eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

A PayPal oldalán nézed.
Ha nincs azon a helyen akkor nem lehet felülvizsgálatot kérni ott az adott ügyre.
A te esetedben mivel az pénzkezelés az eBay-hez tartozik, nincs a PayPal-nál ,iután az ebay elutasította és azután a PayPal-on reklamáltál a reklamációt a PayPal az eBay-hez továbbitja mivel náluk van a pénz, nem a PayPal-nál ha erre az eBay újból elutasítja a PayPal szintén elfogja utasítani, mert nem fogja az eBay nemleges döntésének a megváltoztatását és a saját pénzéből az adott összeget kifizetni.
Tehát ha nem jelenik meg ott azon a helyen az eredeti döntéstől számolt 10 napig a Appeal this claim akkor nem valószínű hogy erre az esetre érvényes.
Ha a visszaküldést akarod magyarázni hogy nem érdemes azzal nem igazán fognak mit tenni, ők adnak 9300 Ft-ot postaköltségnek azzal kéne gazdálkodni.
Van lehetőséged írni az üzenet rendszerben és egy figyelembe nem vett indokra hivatkozva kérni felülvizsgálatot, de szerintem nem lesz foganatja a fentiek miatt.
PayPal belépve alul Contact Us, jobb felső rész Message Center, + New Message, beírva annak a dispute-nak a számát amivel gondod van leírod hogy mit is szeretnél. De jobb lenne amikor munkanap van mert most a robot nem tud emberhez kapcsolni, bár az üzentet azt fogadják.

üzenetek