[Re:] [chopin42:] Friss jogsi, első autó...de milyet? Kis pénz, kis foci, tudom... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


M0ng00se
(őstag)
Blog

Hi,
fél éve szereztem meg a jogisítványt, nem sokkal utána vettem 2004-gyes G Astrámat
1.4 benzinmotor, 90 vérmes lóerő (volt gyárilag, azóta kitudja mennyi ló szaladt szét xD)
fogyasztás eddig 6.9-7.8 körül alakul attól függ mennyire nyomom
vezetőülés egész jól állítható, kormány is le-fel-előre-hátra, klíma van és működik is
ha nyomom neki (4-5-6 ezres fordulat) akkor az olajat csipegeti, 3000-ig vagy alatt maradva nem észleltem
fél év alatti hibalista:

főtengely jeladó csere (10k+5k munkadíj) de ez utólag lehet hogy nem is kellett volna mert az önindító volt a gond
önindító csere (35k+5k munkadíj)
zárbetét+elektronika csere (17k+10k munadíj)

olajcserét, nyárigumit nem írom ide mert ugye azt más autónál is kell csinálni.
engem kinézetre annyira nem fogott meg, de nem akartam lyukra futni szóval azért lett ez, de már egyáltalán nem bántam meg. azóta 1-2 optikai módosítást csináltam kicsit boyracer-esen de talán feldobtam valamennyire.

hétvégén volt egy 400 kilometeres kiruccanas majd másnap vissza, szerencsére minden gond nélkül. 130-as tempónál forog 4000-ret aminek azért van hangja, bár én szeretem a motorhangot úgyhogy nem zavar mást már lehet hogy igen. Plusz a zaj is megnő ezen a tempon, de ennyiért ezt kapni.
én 680-ért vettem gyári felnin nyárigumival, és egy szett télivel lemezfelnin, 156 ezer kilométerrel.

én underground-on és hansonló játékokon nevelkedtem, ezért kicsit fáj hogy csak 90 lóerő, meg amúgy sem egy nagy presztízsű autó, cserébe nem fogyaszt sokat, beltér is normális, a komfort sem olyan rossz.
mosógépet, és egy kondigépet (szétszedve) már vittem benne, nem volt baj :DDD

ui: anyámék 3-mas poloját vezettem, hát ég és föld a különbség az enyém javára. bár tegyük hozzá, hogy a polo kb 300-ba került...
szerk.: 185/75 vagyok sztem befért ebbe is :DDD

[ Szerkesztve ]


zuhi_
(senior tag)
Blog

g astra nagyon kényelmes autó. szerettem menni ilyennel nagyon. ;)


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Ha jól látom, akkor a szaktopikba még nem kérdeztél be. Érdemes lehet futni egy kört arrafelé is, viszonylag sokszínű az ottani tapasztalat.

Egy tippet én is bedobok; 1-es Megane PH2 (faceliftes), 1.6-os benzinmotorral. Esetleg Laguna is szóba jöhet (megfelelő motorral az sem nyűgös az olvasottak alapján. Ahogy szokták írni-mondani; ilyen ársávban már fontosabb az ismert előélet, a folyamatos karbantartás és jó állapot, mint a konkrét típus kiszemelése.

[ Szerkesztve ]


Egon
(nagyúr)
Blog

Egy plusz voks a G Astra-ra, ennyi pénzből, ilyen paraméterekkel én is azt vennék.
A foglalkozásodhoz: maximális respekt, kitartás, remélem legalább valamennyire szemmel láthatóan rendezik a béreteket; én mindenesetre nagyon drukkolok ezért... :R


