Notebook szerviz tapasztalatok - Notebookok fórum

üzenetek

hozzászólások


teddysnow
(csendes tag)

Sziasztok, én a tapasztalatomat szeretném megosztani veletek egy szervizről Budapesten.
Nem a javítási időről, vagy, hogy gyári szervizbe ment-e, hanem egy adott szervizről.

Laptop: Dell Vostro 3500
Hiba: belső tápegység áramköri probléma, a gép nem kapcsol be, a bemeneten rövidzár volt tapasztalható.
Garancia típus: Nincs.
Szerviz: laptopszerviz.com, azaz Advansys Notebook Szerviz Kft.
Megjegyzés: Már amikor bevittem a gépet a szervizbe gyorsan átnézték: az ügyfélszolgálatos megnézte a tápegységet, illetve a belső tápegység áramkört. Ő is zárlatosnak találta.
Hamar jelezték, hogy megtalálták a hibát, majd pár nap után kész is lett. Kb 25e volt a javítás, kértem egy teljes kitakarítást újrapasztázással együtt, mert asztalon alátét mellett is könnyedén 60-65 fokos proci-vidkari.

1-2 hónap múlva azonban használat közben újra előjött a hiba, egyszercsak kikapcsolt a gép, a fenti hiba volt újra tapasztalható.
Visszavittem és garanciában javították. Azt mondták, hogy korábban nem cserélt alkatrészek miatt jött elő a hiba.
Ismét pár nap után kész lett a gép. Azóta nem jött elő a hiba, de touchpad feletti egérgombok azóta nem működnek. Csak 1-2 hét múlva vettem észre, nem szoktam használni ezeket a gombokat.

Ez nem kizárólag negatív kritika, mert gyorsak voltak és és az ügyfélszolgálat is korrekt volt.
De nem szívesen vinném vissza oroszrulettre a gépet.
A gép azóta is elég könnyedén, egyszerű internetezés, esetleg streamelt videó (nem HD) mellett is 60-65 fokra melegszik.

[ Szerkesztve ]

üzenetek