.. A TCA felület nem müködik rendesen...

Marad a postátől való visszaigénylés, 1x már megtettem fél év múlva vissza is kaptam.. :D

[ Szerkesztve ]


V/
(titán)

A Postától nem kapsz már vissza semmit.
Eva csak 09:00 és 16:00 közt tud embert kapcsolni.


petymeg
(addikt)

Ezt írták vissza:
"A feladó nem adta meg a DDP paritáshoz szükséges account számát, így vámeljárásként a Fedex készfizető kezességét tudja választani, ami azt jelenti, hogy vámkezelés után Áfát és Fedex díjat kell fizetnie."
Akkor kezdeményezzem már most az aliexpressen az ÁFA visszafizetését?


petymeg
(addikt)

Ja most olvasom az összefoglalóban, hogy a fizetési bizonylatot be kell majd mutatni nekik.


V/
(titán)

Majd az akkor ha meglesznek azok az igazolások amit az Összefoglaló 8.1. Az AliExpress-től kérjük vissza az áfát résznél írok.
De már ketten panaszkodtak hogy valamiért ők nem tudják beküldeni rendszer foglalt,próbálja később üzenettel és nem tudjuk hogy mi lehet aprobléma, amikor kipróbáltam akkor nekem működött, de ez semmit nem jelent ha másnál meg sikertelen.


pixta78
(senior tag)

PayPallal nem lehet fizetni?
A GPay sem működik...
Sem mobilról/App sem Desktopról.


V/
(titán)

Tavaly december elejétől megszűnt a PayPal fizetési lehetőség Magyarországra történő szállítás esetén, kevés Európai ország maradt. Nekünk maradt a bankkártya és ahol az eladónak van aktiválva a Google Pay. Ezt most néztem működik.

[ Szerkesztve ]


pixta78
(senior tag)

Köszönöm


veze
(őstag)

A postánál már nem lehet panaszt benyujtani a dupla áfáztatásra?
Én este 21 óra után ( magyar idő szerint) beszéltem élő emberrel . Miután sikertelen lett a benyujtás a korábban emlitett szöveggel, ott volt a felkínált lehetőség ( nyomógomb) ügynökkel beszélni.. katt rá , és be is jelentkezett nem sokára, bemutakozott mondta a nevét ( nem jegyeztem meg :)
( 9-16 óra nem a helyi időre vonatkozik? ) mert ez biztos hogy 21 után volt és biztos hogy nem eva -val beszéltem.


V/
(titán)

De lehet a Magyar Postánál reklamálni, de 150 nap az ügyintézési határidő, de ők szabályosan jártak el, ha nem kapják meg az információt a kereskedőtől akkor nem tudják figyelembe venni amit nem ismernek, ezért nem kapsz vissza semmit, megírják hogy a kereskedőtől kérd vissza, de 150 nap után ez mindenhol AliExpress, eBay felejtős. Értelme semmi tőlük kérni.
Nem véletlenül ajánlottam neked.
Az hogy hajnalban, mert az ottani idő számít, beszéltél emberrel az előfordulhat, de én inkább munkaidőre korlátozom a megkereséseket, szóval ebből a szempontból írtam.

[ Szerkesztve ]


SunMount3r
(nagyúr)
Blog

Hello!

Visszatérnék erre:

Mikorra várható, hogy végre megmozdul a csomag? Vagy ez a sok késlekedés ilyen esetben szokásos?


veze
(őstag)

[kép]
rendre mindig ezt kapom ..
Uj IP uj böngésző, szüz uj rendszer , windows/ linux tökmindegy
mellesleg most is fenkinálta (15:30 körül) hogy beszéljek egy ügynökkel , ahogy tegnap este.
Nem nagy tétel , ezer forint körül.. Már annyira tartozkodom az ilyen postázástol hogy ebbe is csak azért mentem bele ,mert számoltam azzal a lehetőséggel hogy igy jarok de még akkor is jo. (az elv bosszantó. ha már 1x kifizettem és a lehetséges utat végig szerettem v olna vinni, de ugy tünik erről le kell mondanom..
Azért köszönöm a türelmed és a segítséget
majd nyitok egy dispute, ahogy az "agent" javasolta, de ahhoz nem füzök sokat, ennek kellett volna működnia


V/
(titán)

Az alsó nyomkövetési szám lenna az igaz, de annál valószínűleg csak akkor lesz mozgás ha beérkezik az EU-ba, még a 20 napon belül vagy mert annyi is lehet mire ideér. Ez nem egy hetes szállítás.


V/
(titán)

Ha megjelenik a chat agent akkor rá lehet kérdezni, de erre nincs külön dispute, mert ez nem olyan jellegű probléma amiben az eladó tudna tenni valamit, nem tartozik rá, nem ő szedte be az áfát.
Annyi próbát még megtennél hogy a mobil app-ban csináld meg a lépéseket?
Ugyanez mint a böngészőben csak Account, Services-nél a Help Center, ott alul az Online Service és jön a TCA beírás majd a feltöltések

üzenetek