Hálózati / IP kamera - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Marci112233
(őstag)

Üdvözletem!

Nemrégiben írtam ide hogy rosszalkodik a kamera rendszerünk és valószínűleg annak a rögzítő része. Akkor írtam a boltnak ami péntek késő délután volt. Vasárnapra előjött még egy hiba így vasárnap délután ment még egy email a boltnak amiben leírtam hogy a rögzítő a leírt hibákon kívül, gondol egyet és kiveszi a pipát az állandó rögzítés elől. Választ nem vártam tekintve a hétvégét, de mai napig nem kaptam választ rá, pedig tegnap este küldtem még levelet nekik, de ma egész nap megint nem válaszoltak.

Így kérdezném, hogy fogyasztóvédelemmel fenyegetőzhetek feléjük? Azért írom már ezt a lépést, mert nem azért vettünk kamerarendszert hogy akkor menjen mikor kedve tartja, hanem folyamatosan figyelje a portát és rögzítse is a felvételeket. Fater mindenáron vissza akarja venni a kamera felbontását, ami ugye a kameránál lehetséges is volna, de én meg nem azért vettem 2 megapixeles kamararendszert, hogy aztán visszabutítsam kisebbre. :W

üzenetek