Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


rbalint88
(addikt)
Blog

Aaaa, szivjal vsak nyugodtan :P

Mi is megbeszeltuk, hogy akkor lesz hazunk, ha lesz hozza egy Jose (kertesz, medences), meg egy Juanita (takarito), mert egyebkent a banat akar vele annyit foglalkozni. A lakasban is mire vegere ersz a(z alapos) takaritasnak, szinte lehet kezdeni elolrol.


Alusky
(aktív tag)
Blog

Nem túl olcsó ez? Vagy nem tudom mi a normális ár manapság, mert tök jó állapotú 20 éves kocsit lehet venni 400-ból, meg rozsdás szart másfél millióból, olyan durván szórnak az árak hasonló autókra.


Alusky
(aktív tag)
Blog

Vámudvar utca vagy valami hasonló vámmal vagy postával kapcsolatos nevű, lepratelep részén Budapestnek vannak ilyen bekerített autótelepek egymás mellett, talán a dél-keleti részén. Ott néztünk egy autót még ezer éve, na az is egy gyöngyszem az a terület. Ott szerintem nem volt autó olyan állapotban amivel hazaértem volna. Nem is vettünk semmit.


2ozzmexy
(aktív tag)

@Qru: Tudtam hogy bízhatok benned. :DDD

@rbalint88: pedig jól mutat a képeken... ;]

@Alusky: De, túl olcsó, pont ezért akadt fenn a szűrőmön... ez francia, az nem rohad, csak a bele hullik szét magától folyton... de ezért jött meg a "kell" érzés. Ha még néhányan hozzászólnak tuti elmúlik. :DDD Úgy 15 percre van az irodától, lehet kiugrom megnézni. ;]


kisza25
(félisten)
Blog

Itt már megint ömlik


brumi1024
(veterán)

Túloldalon is.


tboldi
(nagyúr)

Itt az ÉNy-i csücsökben meg volt egy enyhe, negyedórás zápor 2 órával ezelőtt, azóta viszont süt a Nap.


Alusky
(aktív tag)
Blog

Hun vagy? Itt jég is volt és megint áll a víz a rohadt udvaromban.


szőröscica
(addikt)
Blog

Remelem Bp meg nem esik el egy oraig, ha vegeztunk az edzessel, le akarom mosni asszony autojat.


FeRRaR1
(őstag)

Nem és nem. Nem csinálja jól, undorítóan hangzik. Másrészt személy szerint ugyan az a bajom vele mint a kamu kipuval, kamu légbeömlővel, hogy KAMU.

Illetve lehet venni normális benzines motorral is új autókat, nem a szuper sport kategóriában is. Lexus LC500, szívó V8. Mustang GT, szívó V8, Akár a Macan GTS, twinturbo V6, Nissan GTR, turbo V6, nagyon sok a turbo V8 is a piacon...

Mindegy is nem írok regényt. Valakinek elég ha nagyjából átverik az érzékszerveit, valakinek nem.

Hatékonyságról meg annyit hogy ha le tud vinni a ringre vagy Skóciába családdal, csomaggal, ott csapatni, pályázni, felfedezni. Majd haza ugyan ez, alsó hangon 1000km probléma nélkül. Nem az hogy való életben talán elmegy 2-300km távot. Es akkor töltsed órákat, keress töltőt, ja az nem működik, amaz foglalt, amahhoz kell egy 8. app. A közvetkezőnél már áll a sor... A reklámozott gyorsaságot egyik sem tudja.

Mondom a valós mérnöki munkát díjazom benne. Futómű és hajtás lánc főleg. A "hangmérnököket" nem.

Alapvetően jó hogy van egy élményre kihegyezett EV. Kihoztak amit lehet egy elektromos 2.2 tonnás SUV-ból. Illetve tetszik hogy nem arra gyúrtak rá hogy itt van 1000 lóerő, ez jó. Illetve talán az első EV a Polestar 2 óta amit ki akarok próbálni.

Qru

Soha, makacs vagyok, V6, V8, V10, boxer 6-al fogok járni amég a föld kerek.

[ Szerkesztve ]


Alusky
(aktív tag)
Blog

Ha kikapcsolható teljesen és padlóra végig 100%-on megy akkor oké, egy villanyautó lesz belőle. A többi csak játékos extra.
Ha nem kikapcsolható akkor van gáz, mert hát a kamu élmény miatt lassabb lesz a gyorsulás mint amit tudna. :DDD

A merülés a probléma ezeknél vagy a melegedés ha versenypályán van? Azt hittem már megoldották a túlmelegedést, elvégre egy belsőégésűt is le tudnak hűteni 1000 lóerőnél is.


ANDROID???
(addikt)

Na megkaptam a tisztítás után a száraz teflont- egyenlőre rendben a dolog. :)
A teflont csak ráfújtam és annyi.. (azt nem törölgettem)

[ Szerkesztve ]


FeRRaR1
(őstag)

Elvileg ez az első ami kibír 20 perc komolyabb veretest akksi vagy fék vagy motor túlmelegedés nélkül.

