üzenetek

hozzászólások


baani59
(aktív tag)

Sziasztok,
mivel alapvetően szeretek/támogatok mindenféle papír és személyes jelenlétet kímélő megoldást, amint lehetőségem nyílt, e-személyire váltottam. Azóta szomorúan tapasztalom, hogy egy helyben toporog az alkalmazása ... :((
A használatához a német Amazonon vettem egy "Reiner cyberJack® RFID basis" olvasót. A használata során nem tapasztaltam semmi problémát.
Amit még meg szeretnék osztani veletek, mert nem találtam a téma indító írásban és a hozzászólásokban sem ezt az infót: az e-mail aláírás akkor használható, ha a tanúsítvány tartalmazza a használni kívánt e-mail címet. Az ügyintéző emellett megkérdezi, hogy hozzájárulsz-e, hogy a tanúsítvány nyilvános kulcsát közzétegyék az országos adatbázisban. Ez kell a működéshez és ha nemet mondasz rá, az e-mail cím nem kerül be a tanúsítványba, mert az rendszer űrlap kitöltője automatikusan törli.
A tanúsítvány érvényesítésekor azt mondták, hogy a funkciók egyezni fognak a lejárttal, de az e-mail címet simán kihagyták. Módosítani pedig nem lehet, csak újat csináltatni 2 év múlva. Az ügyintéző azt tanácsolta, hogy mondjam azt, hogy elveszett a személyi. Ehhez már nem volt kedvem, elengedtem az e-mail aláírást.

üzenetek