[Re:] [lolller:] Ügyfélszolgálat - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Az adategyeztetésről ne is beszéljünk... Interneten, Telefonon, de a legfontosabb, hogy otthonról elintézhető. Mindegy... Nyugtassatok meg, hogy Ti nem ilyenek vagytok! :)


Kasya
(PH! nagyúr)
Blog

Mondjuk szemelyes okmany nelkul 40 km-t utazni is erdekes. Meg akkor is, ha nem autoval mentek.

Biztos vagyok benne, hogy nem konnyu ugyfelszolgalatosnak lenni, ahogy call centeresnek sem. En, mint telefonalgato azonban sokszor azt tapasztalom, hogy a problemat nem akarja aterezni a kollega, csak a monitoron kiirt szoveget mondja vissza. Az, hogy megkerdezzen mas kollegat, osztalyt, azt mar nem... Foleg a penzugyi szektorban tapasztalom a "lexarom hozzaallast". Tisztelet a kivetelnek, mert cegfuggo. Egyes cegek ugyfelszolgalati embereit kimondottan kedvelem.

Egy T-s esetem:
Anno kint voltam Cseheknel a semmi kozepen, konkretan egy szanton egesz nap. Nap vegen indultam volna haza, nyomtam be a GPS-t, ami nem volt hajlando online tervezni roaming miatt. Kifele ez eszembe se jutott, hogy a ceges kartyan ez nincs engedelyezve, mert bebufferelte az utvonalat.
Ugyfelszolgalat felhiv, kapcsolnak, majd kozlik, hogy nincs engedelyezve a szolgaltatas. Egy napra 890 ft (vagy mennyi volt akkor), de csak ugyfelkod megadasa utan tudja aktivalni. Persze, ertheto.
A ceg nyilvan ezt nem adja ki, de nap vegen mar oket se ertem el. Az amugy 10ezres elofizeteshez es tobb millios teljes dij mertekehez kepest az ember a kellemetlenseg merteket tekintve nyilvan nehezen fogadja el, hogy 890 ft-ert cserben hagyjak.
Nem volt kellemes utam haza magyarba...

De hogy miert a fenti problema? (mert szabalyszeruen jart el, tudom).

1 hónappal kesobb indultam osztrákokhoz. Már elore gondoltam a multkori esetre, ezert meg a hatarnal felhivtam oket (immaron tudtam a kodot is szukseg esetere). A T-s kolleganő gond nelkül aktivalta a roamingot, semmit se kerdezett....

Persze, akkor o most nem szabalyosan jart el...
De mint ugyfel, azert ilyenkor az ember agyan atmegy, hogy WTF!

[ Szerkesztve ]


>Deego..
(senior tag)

Ezt jól látod. A tisztelet tudat és emberségesség már a földbe van tiporva az ilyen jellegtelen személyeknél.


Jhonny06
(PH! kedvence)
Blog

Az ügyfélszolgálatosok nagy részét pedig totál kiégett emberek alkotják, akik utálják a munkájukat és ezt az ügyfeleken vezetik le.


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Ezt rendkívül jól látod. A munkaszerződéshez csatolnak egy 10mFt-os titoktartási kötelezettséget. Ügyfél adatok ilyesmik miatt nyilván... a Kolléga nem szabálykövetően járt el. Ez így nem is helyes. Rész szint rohadtul visszás a dolog...Jogosan merül fel a WTF kérdés Nálad is. Ezért tartom ahhoz magam, hogy már Én se teszek kivételt, mert Neked nyilván emberségből segítenek Te ezt helyén kezeled más viszont legközelebb precedensként akarja felhasználni ellened.

Az a baj, hogy a cégvezető is megköt egy 20 SIM kártyás előfizut. A konstrukcióval még talán képben van, de amúgy teljesen fogalmatlan. Azt se tudja, hogy járhat el. Nem tájékoztatja a munkavállalóit az ügymenetről és egy ilyen helyzetben nyilván Te iszod meg a levét, mert az ügyintéző beint, a Főnök Balin nyaral sz.rik a telefonjára és Vele együtt Te is. Meg amúgy is örülj, hogy kaptál egy korlátlan kártyát töröld szemed szád.

