üzenetek

hozzászólások


janakbacsi
(őstag)

és mi volt a benyomásod róla? ez nem 2024-es modell? az akkuja 750-es annak, amit én linkeltem ha jól látom.

[ Szerkesztve ]


gbors
(nagyúr)
Blog

Igen, amit linkeltél, az a friss modell - nagyobb akksi, újabb generációs Bosch motor, Kiox kijelző a Purion helyett, meg gondolom kisebb-nagyobb finomhangolások. s-pedelec-ekből nem olyan gyakori a modellfrissítés.
Benyomás annyi volt, hogy nagyon szép bringa, a Cube ebben igen erős :) Felülni fel tudtam rá, kényelmes volt és minden kézre állt, de menni nem tudtam vele. A műszaki tartalma rendben van, normális minőségű cuccok vannak benne, de semmi prémium / high-end, hacsak a motort nem tekinted annak.


janakbacsi
(őstag)

köszi. a prémium/high end alatt mondjuk a bianchi omnia-t kell érteni?


bulikavagyok
(nagyúr)

Szombaton újra megcsináltam ezt a távot, de ezúttal 39%-os akkuval indultam neki. Sajnos igazatok volt, ezúttal nem jöttem ki 30%-ból, 36% lett a vége. Biztos ami biztos alapon magammal vittem a külső akkut is, de kiderült, h teljesen le volt merülve, így hazafelé már rásegítés nélkül jöttem. A statok alapján minimálisan kevesebb rásegítéssel tekertem, a menetidő is rosszabb lett valamennyivel. Azt figyeltem meg, h 15%-ig teljesen lineáris volt a fogyasztás, útközben azt hittem, h újra megcsinálom 30%-ból, de kiderült, h "nemúgyvanaz". :B
Egyébként ez az út még ugyanabból a töltésből ment, összesítettem az adatokat: 79 kilométer és 1820 méter szint jött ki egy feltöltésből. Ebben mondjuk volt egy kevés "bohóckodás", illetve rásegítés nélküli emelkedőn tekerés is. De ha egy kicsit javul a formám szerintem simán meglehet a 2000-es szint. Ettől többet szerintem soha nem fogok menni egy nap alatt, szóval elleszek ezzel az akkuval. :)

Más: pár nap múlva jön az új Rise!


janakbacsi
(őstag)

a kellys-ekben lévő panasonic motor a bosch-hoz képest milyen szintet képvisel? szervizelhetőség, stb.?


gbors
(nagyúr)
Blog

Alkatrészekre gondoltam, nem komplett bringára. Pl. a Shimano Deore váltórendszert ismerem, az én bringámon is olyan van, nincsen vele gond, de nem az jut eszembe róla, hogy soha semmire nem cserélném le :)


DigitXT
(félisten)

Én kérek elnézést, hogy hozzá mertem szólni akku témában. Nekem nem
normális egy 48V akkun az 5-7V esés, s senkit nem buzdítanék gyengébb
cellák vásárlására, hogy 15% kapacitást nyer (bár még jobban melegszik).
Nem egy elektromos roller gyulladt már ki. Ki tudja miért. Nyilván durvább
az akku terhelése, mint egy eBike-on, ahol még teker is a pilóta hozzá...:DD


StLui
(veterán)

Érdekes, hogy Vansprint árul 2024-es Rise-ot, de nézem, leírásban meg az van, hogy a váz 2023-as


kezdő
(senior tag)

Pár hete vettem egy Kellys Tygon R10-es ebike-ot, nekem eddig nagyon bejön.
Próbáltam tesztnapokon Bosch bringákat is, felhasználói szempontból nem érzek különbséget.
A szervíz javíthatóság nagy kérdés lesz, de bizakodom, Szlovákia közel, illetve több magyar kereskedőtől is hallottam, hogy Panasonic képzésen voltak az elmúlt időszakban, tehát nyomul a gyártó.


bulikavagyok
(nagyúr)

A 24-es modellek ugyanazok mint a 23-asok, csak felszereltségben van pár apró eltérés. Most szerintem a 25-ös modell lesz bemutatva. :)

Már akartam írni neked privátot, de így leírom ide. A Range Extenderről van szó. Lehet, h nektek feltűnt már: a rendszer trükkösen jelzi a töltöttségét! Én fullra töltve kaptam meg, csak azért kezdtem el használni, h ne így legyen tárolva hónapokig. Gondoltam, hogyha lemerítem 60%-ig, úgy már OK lesz. Így is tettem, de kiderült, h a 60% a teljes rendszerre vonatkozott. Így sikerült 0%-osan magammal cipelnem a hétvégi tekerésre. Azóta már teszteltem, ha a bringa nullán van, és a kiegészítő akku százon, akkor 41%-ot mutat a rendszer. Legalábbis az órámon. De emlékezetem szerint a telefonos alkalmazás nem így mutatja - engem szerintem ez zavart össze.

