Teljesen másról beszélsz. Azt hogy a játékfejlesztők nem tudnak normálisan kódolni, nem érdemes idekeverni. Vannak olyan játékok, amelyek egy GTX980 Quad SLI-s, legerősebb i7-el szerelt rendszeren is be fognak rántani, annyira el lettek szúrva.
Ilyen oldalakat meg tényleg nincs értelme nézegetni, nemhogy még a hozzászólásokat olvasgatni ott. Az említett játékosok között rengeteg a digitális analfabéta, ezt csak zárójelben.
A már említett Fallout 4 pl. egy elavult motorra építkezik, és egy programozni a mai napig nem tudó csapat munkája. Tehetsz alá akármilyen CPU-t és GPU-t, bizonyos helyeken nagyon durva a stuttering, a random framedropok, meg a mindenféle egyéb ronyó, pedig mai szemmel, kis túlzással a játék úgy néz ki, mint a hányás.
Szóval mindennek a végén ha osztuk/szorzunk/hatványozunk az jön ki, hogy a csapat képességein múlik a dolog elsősorban.
A textúrákat meg a VGA számolja. Minél nagyobb felbontású a textúra, annál több VRAM kell neki.
[ Szerkesztve ]