Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja - Lokál fórum

üzenetek

hozzászólások


brumi1024
(veterán)

Porsche honlap alapján extrák nélkül sofőrrel 2035.

Illetve te leszel a limit hogy mennyit bírsz nem a kocsi.

Meg a fék, a gumi, az extra kopás a motoron, stb. Turistáskodás bírják persze, de a rendszeres pályanapozást, gyakorlottabb sofőrt csak olyan költségek mellett, ahol elgondolkozik az ember, hogy nem-e egy erre valóban alkalmas autót kellene választani. Hungaroringen simán megetettem egy megpiszkált JCW Minivel mind a 4 fékbetétet, pedig 340-es első fékek voltak rajta, és 1250 kg az autó.

Visszatérve az eredeti irányra: a 4 hengeres hibrid C63-ak, hanggenerátoros V8 Mercedesek, BMW-k korában nem tartom rossz iránynak a fun EV fejlesztéseket, EU-ban a legtöbb autó hangja amúgy is egyre rosszabb.

[ Szerkesztve ]


Alusky
(aktív tag)
Blog

Az én udvarom van a legmélyebben azért áll itt meg a víz, persze ennek előnye is van, mert az ásott kutamban van is víz. Meg persze sokkal gyakrabban kell füvet nyírni. Pontosabban kellene, mert én inkább megvárom amíg térdig ér, a fűnyírótraktornak legalább így van értelme is. :DDD


FeRRaR1
(őstag)

A havidíjas ülés fűtések világában ahol egyre több mindenért fizetsz havonta és egyre kevesebbet birtokolsz. Ahol az apple reklámozza hogy mennyire támogatja a javítást, csak szoftveresen tilt funkciókat hiába teszel bele gyári alkatrészt, ha a beszerzést nem gátoljak. Mert erősen csináljak már azt is.

Prius / CT akksikrol én is néztem videót mikor volt. Viszonylag szerelhető otthon ha kicsit értesz hozzá, talán a cellák szintre hozása ami nehezebb úgy otthon komoly töltő rendszer nélkül.

De a gyártó ott is cserél úgy tudom ha a gar lejárta előtt baj van, utána meg egészben elad ha kell. Na akkor mehetsz privátban valakihez cellázni.

De ez is meg az egyszerűbb. Léghűtéses sima buta cella, nagy szerelhető darabokkal. De mi van egy sokkal összetettebb, modernebb, viz hűtéses cella rendszerrel. Ami mar részben ragasztott / kiontott belül. Ember legyen aki otthon annak neki áll.

De ne legyen igazam, remélem szerelhető lesz a használt piac, fenntarthatóság és élettartam miatt.


FeRRaR1
(őstag)

4 hengeres 2,5 tonnas C63 egy szegyen. Aki jar az tudja hogy nem a 30 euro / kor jegy a draga. Ha nem hogy megeszik 30 euro benzint / feket / gumit is 1-2 kor alatt.

Motor és kenés függő mi mennyire bírja. Porsche 911 motorok amiket ott hajtanak álltálában elmennek 20-40k kilométert csak pályán felújítás / csere előtt.

De ha épített gép, közben is ledönthetik hogy mit mennyire hegyeznek ki. Üzem órás vagy minél strapa bíróbb és kicsit visszafogottabb legyen.

Nekem is volt olyan tura hogy ring oda, vissza, 2-3 nap pályázás és annyi volt a zsir új fek pofa szettnek. Es elmenyre mentem nem idore / nem volt hataron hajtva csak 80-85%-on.

Az enyémre 1930-at irnak de mindegy is. Nehez nyilvan. De akkor is van egy jo hangja, be tudok pakolni csaladostol, lemenni, elvezni teli szajjal vigyorogva minden kort, majd haza jonni. Mind ezt este vezetve ameg a csajok alsznak es nincs forgalom.

Ezt EV nem tudja. Sot a 99%-uk annyira messze áll barmi élménytől a 0-100-at leszámítva hogy messzebb nem is lehetne.

Rosszabb a hangjuk mert rontják direkt, meg több filter es rezonancia elnyelő kamra, meg alacsonyabb hang normák. Ami nyilván a sportos kocsikat érinti leginkább.

