üzenetek

hozzászólások


gbors
(nagyúr)
Blog

tapasztalataim szerint a monolit 4 magos kiépítés is rengeteget dob a régi 2x2 magos Q6xxx - 9xxx sorozatokhoz képest.

nem az dob sokat, hanem az integrált memóriavezérlő.


agressiv
(addikt)
Blog

Egyetlen dolog maradt ki, a régebbi játékokkal való nosztalgiázás. Mert ami csak 2 szálon dolgozik az az Athlon-on, de még a 2 magos phenomon is nagyon gyenge a bullshit-ről nem is beszélve.

Tapasztalataim szerint a monolit 4 magos kiépítés is rengeteget dob a régi 2x2 magos Q6xxx - 9xxx sorozatokhoz képest.

Semmi köze ehhez a processzor kiépítésének, a 775 memóriavezérlője még az északi hídban van és nagyon fogja. A 775 eléggé nonszensz kialakítású volt, mert amíg elég bivaly-ok voltak a magok, a memóriavezérlés ódivatú volt.

[ Szerkesztve ]


tblack
(csendes tag)

Anno nekem szerencsém volt. Akkor vettem még a 2500K-t mikor még sokat ért a Q9550. 10k-t kellett csak a procira ráfizetni. Lapra meg kb. 20-at. 2011 nyár végén volt ez. Én is csodálkoztam, hogy ilyen jól kijöttem. A ramom már akkor is ugyanez az 1600-as DDR3 volt.


tblack
(csendes tag)

A sebessége már akkor sem volt rossz a memóriának. Mentek 7-8G/s-kat. Késleltetés sem volt sokkal rosszabb mint a mostaniak. Szerintem inkább a cache-hez van köze, de lehet ti tudjátok jobban.


agressiv
(addikt)
Blog

A késleltetése majdnem a duplája volt, mint a mostaninak, a sebessége, szintén a fele volt.

[ Szerkesztve ]


kromatika
(veterán)

teljesen jogos.jó írás. :K


#00137984
(őstag)
Blog

Játékot és programot is kiadnak manapság, hogy a processzor kezelése rosszul van megirva. Nem terheli egyformán a magokat, vagy alacsony %-os kihasználtsággal. Ilyen esetben még egy i5 is feleslegesen magas erőforrás a gépben. Szivesen cserélném majd a Phenom II X4-et egy nyolc magos CPU-ra, hogy erőteljes gyorsulást érezzek, mint egymagos P4-ről két magos Phenom X2 (KUMA magos), majd a Phenom II X4 váltásnál. A processzorok fejlődését nem követik megfelelőképp, ezért érezheti a felhasználó, hogy két magos CPU elég 2013-ban.


#00137984
(őstag)
Blog

Fejlesztők részéről mindig készülnek az usereket (össze)zavaró eljárások játékokban és más programokban. PhysX-et Nvidia oldalon már leírták, de az AMD is előállt a TressFX nevezetű eljárásával, ami hivatalosan AMD hardveres oldalon elméletileg jobban müködhetne. Nekem sem a haj mozgása, sem az interakcíó Lara Croft vállával nem adja. A sebességet viszont nagyon visszafogja. :((( A CPU erőforrásokat is mesterségesen nővelik. Több magot nehezen, de azt magas erőforrásigényesen terhelnek, hogy erősebb, lehetőleg Intel processzort vegyenek. A magok számának megfelelő kihasználása még várat magára.

[ Szerkesztve ]


Pttypang
(veterán)
Blog

Köszi a tesztet, de biztosan nem olcsóbb annyival az i3, hogy megmagyarázza a különbséget?


#11302912
(tag)
Blog

Hm. Akkor a cikk szerint mert i3 procim van (en 1280x1024ben jatszom, mert annyit bir a monitor) akkor ezeknek a jatekoknak szaggatnia/mikrolaggolnia kene? Mert en egyiken se vettem eszre egyenlore semmi hasonlot. Nahjo, de C3ban mar kicsit leesik az fps neha, de amikor 40 folott van akkor semmi negativat nem eszlelek. AC3 meg olyan 80FPSel megy nekem atlagban, minimum 50-60.


agressiv
(addikt)
Blog

Milyen VGA-d van?

[ Szerkesztve ]


Sundesz
(őstag)
Blog

Az alacsonyabb felbontás meg az erősebb VGA segíthet ebben az esetben. Mondjuk az AC3 sokkal jobban fut NV kártyákon. GTA4 is jól fut? Ja, és a 8 GB memória is lehet jó hatással még, azt majd letesztelem én is.