Jótanácsként mondom, ha már T-s vagy. Kérj a hívószámodhoz egy egyedi szerződés jelszót amivel legalább a Te szerződésedben elfogsz tudni járni.

Az ügyféllel való pingpongozás az valós probléma. A sztorihoz hozzátartozik, hogy változó a jogkörünk, egy partneres kollégának más jogosultságai vannak mint egy Anyacégnél lévő munkavállaló. Oktatást se feltétlen kapunk, hogy eltudjunk járni egy másik területen. Ettől függetlenül igen. Vannak robotkollégák mindenféle empátia nélkül akik inkább ledarálják Neked az ÁSZF ide vonatkozó passzusát mint segítsen. Sokszor az ügyfelek is olyan stílusban nyitnak, hogy már eleve eldöntöd, hogy nem érdekel a problémája. Próbálom úgy csinálni én is ahogy a mondás tartja... Amilyen a fogadj Isten... :)


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Gyere dolgozz Velünk és javíts a statisztikán akkor. :) Van igazság abban amit mondasz, de a véleményed az Ügyintézőről Neked is ugyan úgy kiül az arcodra. Ha így jössz be ilyen lesajnálóan akkor Nálam is lefogsz pattani és ez nem a kiégés jele. Egyszerűen szelektálunk. Nem bosszantjuk fel magunkat ilyenen már.


Snowy_owl
(senior tag)
Blog

Nem ilyen vagyok, úgyhogy bízhatsz benne ha én telefonálok akárhol is dolgozz, akkor nem fogok idegesítő dolgokkal traktálni, csak a lényegi dolgot fogom elmondani és egyértelműen.

Haverom magentás call centeres és múltkor ő is mesélt ilyesmit, de ami a leginkább megüti a mércét az az a rendszeresen betelefonáló zaklatója aki mindig kérdez valami hülyeséget: hogy pl beszéljen neki a routerről, aztán megint máskor megint másik számról arról érdeklődik hogy lehet hozzájuk bejutni és ott dolgozni, meg hasonló agymenésekkel traktálja. :DDD


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Hálásan köszönöm! Így bármikor maximálisan megpróbálok segíteni. Szerintem ezt a kollégák nevében is írhatom. :)

Igen vannak ilyenek. CallCenterben gyakori az ilyen. Itt személyesen kicsit más a sztori. Telefonon viszont durván elengedik magukat az emberek.


>Deego..
(senior tag)

Tapasztalatok alapján is megerősíteni tudom ha normálisan állsz hozzá a dolgokhoz akkor hasonló fogadtatást kapsz majd.


UnA
(Korrektor)
Blog

Nekem nem volt ilyen tapasztalatom. Akkor most mi legyen? :)


Kiki18
(őstag)
Blog

Volt olyan munkaköröm ,ahol sokat kellett dolgoznom emberekkel.

Egy mosoly és egy könnyedebb, jókedvű megszólítás előrántja az emberek 90%ából a jókedvű és közvetlen énjüket :DDD

És amikor hasonló munkakörben dolgozó emberekkel kell kontaktolnom, egy ugyanilyen indítással, és "további szép napot" elköszönéssel hamar megkedvelik az embert. :D


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Az esetek többségében működik amit mondasz. Tehát nem veszett el az emberiség. :)

Itt inkább a negatív példákat emeltem most ki. Akihez már nincs türelmed a 20.-ik után. :D
Sokat gondolkodtam, hogy hogyan lehetne kicsit "nevelni" a népet. Ott rekedt meg a dolog, hogy nem akarnak tanulni. Egyszerűbb hülyeséget kérdezni inkább. Idősebbeknél egy időben próbáltam az értékesítés után rávezetni, hogy mi a megoldás az adott problémára. Nyilván idős, nem érti az okostelefonok világát. (mondjuk akkor mi a tökömnek ha a hajlandóság sincs meg.) Szóval megkért, hogy segítsek Neki beüzemelni. Ez egyébként már standard indítom, pörgetem végig a kezdőlépéseket kérés nélkül. Megmutatom nagyjából mi merre nyilván az idő minket is sürget hozzátéve, hogy otthon a TV előtt le kell ülni aztán nyomkodni. Úgy tanulja meg csak az ember. Van aki megérti, van akivel reggel találkozom, hogy nem tud SMS-t írni írjam már meg Én helyette... Aki viszont megérti az általában egy kedves (idős), értelmes személy aki türelmes. Tud kérni és megköszönni. :)


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Erről van szó. Ilyen ügyfeleket kérnék mint Te! :)

[ Szerkesztve ]


galoslac
(újonc)

Azt elárulhatnád, hogy néhány kollégád a jogosítványt miért nem fogadja el...