[ Szerkesztve ]


StLui
(veterán)

Pont most egy órája vettem át végre a futártól. Köszi az infókat!


bulikavagyok
(nagyúr)

Nincs mit! Hmm, nem siették el!


sebgutkopf
(őstag)

Így viszont még egyszer minden elismerésem, hogy mennyit hajlandó vagy a rendszer mellé beletenni! :R
Mondhatni a te teljesítményeddel lehetne ezeket a bringákat promózni, hogy attól, hogy kisebb a rásegítés azt kompenzálva nem csak a turbo mód létezik rajtuk.

Új Rise... hmm lehet, hogy vált az Obea és a bosch sx motort rakja bele?


etrop01
(tag)

Szia, a range extendert megkérdezthetem honnan rendelted?


bulikavagyok
(nagyúr)

Köszi, de ez csak részben az én érdemem! :B Szerintem leginkább annak köszönhető, h baromi jó a bringa fogyasztása.

Szivárognak az infók a 25-ös Rise-ról, úgy tűnik, h marad a Shimano motor (EP801 RS Gen2). Ha minden igaz egy kicsit nőni fog az akkukapacitás (420Wh és 630Wh). Érdekes ez a vázgeometria, így szerintem nem lesz további súlycsökkenés. Plusz nem látom azt sem, h erre a vázra hova férne fel a Range Extender?! :F

etrop01: Ajándékba kaptam a bringa mellé! Tőlük rendeltem.

[ Szerkesztve ]


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

SX-el még el is gondolkodnék rajta. De jelenleg leginkább a wild tetszik cx race-el. Csak hát az ára borzasztó. 😀


Runner_fxr
(Ármester)
Blog

Azért ez a gép is megér egy misét:

Propain Sresh CF 160/150mm

Miért nem lehet ebben a gyönyörűségben egy Bosch CX? :D

[ Szerkesztve ]


lacos001
(senior tag)

Ohhhh, ide az új lánc kevés lesz, most reggel vettem észre.
Megfáradt az alsó 2, szépen néznek ki. [kép] [kép] [kép]
6K km, megtéptem pár hete ha jól rémlik...

Gondolom nem fogok mellé, ha a leirásban lévő kazettát rendelem.
(Shimano Deore CS-M4100, 11-42 Zähne, 10-fach)
A lánc holnap itt van, a KMC e10, aztán felfrissül....

[ Szerkesztve ]


bmwkiraly
(csendes tag)

Sziasztok! Totál amatőrként (mármint ebikeok terén) nekiálltam szemezni velük. Végül GIANT trance/reign maradt ami tetszik Yamaha motorral illetve a cube stereo hybrid Bosch motorral. Megéri hosszabb távon (nem szoktam kb sose eladni meg lecserélni a cuccaimat, amíg jók) a cube, mert ahogy néztem azért egy fokkal drágább?


pècsimunkás
(addikt)

Felraktam tölteni a bringám aksiját 76 km után, ami csak turbó fokozatban ment bele.
Azt hiszem jó lesz ez így. Mondjuk most hegy menet nem volt túl sok, de azèrt volt benne pár km hegy is.
Jobbára országúton mentem vele, viszont akkor tiportam neki.
Alapvetően 26-27 km/h- val megyek vele, ha van rá lehetőség.

Van viszont 1-2 "apróság": a furcsa váltás- amit múltkor írtam jobb lett. Ledobattam a láncot, majd vissza a helyère, a gyorsszárat áthajtottam más pozicióba.
Jobb lett, de mèg nem 100- as.
Mindegy, marad így....
Az első lánccserèig biztosan.

A másik- a hajtás, fogaskerek miatt lehet-e, hogy a hátsó kerék nehezebben pörgethető mint az első?
Megpörgettem többször is a hátsó kereket, sokkal nehezebb megpörgetni, ès sokkal hamarabb megáll mint az első.
Lehet, hogy láma kèrdès, megmondom őszintén nem tudom hogy normális -e ez.

Meg van mèg ez: Szègyen, hogy egy 1milliós bringára, ilyen "valamit" raknak :((( !

üzenetek