Crytec210: ezt hogy érted? 2 vs. 4 mag magyarázza a különbséget, egy FX6300-al megnéznem, azzal 1 árban van.

[ Szerkesztve ]


dragonfx
(veterán)
Blog

na meg kiprobálom bf3at 2 magon ;] ;]


flash-
(veterán)
Blog

"e 45 fps alatt nagyon darabossá válik a játékmenet. (Nem tudom, minek lehet ezt hivatalosan nevezni: microlag, stuttering?)
Ez a probléma nem minden játék esetében jön elő, de a döntő többségben azért jelen van. Igazából nem tudtam rá a magyarázatot, hogy ez mitől lehet. Elvileg a 35 fps-nek már elegendőnek kellene érződnie, elég csak a konzoljátékokra gondolunk, amiknél túlnyomó többségben másodpercenként 30 képkocka a célérték, de ennek ellenére azért folyamatosnak tűnnek."

Miért keveritek az átlagfpst az éppen megjelenitendő fps el?
a fraps és ilyen programok átlagfps-t mutatnak tehát hogy az elmult másodpercben vagy éppen akkor mennyi az átlagfps..
ha tizedmásodperc alatt leesik 2 re aztán meg felmegy magasra nem fog keveset mutatni viszont érhezhető lesz egy kis mikrolag...
egy mikrolag és kicsúszunk a pályán egy autosjátékba,vagy lelő a gép...

[ Szerkesztve ]


flash-
(veterán)
Blog

én értettem félre:)
....
jó a teszt és végre van aki leírja hogy mért akad a játék normál átlagfpsnél..


syberia
(veterán)
Blog

Én nem dramatizálnám túl ennyire a mikrolagot,
amúgy mindenki olyan procit/vga-t vesz amit megenged
a pénztárcája és belövi játszhatóra a grafikát, oszt jónapot. :D


agressiv
(addikt)
Blog

Valakit jobban idegesít, mint a szimpla alacsonyabb FPS és olykor rosszabb is úgy játszani.


syberia
(veterán)
Blog

Olyan érzésem van néha hogy az fps mennyisége határozza meg játékélményt,
régebben valamiért sokkal jobban élveztem a gamelést,
Half-life 2 hatalmas élmény volt AMD 3100+ Ati 9250 512mb ramos
mai szemmel röhejesen gyenge géppel végigtolni :R :K
Mondanom sem kell nem volt túl sok fsp a monitoron de a feeling kárpótolt.
A Far Cry is áll-leejtős volt ezen a gépen, mikor lecseréltem
a vga-t 9800 Pro-ra egyből minden akkori cím ment maxon :D
A Crysis első részéig bezárólag a játékélmény már nem a régi számomra:(
Nosztalgia OFF :)

[ Szerkesztve ]


csibe1
(addikt)

Kipróbálhatod. :)
Single vagy multi?Az utóbbinak nagyobb a gépigénye.
A multi fut kétmagos Phenom II X2 560-on egy 4670-essel is 800x600-on,4GB RAM,minden alapon.
Nagyobb pályákon és 32 fős létszám felett rendesen érezni,hogy ez már kevés,és a BF3-as topikban olvasottak alapján az i3-al se sokkal jobb.
A CQ pályák eszik rendesen a vasat,főleg Ziba.Az Armored Shield jobb lett optimalizáció terén,ott a nagy pályák is elég tűrhetően futnak,de inkább kisebb létszámú szervereken érdemes játszani.
Négymagos procival,8GB RAM és GTX460 mellett simán megy 1280-ban high grafikán.
A Win7 viszont kicsit meg van zakkanva,mert nekiáll sikítani,hogy kevés a rendszererőforrás,
ezért letiltaná az aerot.Nem tudom mi volt neki kevés, a 760-as proci?

(#178) syberia

"Olyan érzésem van néha hogy az fps mennyisége határozza meg játékélményt,"

Inkább ezt próbálják velünk elhitetni,hogy nem a hangulat a lényeg,csillivilli grafika legyen aztán annyi.
A hardvergyártóknak is ez a lényeg,vegyél minél drágább cuccot a gépedbe,hogy fussanak a játékok,nem baj ha fele akkora vas is elég lenne ha normálisan optimalizálnák a játékokat.
Azon behaltam amikor írták,hogy a Crysis2-ben a város alatti tengert is számolta a hardver sutyiba. :D

[ Szerkesztve ]


Sundesz
(őstag)
Blog

Frissítettem a tesztet HT nélküli (i5 "kétmagosítva") eredménnyel Crysis 3 és GTA IV esetében - ugyebár ott voltak gondok.

üzenetek