eBay - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Golyobis
(aktív tag)

A gond ott van, hogy az eladó elfogadta a visszaküldést, gondolom azért nem volt ott az "ebay step in" lehetőség.
Az összefoglalóban lévő resolution centert nem találtam, az a guide régebben készült, gondolom azóta átalakították a felületet.

Helyette az oldal alján találtam egy menüpontot, "contact us" vagy valami hasonló néven, és ott lehetett velük chatelni, és akivel beszéltem megcsinálta nekem az "eszkalációt" egyénileg. Az illető azt mondta, hogy magamtól ezt nem tudtam volna megtenni.
Most várok, hogy az Ebay leboxolja a dolgot az eladóval.

Ha valóban nekem kell végül megszerveznem a csomagküldést, akkor inkább hagyom az egészet, mert már így is ráment egy csomó időm erre, ha még a szállítást is szervezni kell, akkor nem ér annyit az egész, pedig nem egy olcsó lámpáról van szó.

Korábban ha gond volt a csomaggal, akkor az eladók általában segítőkészek voltak, mindig felajánlották, hogy részben vagy egészben visszafizetik az árát.

[ Szerkesztve ]

üzenetek