üzenetek

hozzászólások


SaNyEe
(aktív tag)
Blog

Az idő eldönti, hogy mennyire bírják majd, újkorukban erre nehéz mit mondani. Általánosságban talán kijelenthező, hogy a régivágású motorokhoz képest, sokkal kisebb az az út .. mit út, ösvényecske, amin úgy üzemeltetheted az autód, hogy az éveken belül ne kerüljön 3 zsák pénzbe és 4 kecskébe. S ez az ami engem, mint hahuról jó állapotú 4-5 éves autót vásárló embert roppant mód zavar. Egyszerűen a társadalom 99.9%-a úgy tekint az autóra, hogy:- beülök -gyujtás -menés -megállás -repe(a)ta. Mindenféle terheléssel mindenféle fordulaton hidegen/melegen, télen/nyáron, az olajpálca egy pokemon és a motortér általánosságban mordor földje, s ezek azok a dolgok amiket a modern (túlkomplikált) motorok má nem mind bírnak.

Úgyhogy lehet legközelebb Jimny-t kell venni, meg egy utánfutót a csomagoknak :DD
Átgondolva a jelen élethejzetem, mi is ráálltunk a hiánygazdálkodásra mióta kertesházat vettünk és felújítjuk :DDD

#425: hol volt még akkor az euro norma? A FIAT meg amúgyis mindig pioneerkodott, elsőre meglepett, aztán már nem is annyira, nem az vezérelte őket, hogy emissziós normákat javítsanak :)) Ekkor épp kezdett az emberiség kinőni a mechanikus befecskendezésből, nemhogy közvetlen befecsi. A FIAT is pócra tette(?) a dolgot jó darabig, számos motorjuk készült később 1, majd többpontos szívócső befecsivel, a karbis motorokhoz képest az is űrtechnika volt a maga idején.

[ Szerkesztve ]

üzenetek