üzenetek

hozzászólások


flash-
(veterán)
Blog

"e 45 fps alatt nagyon darabossá válik a játékmenet. (Nem tudom, minek lehet ezt hivatalosan nevezni: microlag, stuttering?)
Ez a probléma nem minden játék esetében jön elő, de a döntő többségben azért jelen van. Igazából nem tudtam rá a magyarázatot, hogy ez mitől lehet. Elvileg a 35 fps-nek már elegendőnek kellene érződnie, elég csak a konzoljátékokra gondolunk, amiknél túlnyomó többségben másodpercenként 30 képkocka a célérték, de ennek ellenére azért folyamatosnak tűnnek."

Miért keveritek az átlagfpst az éppen megjelenitendő fps el?
a fraps és ilyen programok átlagfps-t mutatnak tehát hogy az elmult másodpercben vagy éppen akkor mennyi az átlagfps..
ha tizedmásodperc alatt leesik 2 re aztán meg felmegy magasra nem fog keveset mutatni viszont érhezhető lesz egy kis mikrolag...
egy mikrolag és kicsúszunk a pályán egy autosjátékba,vagy lelő a gép...

[ Szerkesztve ]

üzenetek