[Re:] Alul motorizált autó? Mi a fenének? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


8th
(addikt)
Blog

Egy kifogástalan műszaki állapotú példány tulajdonosával beszélgettünk néhányan egy autós rendezvényen annak nem lóg a futóműve, nem füstöl a motorja. Tip-top az egész. Szlovák a srác, rendszeresen megfordul a Szlovákiaringen járt már nálunk a Hungaroringen is. Hozzánk az utcai autójával jön, el se hozza az Omegát mert ilyen kanyargós pályán mint a Hungaroring megalázónak tartja, hogy Civic VTI - Golf GTI-kkel csatározzon. Otthon Szlovákiaringen ami egy rohadt gyors pálya az utcai hétköznapi rohangálós kocsijával (E36 328i Coupe) fejet megy a Lotus Omega. Azt mondja olyan mint ha egy buszt vezetne, bedobja a kanyarba és ahol a BMW visító kerekekkel szépen elfordul az Omega orral előre tehetetlenül sodródik lefelé az ívről. Ha nyomja a gázt azzal csak ront a helyzeten. Rossz vezetni mert szabályosan pattog az úton és a széles gumik miatt össze vissza rángatják az autót a nyomvályúk. Tipikus hosszú váltós autópályára való limuzin igaz ott meg a malomkerék gumiknak van olyan hangja, hogy 160 felett már meg kell emelni a hangod, hogy a hátul ülők is hallják mit beszélsz. Azért a korabeli konkurencia (pl. E34 M5, W124 E500) sokkal finomabb kulturáltabb használhatóbb még ha lassabbak is valamivel.

üzenetek