[RIOS ERROR] [Re:] Hyper-Threading! Van értelme a játékokban? - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

Urby66
(aktív tag)
Blog
[RIOS ERROR]

Bocsánat, de a tesztből szerintem az látszódik, hogy a maximális képkockaszám magasabb bizonyos játékokban a HT kikapcsolása esetén. És ez nem is annyira a HT hibája, mivel ha processzor limittel szembesülünk a HT egyértelműen segít. (lásd a magletiltós részt) Baj - szerintem - csak akkor van, ha már bőven a processzor limit fölött vagyunk. És ott sem minden játék esetén "árt" a HT.

Továbbá a számok nem tükrözik a mikrolagok, pillanatnyi megakadások számát sem. Amikor ilyen történt akkor újramértem, mivel nem tudtam egyértelműen megítélni, hogy az adott eset összefügg a HT állapotával vagy sem. Ezt nagy biztonsággal megállapítani sokkal több mérést igényelne, és mivel így is több mint száz mérést kellett végezzek, ezért ehhez már nem volt kedvem.

Ezen felül, ahogyan írtam is, a felhasználói élményt nem csak a maximális képkockaszám határozza meg. Például a töltési idők a HT bekacsolása mellett rövidebbnek tűntek.

Chaser:Szerintem nem azzal van baj, hogy felárat kérnek a HT-ért, hanem azzal, hogy a nélküle szállított processzorok nem olcsóbbak annyival.
Való igaz a HT használatából (ha elég erős a processzora) az egyszeri játékos nem sokat profitál, de valljuk meg az Intel célközönsége nem elsősorban mi vagyunk. És a HT előnyei főleg munkánál, illetve vállalati környezetben jelenhetnek meg hangsúlyosabban.

[ Szerkesztve ]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]