[Re:] [Carlytoo:] Vegyünk hitelre drága cuccokat 160 ezres fizetésből? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Tikakukac
(titán)

Szerintem is. Azóta se jött a 100 ezres Excel, vagy a sokszoros árú előtét ellenállásról bármi, csak a nagy szavak.

Na várjál. Akkor most az van, hogy én megnéztem valamit és tudom mennyi az annyi, te meg nem, de én bizonygassam neked, amit nem tudsz, de állítani akarsz? :DDD Mi a tököm, fordított nap van? :N

És azt továbbra sem sikerült elmondani, hogy mégis mit vársz egy 15 éves és egy 2 éves autó költségeinek összehasonlításától.

Ötször leírtam, csak mindig megy a szalmabábozás és nyomod újra meg újra: azt várom, hogy ha valakit zavar a 10-15-20 éves autóállomány és azt mondja üljön bele a paraszt az újabba, akkor okés, legyen, üljön át, verje magát a hitelbe megint, mert majd ez így mindenkinek jó lesz. Csak akkor legyen kedves mindenki arról is beszélni, hogy a 15 éves autó komplexitása és nem egyszer építésbeli megoldásai olyan árú üzemeltetést tudnak nyújtani, amikhez a mai kényszerből szétkomplexelt társaik nem, ha arcon pörögsz sem. Ebből fakadóan mertem kijelenteni, hogy szerintem még mindig jobb a 10-15 éves taliga, amin rendes gumi van és rendesen szervizelt, mintsem az 5 éves, amire klingiklongi gumi van rádobva, atomra kopott fékekkel, rég nem működő ESP-vel stb. Átmegy vagy kell a hatodik menet?

De ha ennyire izgulsz: valahol 130 körül van összesen amúgy 2 éves szerviz plusz egy köztes olajcsere és ennyi. Ha hozzáveszem az értékvesztését, akkor meg hajjaj.. Na most akkor ebből mit tudtunk meg? Leginkább semmit.

Hát ebből tényleg semmit. Egy fasza kis nem széttorzított alkatrész lista erről inkább. Egy 200k km-ig kifuttatott fogyó-kopó lista még jobb lenne.

De miben van igazad? Azt tudjuk már?

Én tudom, aki olvas, az is, mindenki más még várakozó állásponton van.

Abban, hogy egy új fejlesztéssel problémák voltak és ez módosítást igényelt? Igen, valóban igazad van. Mondtam én, hogy nincs?

Valaki itt nagyon hajtja, hogy annyiba van az új autó is szervizelés szinten, mint a régi. Igen, ez vagy te. Szerinted ki a tököm fizeti ki ezeket a "problémákat" és "módosításokat"? Mert ezeket ám szépen gari után szopod be és mint azt tudjuk nagyon szeretik nem megcsinálni garin belül sem, utána meg főleg. Helllóóóóó Opel gyújtáskapcsoló gate, ezúton is reméljük az összes fejes aki tudott róla és mai napig mély tagadás van találkozik azokkal, akik beakadt kormányzárral mentek le az útról és haltak meg.

A revíziók után viszont köszöni szépen jól van, a VAG csoport egyik legnagyobb számban értékesített motorja lett.

A revíziók előttiek meg jól besz0pták :DDD Meg így jártak, meg izé. Megvették a szép újat ők is, ráköltöttek pluszba egy misit a beállt motorra aztán gondolom jól megveregették a vállukat, hogy fasza vétel volt, érdemes volt cserélni :P Ja igen, erre sincs visszahívás. Csak a margó és a szép autó, új autó, nyugodtan vegyél rá hitelt, mert jobb lesz az margóra.

Az előző munkahelyemen is sok (~500 körül) futott belőlük, a 150000km-es csere után boldogan vették meg az addigi tulajdonosok saját használatra. Pedig ott van bennük a turbo-kettőstömegű-közvetlen befecskendezés sátáni triója.

És azt ugye tudod, hogy miért ott történik meg a flottás csere, de max 180 esetleg 200k km körül? Pontosan. Ott keződik a felsorolt sátáni trió bedőlése és kell a kocsikra költeni egy szép köteg pénzt. Leasenél pont tudom, hogy úgy mentek ki a verdák, hogy maxi olajcsere periódus, azt cserélünk amit a szerviz ír, de dekával sem többet és az eladás előtt már nem csináljuk meg a szervizt, előtte behozzuk egy 10k km-el, mert még akkor virít, hogy amúgy volt szervizben és még van abban egy kevés. Mert ott tudják a matekot.

üzenetek