üzenetek

hozzászólások


arcsi84
(aktív tag)

Köszönjük a cikket, rendkívül informatív volt.

Sajnos a gyakorlatban szinte semmi hasznát nem veszi egy átlag polgár az eszemélyi funkcióinak.
Ezért persze nem feltétlenül az okmány a hibás, hanem a hozzá kapcsolódó infrastruktúra is gyerekcipőben jár még.

A legnagyobb baj azonban a befogadó közönségben van.

A mai magyar 30 év feletti állampolgárok több, mint 75%-a azt az amúgy nem túl bonyolult lécet nem sikerül megugrania, hogy időpontot foglaljon egy ügyintézésre. (Legyen az hivatali vagy más szolgáltató ügyintézése)

Ha egyáltalán van ügyfélkapuja, nagyjából 60%, hogy nem tud belépni vagy kezelni azt, pedig az mo.hu felület szinte hülye biztosra van megcsinálva.

Jók ezek az innovációk és akik ilyen tekintetben érdeklődőek, azok ki is tudják egy részét használni, de ezek az innovációk vagy 20-30 év múlva érnek majd be, vagy rákényszerítik a népet.

üzenetek