eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

Meg van a folyamata a vásárlói reklamációnak. Annak során te leírod hogy mi a helyzet. Itt lényeges az hogy a termék leírás és a képek a tényleges állapotot tükrözzék.
A folyamatban neked a visszaküldés után visszatérítést kell megadnod, ha bizonyítani tudod hogy nem volt eltérés a hirdetésben megadottaktól. Ez esetben nem maradhat a termék a vevőnél, vissza kell küldenie, ha nem teszi meg a pénz nem jár neki.
Ha az eBay úgy dönt hogy te add vissza pénzt akkor azt vissza kell adni akkor is ha szerinted neked van igazad. Azután persze reklamálhatsz hogy a döntésük hibás volt. Vagy elismerik vagy nem, ha elismerik akkor a pénzt visszakapod.
Sajnos azt tapasztaljuk hogy nem USA eladók esetén legtöbb esetben a vevőnek adnak igazat, még akkor is ha az egyértelműen hazudik.
Ha végrehajtónak átadják az akkor a bankodnál kezdeményezni fogja a vitatott összeg és az eljárási költség beszedését.
Nem csak az e-mail címed van átadva, hanme minden szükséges adat hogy a pénzt be tuda szedni, ha a bankszámládról nem tudják leemelni akkor az eléggé költséges móka lesz. Az előbb tudatosult bennem hogy te letiltottad a az eBay beszedést, de ezt a bankod nem tehette volna meg egyébként, mert erre az eBay-nak joga volt és nem dönthetnek úgy hogy nem megy a pénz, ennél is neked kell bizonyítani az eBay követelésének jogtalanságát, de ezt nem igazán tudod.

Az e-mail nem minden esetben opciós elérhetőségük, a kapcsolattartási mód függ a problémától, de az biztos hogy egy kicsit nehézkes a dolog, de valahogy el lehet őket érni, gondolom küldtek felszólítót és egyéb dolgokat azokban lenni kell elérhetőségüknek.
Nem tudom milyen e-mail címre vársz tőlük dolgokat, de néha spam-nek veszik az értesítőiket a levelező programok.

[ Szerkesztve ]

üzenetek