üzenetek

hozzászólások


batai15
(félisten)
Blog

Az enyém meg eszik 10et durván, ahoz mit szólna uram? Aztán csak 1.8 meg automa kombo.
Amúgy Suzukit lehet max 6 liter alá hozni, egy nagyob kasztni 1.4 kombo 7 liter, nagyobb motorral is ez a minimum 7 8.

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Azt hogy nem kőne' :D

14 ezerért tankolok benzint (teljesen tele), átlagban 398-405 Ft/l között, és max 550-570 km amit kihozok belőle. Elég vegyes használat, város és hosszabb táv, de araszolgatás alig van. Havonta 2x járok a kúton, és rakom tele.

Suzuki csoportban is sokan jönnek a 4.5 literes fogyasztással. Na az az amit nem hiszek el. Egy kis ezressel, max 80-90-nel köszörülgetve talán.. de nem 1.3-massal.


bambano
(titán)
Blog

sokat számít, hogy hol jársz vele.
nekem egyszer sikerült 7 literre lemenni, de az 90-es tempomat volt sík országúton.
meg 17-re is, városi araszolással.


batai15
(félisten)
Blog

Vegyél törpe dizelt. Kis 206 sw ugyan úgy 67 paci volt mint a szuka.
Csak 1 tonna kb.
Sokkal dinamikusabban vitte, és nem kelett erőlködni a 4.5 fogyasztáson.
Balatonra tavaly mentünk 4en fullra pakolva oda felé 4. 8 klímával 120al,vissza felé siettem 140 átlag klímával 5.2. Szuka nekem télen 7 litert is evett. Mikor meg vettem gyári 13as gumival 5 liter körül volt, nagyban gumival rögtön 5.5 6 lett. Igaz nem is tábla szerint közlekedtem.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Segítek, a modern benzinesek is közvetlen befecskendezéssel üzemelnek, tehát.

- Van turbo/nicns turbo esetleg
- Injektor szintén, merthogy ezeknél is magas nyomású rendszer van
- Kettős tömegű is van a benzineseknél is.

Tehát mindkét oldalon ugyanannyi költséged lesz... Most már

Általános:

Én pl. próbáltam erős autót is, szuper, jó, megy meg minden. De a hétköznapokban egy 1.4 i-DSi-t hajtok, mert rohadtul nincs gondom vele, és csak tankolni kell.

Persze van igényem erős autóra is, csak nem tudnám hol használni.

[ Szerkesztve ]


batai15
(félisten)
Blog

Pontosan.


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

80 le alatt nem veszek már semmit, a 84-től is el tudnék viselni többet azért.

Télen nekem bekérte a 7, 7.5-et szintén. Ráadásul gyári 13-mas kerekekkel.


bambano
(titán)
Blog

az erős autó akkor tesz jó szolgálatot, amikor nagy a forgalom, de menned kell.
nem mindegy, hogy egy forgalmas úton negyedórát bandukolsz egy teherautó mögött, vagy hamar be tudod vállalni az előzést. attól még, hogy az autó erős, lehet vele 90-nel menni.


simonzé
(addikt)
Blog

Hölgyeim, és uraim!

Nagyon megtisztelő,hogy máris ennyien kommentáltátok a cikket, köszönöm nektek. El kell mondanom, hogy nagyon büszke vagyok rátok! Így 100 hsz után sem volt még fikázó, fennhéjazó, alja komment. Ilyet, hogy ennyi és ennyiféle mondanivaló után még mindig korrekt a stílus, én még nem láttam. Köszi nektek! :R

Viszont azt is el kell mondanom, hogy miattatok fogadást veszítettem. Arra fogadtam, hogy 50 hsz-en belül lesz aki szóvá teszi a Kispál idézeteket, de ez csak a 74.-né történt meg. Hát erre most mit mondjak? :DD :DD


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Ha nagy a forgalom én nem kínlódok az előzgetéssel. :) Útvonalat tervezek, visszakapcsolok, és megyek akkor amikor lehet.

Elég rizikós erős autóst látok a úton :) Akik rosszul mérik fel a távot, és minket veszélyeztetnek.

[ Szerkesztve ]


batai15
(félisten)
Blog

Vegyél akkor 1.6 dizelt. 110 paci 5liter. Havernak 206 ba van. 850 kg, 127 le audival nem bírok vele.
Nagyobb autóba is kellően dinamikus 190 megse kottyan neki.


qnadam
(veterán)

ha ezt tudom, hogy fogadás múlik rajta, beírom korábban :)


bambano
(titán)
Blog

fikció: megállt az interneted, helyszíni javítás kell, elindultam javítani.
előzzek vagy ne? :)

pont az a lényeg, hogy sok olyan helyzet van, ami egy 100 lovas autóban rizikó, egy 200 lovasban meg nem.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem fogjuk egyformán látni, és kár is egymást győzködni :)

Gépjárművezető szakoktató vagyok, nem látjuk egyformán a dolgokat.

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Én nem fogok nekiállni védeni a fűnyírómotoros hondát mert rühellem mint a szart de az a kijelentés abban a formában hülyeség volt.


kenwood
(veterán)
Blog

meg amikor szeretnel balra bekanyarodni,de a szembol erkezoket ez minimalisan sem erdekli. sok olyan szitu van,ahol egy izmosabb jargany ugy atfer,hogy lassitania sem kell a masiknak.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

'Oszt van amikor meg nem.


Kisgépkezelő
(senior tag)

Feltéve, ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek, akkor nagyjából 3-3,5 percet nyersz azzal, hogy nem totyogsz mögötte negyed órán át, hanem azonnal megelőzöd. Őszintén nekem pont mindegy lenne.
Egyébként korábbi kérdésedre válaszolva, nekem annyira nem volt mindegy, hogy mire cserélem a korábbi vackomat. Mindenképp cabriot szerettem volna, és az is lett. Jóleső érzés, hogy süt rád a nap, és hozza be a szél a táj illatát, ahogy mész. Az már kevésbbé fasza, hogyha marhatrágya, vagy smoke & charm illatú a táj és nem tudsz 2 másodperc alatt belső keringetésre váltani, de ennyi kockázatot megéri vállalni. :D


kenwood
(veterán)
Blog

Van. Meg olyan is,hogy zongora esik a fejedre.

Ha te ugy szamolsz,hogy lassitania sem kell, es nem vagy fogyatekos,akkor atfersz.
Annak az eselye,hogy te elszamoltad magad,neki pedig fekezni sincs ideje ,es beledszall, hasonlo az elso sorhoz.

Persze ennek feltetele hogy tenyleg csak akkor kezdj bele,ha tudod,hogy nem kell lassitania sem. Ha mar eleve belekalkulalod,hogy pici gazelvetelre szukseg lesz,akkor nyilvan jelentos megno a kockazat.


bambano
(titán)
Blog

"ha mindketten a megengedettnél nem sokkal nagyobb tempóval mentek": akkor nem előzöm meg, mert megy annyival, amennyivel én mennék.

de múlt pénteken pl. mentem országúton vagy 40 kilométert, és mindenki 60-70 között tötymörgött, és nem lehetett előzni, akkora volt a forgalom. A szokásos 35-40 perc helyett másfél óra alatt értem oda. Ez túl sok, ha lett volna hely előzni, nem várom ki.

Hogy kinek milyen kasztni jön be, azt egyéne válogatja, én nem ülnék be olyan autóba, ahol nem futotta vasra a tetőben. Se a kabrió, se a napfénytető nem tetszik. Na jó, karbon tető azért belefér :)

üzenetek