MasterDeeJay
(veterán)
Blog

Na G Astrára plusz egy!
Én ideiglenes bejárósnak vettem egy 1.8-as automata kombit 380e-ért [link]ami kapott az élettől rendesen de kis foglalkozással használható lett. Fogyasztásra nem lehet panaszom, nekem átlagban 8L körül állt meg. [link]
El lehetett benne férni, kombi volt így pakolni is lehetett. Költöztem is vele, szekrény, bojler stb. Persze döglődtek benne az elektromos dolgok (elektromos ablak, tükrök, klíma nem működött). Nem volt egy kifejezett rakéta de lehetett vele előzni. Furcsa módon motorilag nem volt vele baj és olajat sem ette pedig nem volt kímélve. Szerelők is értenek hozzá vagy legalábbis hozzá mernek nyúlni. :DDD
Ilyen árkategóriában nem kell márkát nézni, csak az állapot számít de nem kell tökéleteset keresni mert nincs.
Km óra állást sem érdemes nézni, totál mindegy mi van beleírva. H astrát ilyen áron nem biztos hogy vennék, G szerintem egyszerűbb és olcsóbban fentartható. A legfontosabb hogy csak hozzáértővel vagy állapotfelméréssel vegyél autót.
Szóval szerintem valami Astra G benzines kombi amit néznék ha konkrétan keresni kellene.
De sem a franciákat sem az olaszt nem írnám le, cégnél volt Berlingo szívódízel az kiment a világból (igaz extrém lassan), de volt fiat punto is a régi azzal sem volt kifejezetten probléma pedig csakváros csakpadló és szadista kolléga is vezette.

[ Szerkesztve ]


Geller72
(veterán)

Opel?
Kár, hogy úgy rohad, mintha rohadási versenyen lenne. :U

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

...akkor trabant: a papír nem rozsdásodik :DDD 195+ szomszéd srác is elvolt a sajátjukban


N€T0X|N
(őstag)
Blog

+1 a Megane-ra. "Fos francia", ezért nulla presztízse van és az ára is ezt tükrözi (a megadott keretbe elvileg befér és nem csak a legalja). Cserébe egyáltalán nem egy problémás autó.


M0ng00se
(őstag)
Blog

havernak van 'egyes', megane-ja ott elég csúnyán öregedett a beltér (ragad) bár ő nem szereti azt az autót...
plusz volt két motorcseréje, de azért kettő, mert az elsőt elcseszte a szerelő :DDD
váltó kicsit furcsán hosszú úton jár, a poloé meg furcsán rövid úton, de ez csak az opel után tűnt fel :B
utaztam már abban a renaultban párszor, ezen a téren nem vészes


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Renaultoknál a váltórudazat elején van egy műanyag persely, ami hajlamos kikopni. Mikor mi kerestünk autót, akkor az összes korabeli Renaultnak összevissza járt a váltója. Aztán a megvétel után cserélve lett ez a filléres apróság és teljesen rendbejött (már amennyire új korában rendben lehetett). Így sem olyan, mint egy új VW esetén, de F Astrához képest kellemesebb.

Beltérről nem tudok nyilatkozni, Thaliánál szinte mindenhol kopogós műanyag van, ami egy napos tisztítás után olyan lett, mint az új.

Motor tekintetében csak 1.6-al venném magamnak, de városba elég az 1.4-es is az elmondások alapján.


Bobó_20
(aktív tag)

Hát elég vékony a büdzsé, de talán megvalósítható: VW Passat B5 vagy B5.5, akár kombiban is. Nálunk jó kb. 15 évig szolgált egy ilyen (kb. ebben nőttem fel, 1.9 TDI, AFN motorkód). Csak az öregem rakott bele 250-270e km-t - végén derült ki, hogy erősen tekert volt (99e km-rel vette, de az valójában 250e volt.) Ezalatt a cirka 15 év alatt ilyen hibái voltak:
- hengerfej (ez jó eséllyel user error volt, azóta is vita tárgya :DDD ), szerintem nem szerette a minimális hűtőközeget a 35+ fokos nyári kánikulában.
- kopó alkatrészek (féktárcsa/betét, futóműben minden)
- központi zár
- váltó szinkrongyűrű
- vízpumpa, termosztát, ilyen-olyan csövek.

