Ezek közül egyik sem magyarázza, hogy miért NEM szabad venni 3-6 havi nettónál többe kerülő autót.
A-B-C irreleváns, autó értékétől függetlenül jelen lévő költségek, a 3 havi nettóba kerülő autót is tankolni kell satöbbi, egy új(abb) autó pedig nem feltétlenül jelenti, hogy ezek bármelyike is magasabb összeg lesz.
D jelen esetben valószínűleg nagyobb probléma egy 3-6 havi nettóból megvett autóra, bizonyos kor fölött nem köthetsz casco-t, ergo totálkár, vagy lopás esetén egy forintot nem látsz viszont.
E pont esetében pedig egy új(abb), drágább autó később amortizálódik le annyira, hogy cserélni kelljen.
Ha valaki az újabb autó nagyobb értékvesztését említené, aláírnám, hogy jelentős tétel, de továbbra sem magyarázná a 3-6 havi kitételt.
(Más kérdés a rengeteg Németországból behordott pusztulat Audi, BMW, Mercedes a panel parkolójában, de ott sem a 3-6 havi összeg a probléma.)