Aliexpress tapasztalatok - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Yamaha R1
(tag)

Adjatok tanácsot légy szíves!

Rendeltem egy szemüveget, aminek a mérete nem stimmel. Írtam az eladónak, aki először nevetséges kompenzációt akart adni. Nyitottam egy dispute-ot, mivel egyértelművé vált, hogy hülyének néz. Most felkínált egy elfogadható ajánlatot, ha cserébe lezárom a dispute-ot. Ez mégis hogyan történne meg? Mi a biztosíték arra, hogy ha lezárom a vitát, akkor be fogja tartani amit ígért? Ezt az ígéretet látják az Aliexpressnél is? Vagy ismét hülyének néz, és át akar verni?

Mit érdemes ilyen helyzetben tenni?

[ Szerkesztve ]


st6969
(őstag)

Na, hát kipróbáltam az összes bankkártyámat (normál Raiffeisen bankosat is), valamint beléptünk a párom accountjával (ahol az utolsó rendelést az én kártyámmal fizettük ki 2 hete). Jelentem: semmit nem fogad el, de még a párom accountjával sem :Y
Nem tudom, ebből mi lesz, mert beküldtem a személyi képet (lesatírozva, amit úgy gondoltam), valamint egy képernyőképet egy soron következő Revolut bankkártyáról, amivel nem tudom, mit tud kezdeni, mert eddig is eldobhatóssal fizettem minden esetben.
Azt kéri, hogy a 3308-as végű kártyáról rakjam be a képet, de lehetetlen, hiszen eldobódott :W
Hát nagyon kívácsi leszek, mit reagálnak, ez agyrém.


pingwin92
(aktív tag)

A másik, hogy ezen az oldalon, ahol be kell nyújtani a megbízást, itt is van külön ügyfél és kapcsolattartó.

Akkor összegezném:
Az AliExpress fiók az enyém, az én nevem van megadva, így amikor ott vásárolok, én leszek a címzett.
A tesóm néven van az a folyószámla, amihez tartozó internetkártya lett hozzáadva az én fiókomhoz. A tesóm telefonjára érkezett a CIB-es jóváhagyási kérés.

Ilyenkor nem tudom, hogy csak mi tudjuk-e, hogy a tesóm fizetett, de hivatalosan én vagyok a vásárló, vagy hivatalosan is a tesóm a vásárló.
Az már tiszta, hogy nem választhatok, hogy kit írok a vámkezelési megbízás "Nyilatkozatot benyújtó adatai" résznél a "Név"mezőbe, – akihez (majd) kéne egy VPID is, – de még mindig nem tudom, kit kell beírni.

Javaslat? :F
Előre is :R !


V/
(titán)

A címzettnek vámolnak, ezt már írtam, az hogy más kátyájàval fizettél nem számít.
Azért úgy lenne jó hogy az AliExpress fiók tulajdonos a saját dolgait használná.
Te vagy a címzett, te vagy az AliExpress vásárló ezért neked vámolnak az okmányokon neked kell szerepelni.


V/
(titán)

Az eladó hatóssal ez a gond, de nem csak itt jöhet elő igazolási téma.


werszomjas
(őstag)

Van egy panaszos ügyem, de már kifutottam a dispute időből, levelezek már több hete az eladóval de nem jutunk dűlőre, szeretném felvenni a kapcsolatot az Alival, de csak a chat-et látom.
Nincs valami email cím, ahová írni lehet? Nem találok ilyet.

[ Szerkesztve ]


baly81
(aktív tag)

Azt tudja valaki, hogy a Merge Bossban megszerzett kupon a "megvásárlástól" kezdve meddig él?
Én nézem a kuponok között, de nem találom. 5-6 napja váltottam ki, korábban néztem, valóban levonta volna az értékét (de visszaléptem a vásárlás előtt, tehát nem fizettem ki a kosár tartalmát). Most viszont nem látom hogy levonná, pedig nem akciós terméket vásárolnék.


st6969
(őstag)

(mi az az "eladó hatós"?)

Kiszúrhatták, hogy próbálkoztam a rendes bankkártyámmal is, így most ennek kérik az adatait. Kérnek róla egy fotót (OK, megküldtem), de kérnek egy ilyet is:
"A clear copy of your card’s bank statement the card ending in 8904(including your name and card number)"
Ez mi lenne?
Ha innentől kezdve csak a rendes bankkártyámat fogadják el, akkor az Aliexpressel végeztem.


V/
(titán)

Kártyaszámla kivonat a banktól ahol látszik a tulajdonos neve, a kártyaszámm, ez általában az első oldal a kivonaton.


V/
(titán)

A 15 nap után részükről nincs vásárlói védelem, a chat felületén agent az emberi elérhetőség szava.


st6969
(őstag)

Köszi. A hsz-ed előtt leírtam nekik, hogy nem tudom, mi ez, és így elfogadták. De egyben azt is írták, hogy javasolják ezt a jóváhagyott kártyát használni :F
Akkor most ennyi volt a Revolut az Aliexpressen?! :W


géeles
(aktív tag)

ECSCCA0055397982
Ilyen csomagszámmal a postára várok, vagy majd valamelyik futár veszi fel?
:F


PuffyDog
(junior tag)

Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office vagy Arrived at local delivery center azután 2-15 munkanap a kézbesítés.
Az Arrive at local delivery office vagy center azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao megbízásából eljáró, vámolást végző cég az itteni kézbesítést szervező cégnek és ezután az adja át valamikor a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg. Ez több nap is lehet.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.
Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz.
Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSC000......... számú küldemény, semmiféle személyes adat nem merül fel..


géeles
(aktív tag)

Köszönöm!


bigmasterg
(addikt)

A Collected by courier státuszú rendelésemmel kapcsolatosan múlthét csütörtökön írtam a supportnak, kértek arról shotot hogy nem tudom cancellezni, sem törölni, illetve hogy a feladó írta hogy nem tudta feladni, majd ezt írták:

Ma délelőtt pedig jött az email, hogy:

Csak ebben az a vicces, hogy az order fül azóta sem változott semmit, nincs "refund infromation" rész.
A returns/refund rész pedig üres.

szerk.: Közben nyomtam rá egy replyt és megírtam ugyanezt.

[ Szerkesztve ]


jojoando
(senior tag)

Nagyon egyszerű, a problémát leírod a csetbe van annak alul egy sora, pár kérdés után adja az ügyfélszolgálatot, csak okosan kell a kérdésekre kattintani és jönni fog. A szállítási időn belül vagy túl vagy?


djsunstealer
(aktív tag)

AliExpress Saver Shipping szállítási móddal az égvilágon semmi gond nem lenne, ha innentől mondjuk pár napon belül megjönne. :) Ennél hamar át lett adva. Meglátjuk. :)
Nagy értéket nem szabad rendelni ezzel a szállítással, csak max 1-2 dolcsis vackokat.

[ Szerkesztve ]


#02260224
(junior tag)

Én azért rendeltem azzal, mert nem igazán vágtam, hogy mi van és nem kerestem rá (életemben először), jól meg is szívtam. A két nappal később rendelt Standard csomagot már 1 hete megkaptam :D Árban is van vagy 10% diffi.

[ Szerkesztve ]


imis
(senior tag)

sziasztok,
hogyan működik a choiceday akció?
a kérdésem, hogy a májusi choiceday akció úgy is működik, ha most a kosárba teszem a terméket? azaz van mód előre rögzíteni? vagy marad az óranézés és remélem, hogy lész még termékből?


V/
(titán)

Eldobhatós lett volna csak a Google szöveg kiegészítő mást gondolt

üzenetek