Futóműve elég összetett, tud nyekegni ha nem jó benne valami, azontúl a "világból kimegy" kategória. Én 190cm vagyok, fater 180cm, mögötte kényelmesen elfértem és fordítva is. Más kérdés hogy egy turbó javítás már elég zsebbenyúlós, mint ahogy a futóműve is tud az lenni.

Ez meg már saját hülyeségem: ha 600 ezred van autóra, én inkább 450-470 között keresnék közlekedőedényt, mert azokra pikkpakk lehet ám költeni, már csak tartósüzem elérése céljából is. :R


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Nem vagyok márkanagykövet, annyira nem ismerem, de a motorcsere nem éppen általános. Van szerelő ismerősöm, aki eléggé vágja ezt a szériát, ez alapján írtam (egy időben egy jó 2.0 kupéra vevő lettem volna, meg igazából most is, csak nem létező áru, facelift előtti motorhoz meg már nincs alkatrész se és az fejvakarós, ha megkotlik valami).


Geller72
(veterán)

99.99%-a nepperszökevény. Plusz a magyar tulajok kispórolják cserekor a gyári, vagy ahhoz közeli minőségű alkatrészeket, így a leendő tulaj szarabb esetben úgy kezdi, hogy rálocsol fél millát, mert akkora szar.

A 6 kilós kateg szvsz. pont egy szar kateg. Én felmennék inkább 8 kilóig.


freeapro
(senior tag)

Fordokat javaslom, azokban nagy hely van a sofőrnek (195/110)


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Ne típusban gondolkozz, inkább méretben. Megbízható eladótól elfogadható állapotút.
Nekünk másfél-két éve jött szembe egy Bora, pedig magamtól sose vettem volna VW-t a hájp miatt, viszont azóta imádom. Volt Rönónk is, van is volt is Citroen, a fiamnak BMW, ahhoz viszont minden alkatrész annyira drága, hogy reménytelen. Suzukik kimennek a világból, csak már mind elég öreg... Márkafüggetlenül nézelődnék a helyedben. :)


Geller72
(veterán)

Ha kicsi a büdzsé, az akkor is kicsi lesz, ha javíttatni kell, azaz dieselt akkor ne. Benzinesből én személy szerint 1.6 alatt semmiképpen sem vennék.


mustang08
(aktív tag)
Blog

Ha kicsi a büdzsé, akkor ne akarjon az ember big blockot :D
Jelenleg egy 2004-es 1.4-es Honda Civicet nyúzok, ami 5,5l-ből megáll. Menni nem megy, nem lehet vele duhajkodni, de A-ból B-be ez is elvisz, és a jövőben várható üzemanyag árak mellett inkább tötymörgök.

Kérdezőnek:
Típus majdnem mindegy, 2000-es évek eleji kompakt legyen egyszerű, kicsi benzin motorral. Aztán hogy az most Golf, Stilo, Astra, Civic, 307, Megane stb. majd mindegy. Az a lényeg, hogy ne rohadjon, meg úgy kb. legyen egyben.


tserrof77
(senior tag)

Nekem volt két 1-es Megane-om, facelift előtti is és utáni is. Az első az életemet védte meg egy 3D-s bukfenckor (saját korában 4* törésteszt) 1.4-es 75LE- 8V-s motorja elég jó. Az utódja, a ráncfelvarrott 1.4-es 90LE, sokkal jobb, még bowdenes, a 2-es Megane (kacsaseggű és társai) már elektronikus pedál, utáltam (volt az is, durván 2 évig, hiába 97LE-s 1.4-es, döglött csiga volt). Az 1.esek alap elektronikával vannak, semmi komoly, motorikusan jók (szerintem, saját tapasztalat)

Szerk: A ráncfelvarrottak már 16szelepesek, '99-től 2003-ig mentek. Elég az 1.4-es, az 1.6-os többet eszik, mint amivel jobban megy (+kb15LE)

De ahogy mások is írták, ebben a kategóriában már állapotot veszel, nem km-t. Ha 600k a full keret, akkor 450-480k a max elkölthető, mert átírás, biztosítás, olajcsere, gumik miatt kell ráhagyás.