Kiki18
(őstag)
Blog

Fényképes igazolvány, a személyi igazolvánnyal egyenértékű. El kéne fogadják ott, ahol a személyit is.


galoslac
(újonc)

Persze, de kétszer is problémát okozott. Mondjuk nekem nem, mert én élvezem ha ki akar oktatni az üzletvezető.


kemotox
(PH! addikt)
Blog

A fizudat is kaphatnad szelektalva


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Az elég szomorú, ha egy Üzletvezető sincs képben. :Y


kurion
(senior tag)
Blog

Nekem anno mikor üzletben dolgoztam, volt egy ügyfelem aki nem értette meg amit mondtam neki hozzám vágta a panaszkönyvet eléggé balhézott, majd 2 hét múlva újra bejött nálam volt és olyan jó hangulatban telt a beszélgetés, hogy el se hittem.

Mindenkinek lehet rossz napja és az az ügyintézőn csapódik le. Néha nekem is sok volt, (inkább főnökség) de belőlük éltem és ezt tudtam is.

A "tetkóra kell a pénz" és társai mikor szidtak voltak a kedvenceim, mivel az őket követő ember nem érette hogyan tudok vele kedves lenni és nyugodt.

Ha mentálisan leterhel a munka szerintem válts, annyit nem ér hogy tönkre tegyen. Lehet hogy később átértékelődik benned a dolog és vissza térsz lehet, hogy életed legjobb döntése lesz a váltás.

Mindenki másnak kitartás :C


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Magadra ismertél a leírásban? Pedig direkt próbáltam nem bántóan fogalmazni. A fizetésem hál istennek nem az egybiteseken múlik. :DD

Ha figyelsz a leírtakra. Tisztelettel megtanulsz köszönni, kérni és a hozzátartozók akkor biztos nem rúgsz kapufát. Ha ezek után is problémád lesz, csörögj nyugodtan. Megoldjuk. Viszont nem szerncsés így nyitni, ha Te szeretnél valamit. ;]


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Abszolút igaz. :R

Tervezem ettől függetlenül a váltást a KKV szektorba. Meglátjuk ott milyen a közhangulat. :)


galoslac
(újonc)

99%-ban nem az ügyfélszolis a fasz, hanem a főnöke vagy a csop.vez vagy minek is hívjátok. Legalábbis én nagyon kevés konstans farokkal találkoztam, de ilyenkor simán veszek egy másik sorszámot és megyek egy kollégájához, vagy oda se megyek ha már korábbról ismerem.


kemotox
(PH! addikt)
Blog

Meg egy-ket szmajli es mar majdnem konolyan tudnalak venni.
Nem olvastam el amugy az irast, csak a kommenteket, de most mar nem is fogom valszeg, a kommentjeidbol sejtem, hogy mi van benne


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Rendben van. Köszönjük a részvételt. :DD


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Mire gondolsz? Nem értem mennyire kapcsolódik a vezetői hozzáállás ehhez.
Nyilván a szar fentről folyik, de az nem az ügyfél hibája. Én most, csak a hülyékről beszéltem akinek teljesen mindegy az Ügyintéző hozzáállása...


galoslac
(újonc)

Röviden annyi, hogy az user hülye és/vagy hazudik. :))


kemotox
(PH! addikt)
Blog

Akkor jol sejtettem. De remelem legalabb lekezelo okoskodo "en vagyok az istenkiraly ugyfelszolis" stilusban

[ Szerkesztve ]


galoslac
(újonc)

Tán nem igaz?


galoslac
(újonc)

Persze, de az ügyfél azon tölti ki a mérgét akit éppen elér.

