üzenetek

hozzászólások


Galdech
(csendes tag)

Szevasztok !

Szeretém megosztani tapasztalataimat Mantle API-val kapcsolatban, hogy aki esetleg még többet szeretni tudni róla vagy kíváncsi, hogy pontosan mennyit is hozott a DX-hez képest, az ezzel még gazdagabb lesz.

Beállításaim:

Op. rendszer: Windows 7 Ultimate x64
Driver: 14.4 Catalyst (release)
Felbontás: 1920 x 1080
Resolution scale: 100%
Quality: Minden Ultra
Antialiasing: Off
Antialiasing Post: High
Ambient Occlusion: Off
Konfig: Asus Crosshair V Formula, AMD FX-8150 3,6Ghz AM3+, 4x 4 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz (16 GB), Sapphire HD7950 3GB Vapor-X
Játék: 64 fős mindegyik pálya.

Paracel Storm: DirectX 11 - Mantle
Siege of Shanghai: DirectX 11 - Mantle
Operation Locker: DirectX 11 - Mantle

Látható, nekem 100-110 százalékos gyorsulást hozott a Mantle kültéri pályákon. Ráadásul úgy, hogy extrém eseteket próbáltam keresni. Paracellen pont vihar van, eső, hullámok és a pálya majdnem egészét belátni, Shangai-on pedig ledőlt épület utáni eseményeknél egyik legleterhelőbb része a pályának. Minimálisan 100%-os gyorsulás van, átlagban 120-130%. Arra számítottam, hogy fog hozni előrelépést, béta catalysteknél még voltak problémák, de ezek a képek 14.4 végleges verzióval készültek. Nagyon meglepődtem, hogy ekkorát kaptam, maximum 30-40%-ra számítottam.

[ Szerkesztve ]

üzenetek