üzenetek

hozzászólások


Zirowe
(nagyúr)
Blog

Mondjuk az elején lemaradt az, hogy tartós fogyasztási cikkekre Magyarországon 2 év szavatosság jár, tehát pl: ha itthon veszek egy apple terméket, akkor az egy év jótállás lejárta után még van egy év szavatosság, amikor, ha bizonyítom, hogy nem az én hibám miatt ment tönkre, hanem belső hiba miatt, ugyanúgy járnak el,mint a jótállás alatt.

Mondjuk nekem istyle-al volt egy pozitív és egy negatív élményem: pozitív, hogy kicseréltek nekem szó nélkül egy hibás ipod touch-ot, aimkor nem kellett volna (különböző külső okok miatt), a negatív pedig, hogy elmentem egy haverommal, neki is kontaktos lett a fülese, nekem is, kértük a garis cserét vagy javítást, de elhajtottak azzal, hogy a gari nem terjed ki ezekre (ez volt kb egy éve).
Na most, itt még csak azt se mondták, hogy külső hatás érte, hanem csak annyit, hogy nem terjed ki rá a garancia.
Egyébként a füleseknek az volt a baja, hogy lejött a műanyag borítás a fülbedugó részénél, illetve a csatlakozónál kontaktos lett.
Ennyire bír egy fél éves használatot az egyébként 10000 ft-ért árult "minőségi" termék.

Ami még fontos lett volna a cikkbe szerintem, hogy sokan mondják, hogy apple termék esetén nem kell a számla, mert sorozatszám alapján ellenőrzik a boltokban, hogy van-e még rá gari.

Tudom, hogy alapesetben kérnek számlát is a boltok, de most akkor ez hogy van az applenél?

Mert pl: az én touch-omnak nem volt számlája,mert USAban, netről rendelték. Először tőlem is kérték, majd amikor nem tudtam adni, csak egy másolatot a netes rendelésről, azt mondták, hogy rendben.

üzenetek