[ Szerkesztve ]


Jack Hunter
(csendes tag)
Blog

Bármit veszel, a keret feléből érdemes csak szerintem. A maradékból rögtön vinném szervizbe,olaj,szűrők,gumik, vezérlés.
Hogy ne járj úgy mint én. Volt egy kombi opelem, átugrott a vezérlés.Gazdasági totálkár.
Tudom ajánlani a Fiat Bravát, jó nagy hely van benne.A Renault Megane Scenic egy szintén olcsó autó,és bár nem szép,de a kafferbivaly is belefér. Daewoo, Hyundai,Kia, Suzuki vonalon is nézelődnék.Felhasználásból adódóan nem ajánlanám a dízelt.


fuximaxi
(senior tag)

Ne vegyél autót, próbáljátok megoldani egy autóval, amennyire csak lehetséges! Lehet, hogy ez most szarul hangzik, de amiket leírtál az alapján én erősen elgondolkoznék, hogy szeretném-e. Bár jelenleg más kategóriában utazom, de elég sokat elköltök az autóra. Biztosítás, teljesítményadó, éves szerviz és már 100 fölött vagy évente és még akkor nem cseréltél semmit extra alkatrészt, ami ebben a kategóriában azért elég esélyes évente 1-2 alkalommal, ha tényleg használod is. Nekem anno a 10 éves mazda 6 esetén jöttek ilyen apróságok, hogy kuplung, kéttömegű és porlasztó. Ezekkel szerintem simán ki lehet valakit üldözni a világból. Emellett futómű, gumik. Egy alkalommal lámpa, mert egy kavics simán átlőtte a lámpaburát. A mostani autóm másfél éves, raktam bele 37000km-t de most éppen csere a szélvédő, mert hétvégén kaptam egy kavicsot a közepére. Ezek olyan tételek, amiket a diákhitel\lakáshitel mellett tanári fizetésből biztosan nem erőltetnék, ha meg tudjátok oldani ketten egy autóval! Jobb helye is lehet annak a pénznek. Ha Budapesten élsz, akkor lehet elgondolkoznék azon, hogy amikor nagyon kell akkor beülök egy carsharing autóba! Abból a pénzből, amit elköltesz saját autóra, egész sokat tudod használni.

Remélem nem veszed sértőnek, amit írtam, nem állt szándékomban megbántani.

[ Szerkesztve ]


doc
(nagyúr)
Blog

Ilyen koru es erteku autonal sokkal tobbet szamit az allapot mint a tipus. Ha volt gazdaja es figyeltek ra akkor az meg jopar evig auto lehet, ha nem, akkor tokmindegy...
En mikor par eve a gyerek szuletesekor viszonylag nagy (kombi) jarganyt kerestem, eloszor az Octaviakat neztem, aztan kollega kerdezte miert nem veszek Focust, en meg: "tenyleg, miert nem?"
Aztan vettem kombi Focust :D
A csomagter hatalmas, szerintem a vezetoulesben is elfer az en 178 centimnel szamottevoen nagyobb sofor, a motorja jo konstrukcio (bar az enyemet cserelni kellett idovel, valoszinuleg mar az elozo gazdaja nem nagyon foglalkozott vele). Amire figyelni kell az a rozsda (foleg az ajtok aljan), de ha kifogsz egy viszonylag rozsdamentes peldanyt, szerintem jo vetel lehet. Gyakori tipus, bontoban van hozza minden (na jo, rozsdamentes karosszeriaelem nem lesz :D), utangyartott alkatresz is van dogivel. Szerelok lattak mar sok ilyen, nem lesz fejvakaros "na ez mi a to:ko:m?" nezes.
A klasszik 1.6-os benzines a leirt hasznalatra szerintem teljesen jo (1.4-es is jo lehet esetleg, de a kombihoz az mar eleg keves)