[ Szerkesztve ]


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Ne duzzogj már. Írd meg inkább mi a problémád aztán megpróbálunk segíteni. Ne legyél tipikus ügyfél. :)
Szörnyű ezt a hisztit olvasni.


galoslac
(újonc)

:buksisimi:


kemotox
(PH! addikt)
Blog

Szerintem gyoker dolog volt ezt a szelektalos dolgot benyogni. Azert kapod a fizud, hogy segits. Mindenkinek, nem annak akihez kedved van. Te is felhaborodnal, ha mittomen a boltban aszondanak, hogy most nem. Persze mindenki hulye csak te nem. Most is nyomod ezt a flegma dumat. Kicsit tultolod szerintem, nem az isten vagy, hanem ugyfelszolis


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Egy szóval sem írtam, hogy nem segítek ezt Te akarod belelátni. Ha vetted volna a fáradtságot és végig olvastad volna miről van szó nem pedig, csak puffognál mint egy sértődött kis ovis. Ez a probléma, hogy általánosítasz. "mit tom én a boltban aszondanák" erre barátom azt mondanám igen, ne csodálkozz, ha a pékségben nem kapsz fagyállót a kocsidba és bármilyen meglepő a pék nem fog tudni segíteni benne. Ezt vagy eltudod fogadni vagy értetlenkedsz tovább még egy picit.

Rajtad kívül mindenki érti itt miről van szó Te csinálod a fesztivált.

Megfordíthatom Neked a dolgot egyébként, ha nagyon szőrszálat szeretnél hasogatni. Nem akarlak nagyon megkavarni, de ez a " te csak egy ügyfélszolis vagy" mellett nem Tudok elmenni szó nélkül. Szóval az van, hogy értékesítő vagyok az, hogy vannak ügyfélszolgálatis dolgaim is az egy dolog. Alapvetően több 10 milliós bevételeket termelek havi szinten. Most akkor matekozd ki, hogy a cégem melyiket fogja támogatni az ilyen nyvajgással szemben. Az ügyfélszolgálatos tevékenységet vagy az értékesítést.

Egyébként egy tanács: Valószínűleg emiatt van rossz tapasztalatod az ügyfélszolisokkal. Próbálj meg élből nem s*ggfejnek lenni. Értelmezd a dolgokat és akkor lehet nem lesz ez.

Viszont annak is örülök, hogy élőpéldaként megjelent az írás alanya. Végül is Rólad volt szó ezek szerint. :)

[ Szerkesztve ]


kemotox
(PH! addikt)
Blog

Rendben van. :DD :D :)) :K


>Deego..
(senior tag)

Szerintem az is kulcsfontosságú, ha az ügyfél tudja a pontos problémát (vagy megközelítőleg) és tisztában van a megkötött és aláírt szerződésben foglaltakkal.


Mrpingvan
(kvázi-tag)

Én a Vodafone-nál voltam értékesítő (szóval kellett ügyfélszolizni, személyesen), meg egy webshopnál telefon ügyfélszolis, de kiégtem belőle 3-4 év alatt...


Narxis
(PH! nagyúr)
Blog

Rengeteg a kretén, de szerintem nem azzal van a baj ha valaki buta. A te munkád időre megy úgyis, nem pedig darab számra. A probléma inkább a rosszindulatú hülyékkel van mert azok még akkor se látják be, hogy hülyék voltak ha a saját szemükkel látják. Beléd kötnek, provokálnak.

Ha lenne olyan munkahely ahol emberekkel nem kell foglalkozni és jól is fizet már rég azt csinálnám. Emiatt nagyon tisztelem pl. a pénztárosokat ahol futószalagon kerül elé a sok idióta, én már rég börtönben lennék ha azt kellene csinálnom.


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Ez egy utópikus álom ami minden éjjel kísért. :K Nem vagy Te is véletlen Kolléga? Túl jól látod a dolgokat.


somogyib
(őstag)
Blog

Nem írigyellek, az ügyfélszogálatos meló nem lehet túl jó (legalábbis én nem tudnám csinálni).

A taxis munkához tudnám hasonlítani, ahol az ember mindig más fajta hangulatú/vérmérsékletű emberrel találkozik. És ez nem lehet könnyű.

Valszeg számodra is csak egy ugródeszka, aztán lesz jobb.

[ Szerkesztve ]


>Deego..
(senior tag)

Nem vagyok.
Számomra alap dolgnak számít, hogy tisztában legyek annak a következményével majd amibe belefogok.
Nem gondolom vagy hiszem, hogy ez nagy gondot okozna bárkinek is.
Aki meg fejjel megy a falnak... Csak ne a másik fél álljon ezek miatt annak a bizonyosnak a másik végen.

