Az e-CVT teljesen más dimenzió, semmiben sincs köze a többi automataváltós megoldásokhoz, amik ugye biztosan tönkre mennek. Az autó hamarabb rohad szét körülötte, mint hogy a HSD megadja magát. A HSD magában foglalja az e-CVT-t is.
(#179) bambano: Atkinson ciklusú motor van a Priusban.
A Prius 2-ben nem alulméretezett láncok vannak. A motoré életarttamra tervezett.
Nézd bambano, próbálj ki egy Prius-t és meglátod, hogy mekkora blődség, amit azaz oldal írt.
Az álló Prius-ban a gázpedál nyomásra nagyon sok minden történhet. Tételezzük fel, hogy az akkumulátorban alacsony a töltöttség. Ebben az esetben, ha gázt nyomsz, akkor az autó rögtön indul a villanymotor által, majd beröffen a benzin motor és konstans "magas" fordulaton búg a motor (ez egyébként veszélyes, mert könnyen átléped a sebességhatárt ), amíg eléred a kívánt sebességet. A motor csak akkor jár alacson fordulaton, ha sebességtartásról van szó.
[ Szerkesztve ]