[ Szerkesztve ]


Victoryus
(addikt)
Blog

Logan. Ha kis pénz kis foci. Én azzal kezdtem. Nem kell félteni, az 1.4es benzines motor jó konstrukció. Kaszni már valószínűleg rozsdás lehet. No de melyik nem az 10évesen.
Jó tágas autó. Úthibákkal nem foglalkozik, strapabíró.


tserrof77
(senior tag)

Vagy a vezess.hu-n volt valamikor "Milyen autót vegyek 4-6-800k-ért" cikk, hadd ne keressem meg :B :B Ott leírnak mindent...is...


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
Blog

Szerintem első autónak olyat vegyél, amit nem sajnálsz, ha lekoccolod. Illetve szerintem ne tervezz vele évekre, 1-2-re max, utána derül ki, hogy vezetsz-e, szeretsz-e vezetni, hány embert viszel, mennyi súlyt viszel, mire használod, szóval egy halom dolog, hogy mi a fontos neked az autózásban, amit most még nem tudsz.


D1Rect
(félisten)
Blog

Jó állapotú G Astra.
Már nagyon a végét járja a széria, de rengeteg van belőle, ki kell várni.


bul07
(nagyúr)
Blog

Érdemes az ismeretségi körben leinformálható kocsit keresni
Mert az a fontos hogy ne keljen utána a világ pénzét rákölteni hogy gurulni tudjon

És ha elég közeli ismerős(és megbízható) akkor esetleg megengedi hogy üzembetartóival legyen a kocsi
Mert akkor nem kell kicsengetni az átírás nem kis költségét főleg ha a 600e viszonyítjuk

Nekem így lett kocsim
Több mint egy évig kerestem, aztán öcsém döntött hogy vesz egy új Dustert így én meg átvettem az ő Touran kocsiját, igaz én is kb annyit szántam kocsira mint te
De mivel nem kelet átíratni, és tudtam az előéletét nem zsákbamacskát vettem, így megemeltem a kerettett így átvettem tőle.
Ez 2018-ban történ és röhej az hogy most vagy 350e Ft-al többet ér mint amennyit én adtam érte


Zoleee83
(addikt)

Hasonló magassággal (194cm) nem ajánlom a G Astrát, olyan rosszul van megoldva a középkonzol, hogy hátratolt üléssel sem fért be a lábam, így nem lett Astrám (Hálistennek! Pedig van a családban az is..)
Sok év óta Suzuki Swift-et (2005) hajtok, nagy megelégedéssel, iszonyúan megbízható,
fillérek hozzá minden alkatrész, és még kényelmes is.
Érdemes megnézni, tégy vele egy próbát, bár árban egy kicsit hozzá kellene tenni.


chopin42
(őstag)
Blog

Köszi az észrevételeket, pont ilyesmikre van szükségem. Megpróbálok mindenkinek egyben reagálni.
A felsorolásom, miszerint kb minden fos/bármi lehet jó, itt is tiszteletét tette :))
A terv kb a következő: elkezdek hirdetéseket böngészni, tájékozódás, gyűjtögetés. Ha egy év alatt találok, akkor annyi. Párommal nem közös a Polo 3, ahogy a lakás sem, külön élünk (egyelőre), nála napi használatban van. Márkához nem ragaszkodom, az általam felsorolt autók általában népszerűek. Apósjelölt egy nagyon rutinos, sok munkatapasztalattal rendelkező kiváló autószerelő, mindenhová őt viszem majd, illetve a szervizelést is nála tudom intézni, profi műhelye van. Az általam említett típusokkal is van tapasztalata, de az általatok felsoroltakról is kikérem majd a véleményét.
Középkonzol esete: na igen, az bekavarhat, pedig a g astra szimpi. Majd megpróbálok egybe beülni, körbenézek ismerősöknél.
Apopó ismerősök: sajnos nincs olyan, aki vehetne újabbat jelenleg, szóval nem is nagyon adnak el. Így ez kiesett. Egyébként kicsit nevetséges, hogy az van, mint az ingatlanokkal: az új autó drága, az infláció nagy, így a jó használt is drága ami a fos használtat is felárazza. Nem lesz egyszerű menet...


