eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


djbahool
(senior tag)
Blog

Sziaszok!

Storym a következő röviden:
Gyakran adok/veszek eBay-en, és más egyéb felületeken is, eBay 100% + értékelésem van, mint vevő, mint eladó.
Történt tavasszal, hogy eBay-en eladott termékemet megreklamált az eladó, hogy karcos és szerinte használt, vagy nem jól volt becsomagolva.
Mondom küldjön róla képet, nem küldött.
Jó fej voltam, mondtam adok egy partial refund-ot, amit nem fogadott el, helyette PayPal claim-et indított, de képek stb. továbbra sem jött.
eBay/PayPal az ő javára döntött (foggalmam sincs miért), írtam nekik, hogy ez nem fair stb., de őket nem érdekelte, írták hogy fizessem meg az eBay-nek a termék teljes árát (amit ugye csak részben kaptam meg az adók stb miatt), + kezelési költség stb.
Mondom, jó, de akkor kérem vissza a terméket legalább, de erre már sem az eBay sem a vecvő nem reagált, hanem beszedést indítottak a számlámra. Ezt nyilván nem engedtem.
Most meg jön az eBay-től egy email, hogy kiadják az email címem egy behajtónak.

Na most kérdésem, hogy járt-e már valaki hasonló cipőben?
Kell-e tartani valamitől?
Nyilván nem akarom kifizetni, mert teljesen jogosulatlannak érzem, pláne hogy a terméket sem kaptam vissza, és bizonyítékot sem, hogy karcos stb.

üzenetek