üzenetek

hozzászólások


alamuszi
(senior tag)

Szerintem ez a számla dolog úgy hülyeség ahogy van. Ugye azt itt senki nem gondolja komolyan, hogy a kereskedő, mikor nem tisztázott helyzet áll fenn, vagy vitás helyzet áll fenn, akkor majd azt fogja mondani, hogy á nem kell ide számla mert az Apple -nél így szokás.
Magyarországon kereskedik, Tehát magyar jogszabályok vonatkoznak a kereskedésre. És ez az Apple garanciális szokásaihoz semmi köze, sajnos bármennyire is prémium, az apple nem áll a törvény felett.
A Magyar jogszabályokban a számla benne van. Ergo számla nélkül nem is gariztathat a kereskedő. (Ha ezt megteszi a saját szakállára na az az ő baja.)

Képzeljük el azt a helyzetet, hogy egy terméknél téved a gyártó (pl ez a repedős sztori) sem a gyártó nem ismeri el még, sem a kereskedő nem tud róla, majd a kereskedő a saját számlájára elkezdi cserélgetni a fedőelemeket :D Ugye ez nem reális helyzet, na magyar törvények szerint a jogviszony rendezéséhez vezető első bizonyíték a számla!
Persze mikor a gyártó elismerte, de biztosan voltak olyan esetek, amelyek elvezettek ehhez a felismeréshez :)

Kollégák Ébresztő, az Apple prémium márka de nem áll a magyar törvények felett, ha itt árulják.

(#37) Sakab

Na az Acert hagyjuk, de személyesen hozzám jött ki kétszer is a futár egy olyan asushoz, aminek leégett a VGA-ja, a másiknak zárlatos lett az alaplapja, csak a garlevelet kérték el, a számlát nem, de azt is csak azért, mert akkor még az ASUS-nak nem volt M.O-on szervize, a futár nem volt adatbázis, így valamilyen bizonyíték kellett, hogy garos a masina.

[ Szerkesztve ]

üzenetek