FLx
(addikt)

Csak egy jotanacs, hogy te ne a sajat karodon tanuld meg mint oly sokan. Ha most lett meg a jogsi, akkor ne varj honapokat, plane ne egy evet a vasarlassal. Kiveve ha minimum heti, de inkabb napi szinten tudod mas autojat vezetni. A most megszerzett tudasod a nulla kornyekere fog zuhanni mar nehany honap mulva is, ha nem vezetsz aktivan. Aztan vagy beulsz egy sajat kocsiba lutrira es imadkozol, hogy ne menj az elso fanak, vagy jobb esetben ujra mesz oktatohoz es megint rakoltesz egy csomo penzt.

ps. Ha aposjelolt autoszerelo, akkor nem ertem miert erdekes az internet nepenek a velemenye. Ot megkerdezed es azt veszed amire bolint egyet. Ilyen koltsegvetesbol ennel jobbat nem tehetsz.

[ Szerkesztve ]


Earl_Muttley
(aktív tag)
Blog

Ford Fusion-ba próbáld bele magad. Haverom, a hozzád hasonló alkatával még kényelmesnek is találta.


bambano
(titán)
Blog

az f astrák még rohadtak, a g már galvanizált, és minden opel is az már vagy 22 éve. azok egyáltalán nem rohadnak.

akik szerint a g astra kényelmes, azok üljenek már be egy rendes autóba, mondjuk egy vectrába :P

a poszthoz: ahhoz, hogy heti kétszer átfurikázz a városon, én ikarust ajánlanék. erre teljesen felesleges saját autót tartani. felállni is lehet benne, van benne lábtér bőven, nem te fizeted a fenntartását, stb.


zolikaDB
(veterán)
Blog

Nekem ekkora magassággal, súllyal a G Astra annyira nem kényelmes, H ülésekkel használom.
Neked elsőre mondanék egy olyat, hogy: Renault Twingo, 8 szelepes.
Jól megy, keveset fogyaszt, a technika meg kb bulletproof.


Diabolis
(tag)
Blog

akik szerint a g astra kényelmes, azok üljenek már be egy rendes autóba, mondjuk egy vectrába :P

Szólítottál, Fiam? :D
Szerintem mind a kettő kényelmes.


Diabolis
(tag)
Blog

600k körül nem ajánlom a G Astrát. Mire levonod az átírást és az első szervizt, addigra jó ha 400 marad.
400-ért pedig szinte csak lerúgott fosokat fogsz találni. Vagy baromi nagy szerencséd lesz.
A használt autók ára az egekben, főleg egy olyan alapvetően megbízható típusé mint a GAstra.


qnadam
(veterán)

ha kisautóban gondolkozol: 185 centivel a mitsu coltban (vasaló, de gondolom a többiben is) pont kényelmesen ültem koppig hátratolt üléssel, és ha jól emlékszem, ugyanígy a régi swiftemben is. aztán amikor beültem ismerős punto 2-ébe, reflexből hátratoltam az ülést, majd néztem mint a luki nyúl, hogy nem érem el a pedálokat :D
szóval szarolasz, de szerintem a punto egy élhető kisautó, viszonylag kevés egyedi kreténséggel (a villanszervő hajlamos megállni néha, meg egyedi méretű akksi kell bele). az 1.2 benzines nem tépi szét az aszfaltot maga alatt, de városban azért el lehet lenni vele.
és szerintem is hamar kezdj el vezetni rendszeresen, akár úgy is, hogy valaki rutinosabb beül melléd pár alkalommal.


zolikaDB
(veterán)
Blog

Aki szerint a G kényelmes, üljön be egy rendes autóba.
Legalábbis 190cm felett én nem ajánlom. Bemászni sem oké, az ülés is egy hokedli, és a lábaim sem férnek, meg tapad a műanyag a combomhoz nyáron.


