[Re:] [bacsis:] Vegyünk új autót: Első szárnycsapások: teljes letargia - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

saját szememmel láttam, ahogy megfogtam a kábelkorbácsot az autómban és leporlott róla a külső szigetelés. szóval az, hogy állapotot veszünk, nem évjáratot meg nem kilométert, kamu duma.

az újakkal más baj van: minél újabb, annál több benne az elektronika és annál nehezebb összerakni rendesen. nem is szokott sikerülni. akinél új autóról tudok, az mind szidja a sok kis biz-baszt a kocsiban. beszélgettem családban is erről a kérdésről, azt mondta a bátyám, hogy a szerelője kategorikusan kijelentette, hogy új bmw-t ne. másik ismerős frissen vett új mercit, gyakrabban van szervizben, mit nála. ő se adta el az előző autóját (egy nagykorú accordja van).

meg persze attól is függ, hogy adott autógyártó életciklusának melyik szakaszában van. amikor feltörekvő gyártó, akkor beleadnak apait-anyait, ilyenkor a második-harmadik generáció gyakran jól sikerül, lásd most a kia-t meg a hyundait. amikor meg már elviszi a hírnév a piacot, akkor jön az, hogy minden fillért meg kell fogni, jó lesz a két centtel olcsóbb csatlakozó is, hiába hullik szét három hónap alatt. és akkor jön a tipikus fillérb-szás végeredmény autó, mint pl. a toyoták, a fóccvágen, a bmw, a merci, stb.

ezt tetézi még az emberanyag probléma: egy q.va olajcsere után is be tudják úgy zárni a motorháztetőt, hogy eltörik a zár érzékelőjét, amitől vidám zenés menetté változik minden utad (=toporzékol a rablásgátló).

aktuálisan nagyon tele van a fundoklim az autóiparral.

üzenetek