Igaz részben, de mikor van 8 lapozós oldal meg 1001 almenü, nem lenne kedvem ott böngészni hogy most ufo hang legyen vagy sor 4, durrogjon a hangszóró (LoL), legyen kamu váltó és társai...

Van rajta egy mód ami 40 lóerővel visszább veszi a kakaót, meg feltekeri a hűtéseket és akkor mehet a 20 perc.

Eddig főként a fek volt gond az EV-ken. Nagy általánosságban fel korig mentek el akksi túlmelegedés nélkül pl szinte az összes Tesla. Viszont a legtöbbször nem jutottal el odáig, mert a kor negyedénél mar nem volt féked. A track pack model S Plaid volt kivetél, az kibírt egy kort.

Egyre több embernek felel meg az EV, de a merkedesz pl most torolt egy teljes EV platformot a visszaeső EV kereslet miatt. Vagy a használt EV árakról volt most egy Carwow video, hogy a legtöbb 25-35% kozott veszit erteket az elso evben, de szerintem alá saccolt a valóságban picit tobbet vesztett a Taycan Turbo pl. egy ev alatt 60.000 font kuka.

Mindegy is, akinek bejon es megfelel vegye. De ne akarjak lenyomni a torkomon minden aron.

Jo kis akksi gyarak, megnagyobb kinatol valo fugges...

Legyen jo benzin, diesel, EV kinalat, 0 piac manipulacio es OKTATAS hogy kinek mi felel meg a legjobban és vegye azt. Tudom mese világban élek... :W

ANDROID???

Na örülök hogy neked is jól működik. Nalam nagyon tartos es azonnal megoldott rengeteg zsaner es kapu hangot. Zsanert mindenhol, szekreny, benti ajto, kocsi ajto, csomagter ajto, kerti szerszam.... Jo cucc.

[ Szerkesztve ]


brumi1024
(veterán)

Mondjuk a fenti ICE példákból pont mindegyikre igaz, hogy nem fog 20 percnél jelentősen többet bírni pályán. :N Mustangból a Dark Horse talán, LC500-at nem is akarod pályára vinni, GT-R-t így nagykorúan (18 éves modell, durva) nem vennék újonnan.

[ Szerkesztve ]


brumi1024
(veterán)

Alsóörs, most úgy néz ki elállt, és kopp-kopp jég sem volt eddig.


FeRRaR1
(őstag)

Akkor a pálya napokon véletlenül vannak csak benzines autók, meg a turista napokon is csak szórtan, nagyon nagyon ritka egy egy EV.

Rallybol is kiszórjak a hibrideket + akksikat. F1 is pedzegeti hogy a 2030 utani motor formula csak karbon mentes benzinnel lesz...

De legyen egy lassan 20 éves példa, a jo oreg hűséges Volvo V8. Mentem vele 8 kort egy huzamba, csak 1x kellett kimennem tankolni. Igaz mind a 2x világított mar meg kicsit visszább kellett venni, de 5 perc és megint pályán voltam. Ja meg az örökzöld 2018 as kb 7500km Eu turné. Nagy "elmeny" lett volna EV-vel biztos.

Mindegy is, engem nem győzöl meg, ha neked az kell akkor vedd azt. :R

Munkara, nem nagy tavra most is van 2 EV, egyiket most viszem pénteken a 6. gyári visszahívására 1,5 ev alatt. Itt hibaztak a japanok, hogy francia furgon alapokat vesznek...


brumi1024
(veterán)

Nem véletlenül vannak pályanapokon belsőégésűek, de nem is véletlen nem 1800+ kilós Mustangok, 2+ tonnás Macanok meg LC500-ak. Kibelezett M2-k, upgradelt fékkel, semi slickkel sokkal gyakoribb látvány.

[ Szerkesztve ]


FeRRaR1
(őstag)

Macan 1,9 de egyébként az vagy LC 500 is több van mint az összes EV együtt véve. Mert élményt adnak. Illetve te leszel a limit hogy mennyit bírsz nem a kocsi.

De van meg egy jó tippem, majd nézzük meg a használt EV piacot 10, 15 vagy 20 evésen. Mert nemreg raneztem es olyan volt a 10 eves Zoe + Leaf kinalat mint a diesel mazda 6. Nagyrészt nem futo / alkatresznek elado.


bitpork
(veterán)
Blog

A mókolás itt is meglesz. A toyotákban is megoldották a cella szintű cserét és felújítást szerintem a többségnél is lesz valami hasonló ha a gyártók nem szándékosan nehezítik a dolgot. Márpedig az lesz népszerű aki hagy valami megoldhatóságot.


kelly416
(veterán)

Mert beszántottad a vízelvezető árkot is. ;]

üzenetek