mephi666
(nagyúr)
Blog

mindenki jön ezzel, hogy "melyikben milyen jó/rossz az ülés": itt a megoldás :) ...szívesen


qnadam
(veterán)

pedig majdnem biztos voltam benne, hogy ezt fogod linkelni


mephi666
(nagyúr)
Blog

hehe, ez is jó volt... meg ez is :)

...de a legkényelmesebb ülés ez :)

[ Szerkesztve ]


Geller72
(veterán)

A G-s astrák (is) ugyanúgy, ugyanott rohadnak, mint az F-es verziók. A rokonságban van kettő is, általában nincs velük gond, de a rohadás az megvan. És sajnos a karosszéria munka baromi drága.


dugo_
(veterán)

Szerintem ilyen esetben nem a felejtéssel van gond, hanem sosem voltak meg az alapok, de akkor ez már egy másik probléma...


chopin42
(őstag)
Blog

Épp azon ülök, illetve állok. 10 éve már. Apropó, ez volvo, de tökmindegy. Belefáradtam :(
Lábtér és busz egymás mellett? Manapság nem létezik, max a négyesben.


Diabolis
(tag)
Blog

Az, hogy neked rendetlen a méreted, nem a rendes méretű autó hibája :D

Egyébként poén volt, bambano tudja, hogy nekem GAsta és BVeki is van. Tény, hogy a Gastra kisebb. De az én kb 180-as magasságomhoz teljesen kényelmes. A konzolon pedig max a fűtést és a rádiót piszkálom időnként.


FLx
(addikt)

Hidd el, senki nem akar neked itt rosszat, de ennyi penzbol es ilyen celokra nem szabad autot venni, egyszeruen nem eri meg. Ha azt mondanad, hogy kaptal egy uj munkat sokszoros fizetesert es csak kocsival tudsz bejarni, akkor azt mondom csinald, mert penzt termel. De igy felesleges. En kozel vagyok a 40-hez es most vettem az elso automat, pedig a magyar atlagfizetes sokszorosat keresem. 15+ eve tomegkozlekedem, sokszor faraszto, de akarhogy matekozok, ez jon ki a legjobban. A kocsit csak akkor hasznalom, ha autozni ha kedvem ugy hobbibol.


Dilikutya
(félisten)

Vectrával egy baj van, nehezebb az Astránál, de a futómű majdnem ugyanaz, gyenge hozzá.


Dilikutya
(félisten)

Astra-G Classic. 2004-2008 évjárat, a kasztnija a régi, futómű, motor már Astra-H, az 1.4-es láncos.
Régiek közül az 1.6-os Z16XE motorkódos már 10 éve is hajlamos volt 3 hengerezni.


GreatL
(őstag)

Peugeot 206


Geller72
(veterán)

A hátsó futóműve egy pénznyelő. Tele van típushibákkal.


Geller72
(veterán)

Én is ezt mondtam. Ebben a kategóriában, vagy ez alatt csak hulladékok vannak lassan, azok is drágán. Én személy szerint elmennék az egy millás kategig, ott már lehet találni tűrhető autókat. Az idősebb, olcsó kocsikkal a legnagyobb baj, hogy már rohadnak és mint említettem, a karosszéria meló arany árban mozog. Venni kell egy jó állapotú, kasztnira egyben lévő kocsit. A vasaló swiftek elég jók, 800-tól felfele már lehet találni jókat. Annak is vannak típushibái, amire figyelni kell, de alapvetően megbízható és olcsón fenntartható. A Honda Jazz még nagyon faja kocsi, de árban felette van a suzukinak.
Fusionból én benzinesben csak az 1.6-os verziót venném meg, alatta gyenge.
Toyota még ebben az árkategban is drágább. Vagy gyűjts egy 2000-es szívó Honda Accordra és felejtsd el a problémákat. ;). És helyed is lesz.

üzenetek