Reszben egyet értek. De akkor is az a jó élmény EV ami benzinest utánoz? Annyira lerontottak mar a belső égésű kínálatot benzin gőzös szempontból hogy mar kezd jó ajánlatnak tűnni az EV? Ha nincs ló jó a szamár is?

Vissza sirom a napokat mikor szakadtam a rohogestol az elso kamu kipus hang generatoros mercin. Nem tudtam mit hoznak majd az evek.

De szerencsére van meg remény. Ha nagyon akarnék biztos lenne vagy 20 típus amit ki lehetne gyűjteni hogy jó benzines.

Illetve hamarosan remélem lesz idom / energiám a manuális könnyű gépre, kibelezni, csövezni, csapatni pályán vele.

Elmenyrol meg annyit hogy a Porsche gyorsabb, jobban fekez, a Volvo szebben szol, jobban kanyarodik. Viszont hiba lassabb, több az érzelem miközben vezeted. Ezert a Macant siman be fogom aldozni 911 + valami könnyűre. GTS ami nemrég elment mar itt lehetne szóval ha van idom vadászok. De most pl nem nagyon van :(


bitpork
(veterán)
Blog

Na várjunk csak - nem arra gondoltam h otthon bügyrölés. Hanem h márkaszeren kívül is meg tudják oldani. Hansban is cseréltek már modult - az Audi teljes HV cserét akart csak 23k€ + szállítás és munkadíj árban. Hát nem lett.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Ulloi uti kereskedesek meg ilyen ikonikusak szinten.


kelly416
(veterán)

Át tudom érezni. Az utca legmélyebb pontja a kapubejárónk. Általában szinte csónakkal jövök be egy-egy nagyobb esőben, pedig van árok is másfél méterre onnan. Csak én hiába takarítom magam előtt, ha nem vezet sehová. :D
A fűnyírás nálam is ilyen, heti 1x minimum. Illetve a kutamban mindig van víz nekem is, csakhogy a ház alatt is és felhozza a fal a talajpárát eső után. :(((


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Sajnos ezt nem te dontod el, hanem a politikusok. De amugy megertelek.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Itt is, villamlik is rendesen.


2ozzmexy
(aktív tag)

Ó, itt fekszik mindkettő kölök zseblámpával, Ketteske alszik, várjuk a nagy black out-ot... :DDD


2ozzmexy
(aktív tag)

Az csak termőföldön divat... :P


FeRRaR1
(őstag)

Régi szép idők amikor a politikusokat azért választottak hogy az emberek érdekeit képviseljék. Nem tudom melyik stand-up előadó mondta, Amerikai volt, hogy a politikusoknak úgy kéne kinézniük mint a Nascar versenyzőknek. Hogy lásd kik a szponzorok.

bitpork

Akkor ugyan az mint Toyota / Lexus amit írtam. A gyártó csak egészben cserél. De aki ért hozza tud cellázgatni. Bar a teljes Lexus CT200h pakk volt valami 3-4000 között pár éve.

[ Szerkesztve ]


szabonagyur
(félisten)
Blog

Itt továbbra is semmi, 1 hete nem esett.


kelly416
(veterán)

Ne gondold. Felénk is sokan sírtak, hogy ne árok legyen hanem temessék be és csatornában menjen a csapadékvíz is. Csak itt nem önhatalmúlag csináljak, hanem az önkormányzatnak panaszolnak érte.


radi8tor
(MODERÁTOR)

Ne hiányold :D


dj79
(senior tag)

Meg a fehér úti kalandpark is csodás.


Tsebacsi
(nagyúr)

Zugló kapott rendesen, itt 16 szélén csak villámlott, esett, de se szélvihar, se káosz, semmi se volt szerencsére.


ANDROID???
(addikt)

A garázs (szekcionált) ajtó, faerezett az ajtó elemei között gumi, az reccsent nyitáskor. Áttöröltem azt is, utána kétszer átfújtam a teflonnal. Az ajtó színét (fóliázott szerintem) remélhetőleg nem kezdi meg. :U


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Ez a ptf-es cucc?


ANDROID???
(addikt)

Száraz PTFE, igen. :U

üzenetek