eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Azért adják vissza mert rugalmasabbak. Eleve írják a VAT szabályok alkalmazásánál hogy a szállítóknak nincs joga újból kérni. Sok panasz futott be hozzájuk a Posták jogtalan eljárásairól és az ügyfelek érdekében ők hajlandóak ezt megtenni. Mert vannak rugalmatlan állami posták, amiket "magán cégként" vannak elsütve.
A Magyar Posta is sztornóztathatná a tévesen beszedett áfát, de nem hajlandóak rá, annak ellenére hogy mindig a követő hónap 20-án kell az előző hónapban beszedett áfát a NAV-nak átutalni így a pénz addig náluk van.
Azért úgy működik hogy ilyenkor az adott időszakra vonatkozó áfa bevallást kell módosítani az adott vásárlás áfájának sztornója érdekében, új eljárást kell lekönyvelniük ami alapján ha még a német adóhivatalnál van pénz ők utalják vissza, ha már elküldték a NAV-nak akkor meg a németek továbbítják a sztornót a NAV-hoz. A Maygar Postának ez 120 nap mert még amikor a pénz náluk is van nem csinálnak semmit hanem csak az átutalás után kérnék vissza. A probléma z hogy még a számszaki hibák esetén is így csinálják, nem jóhajlandóak a hiba azonnali kijavítására.
Az hogy te nem látod az eBay felületén a nyomkövetési azonosítót nem jelent semmit.
Azt is írtam hogy vám-rúnyilatkozat az alap dokumentum a vámoláshoz, ha azt nem kapták meg ugyan miből tudnának vámolni? A jogszabály szerint tőled kell ilyenkor bekérni és azután megkezdeni a vámolást. Ezt sem hajtják végre. Az eBay elküldi az igazolást, nekik lenen lehetőségük egybe rendezni, de ahhoz embernek kellene dolgozni, azt viszont nem szeretnek.

Hidd el az nem jogszerű érv hogy nem képesek az információkat a feldogozáshoz összerakni, hibásan és törvényt sértve dolgoznak és ezért az elsődleges, a jogszerűen munkáját végző cég az akinek vissza kell adni a pénzt, nagyon sántít a hivatkozásuk.

üzenetek