eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


V/
(titán)

visszaküldést azt kihagynám ha nem feltétlen szükséges(mert nem kötelezettségem)

Az eladónak sem volt kötelezettsége a pénz visszaadására a félreértések elkerülése végett, mégis megtette.
Akárhogy is értelmezned az angol vagy USA eBay help szövegeket. Németországi magánszemély eladó, ráadásul német eBay esetén más a jogi szabályozás. Ráadásul a leírásban is benne volt.
Nálam is volt vevő aki reklamált mert beszerelésnél tönkretette mert szállításközben nem romolhatott el és nem kapott egy fillért sem tőlem, mert nincs garancia, nincs visszaküldés volt a hirdetésben. Ráadásul volt friss videó a elküldés előtt a működésről, amit az eBay is látott. Más kolléga is tudna itt mesélni hogy mikkel próbálkozik némelyik vevő, az a gond hogy nem tudjuk eladóként megfelelően értékelni az ilyeneket, nem adhatunk negatív értékelést, csak letilthatjuk a saját hirdetéseinkről és jelezhetjük hogy problémás a vevő, de sajnos annak nem sok haszna van, mert nem rúgják ki annak ellenére hogy szabályt szegett a vásárlói védelemmel történő visszaéléssel.

Ahogy megkaptad arra egyébként sincs vásárlói védelem, ha még vonatkozna erre az eladóra ilyen téma és ez akkor is igaz hogy nálad nem működött a kártya.
De ahogy gondolod, én leírtam hogy miként megy a dolog.

[ Szerkesztve ]

üzenetek