[ Szerkesztve ]


tescodr
(fanatikus tag)
Blog

Át érzem a problémát, én kirakat műhelyben dolgozom. Napi szinten több száz ember fordul meg nálunk. Az első par hónapban még mindent magamra vettem... Nem kellett volna,sokszor találkozom azzal hogy az Ügyfél élvezi ha kitolthetu valakin a dühét, pl rajtunk, boltosokon vagy épp az ügyfélszolgálatisokon. Ma is be jött egy idos házaspár 70 körüliek lehettel, az úr 2 új gumit szeretne az utanfutójára, árlistából kikerestem és közöltem vele hogy mennyi lenne, erre orditva tört ki hogy ezért a szarért enn, it kérünk el?! A főnököm a boltban nem ennyit mondott... Semmi baj akkor faradjunk be a boltba, főnököm meglepett arcal nézett rám mikor hangosan az ügyfél előtt kérdeztem meg tőle az abroncs árát. Persze közölte hogy annyi mint amit en is mondtam az ügyfélnek, lévén ugyan az a lista 😁Az ügyfél amikor látta hogy vesztett legyintett azzal a kijelentéssel hogy:jovan akkor kettőt kérek. Mára ezeken mar csak nevetunk a kollégáimmal. 🙂


Evil Snowman
(senior tag)
Blog

8 év az egyik telco szolgáltatónál :)

Első másfél év telesales, aztán 2 év mezei telefonos ügyfélszolgálat végül pedig 4 és fél év tech csoport.

Ez utóbbit szerettem a legjobban, mert hívás hozzánk nem jött be, hanem vagy az áltos kollegák küldték be egy ticketen az ügyfélpanaszt vagy az elektronikus/postai úton érkezett technikai panasz leveleket válaszoltuk meg valamint a kiemelt ügyfelek panaszait kezeltük.

Hát ennyi buta, aluliskolázott, arrogáns, okostojás emberrel még nem találkozam addig. Fél év után konkrétan már ügyfélszegmens alapján tudtam, hogy mi fog történni:

- Kártyás: nagyon sok C kategóriás akik sajnos az iskolázottság hiánya miatt kicsit lassúak vagy nem értik a dolgokat elsőre, de türelemmel el lehet nekik magyarázni mindent (mondjuk képzelj el egy androidos internet vagy mms APN beállítást úgy, hogy a telefonon nincs magyar nyelv csak angol és az emberke nem tud angolul). Bár ők lassúak voltak és körülményesek az esetek 90%-ban nem voltak parasztok. És az egészben az volt a legjobb, amikor végre összejött a beállítás és bejött a "facebók" akkor tök normálisan megköszönték, sőt volt aki ott hálálkodott perceken keresztül. Volt olyan eset, hogy elkérte a cég címét mert akart küldeni nekem jó kis házi szilvapálinkát. Nyilván ezt el kellett utasítnom a belső szabályzat miatt. :)

- Lakossági számlás: na itt már elég nagy volt a szórás, voltak teljesen normálisak, voltak igazi türhők (bocs budai fórumtársak, de ez bizony főleg a budai kerületben élőkre vonatkozott), voltak butácskák, meg okoskodók. Itt fejben kábé megyékre már fel tudtam osztani, hogy milyen habitusú emberekre számíthatok. Itt már megoszlott, hogy ki tudta a végén megköszönni a segítséget.

- Kis-, és középvállalkozók: na ezek a legalja. Elindít egy vállakozást, valamennyi árbevétele van és már azt hiszi, hogy ő az isten, meg ő szarta a spanyolviaszt. Ő mindent jobban tud, neki minden kell lehetőleg tegnapra, neki minden jár, köszönöm/kérem szót nem ismeri, mi az, hogy nem fejlesztünk egy természetvédelmi terület kellős közepére, mert ő oda épített mellé egy kis palotát a hegy tetejére és szar a térerő. Ha szolgáltatás kiesés van technikai okokból vagy időjárási okból kifolyólag, akkor ő másodpercenként 100 millió forinttól esik el ezért azt írjuk jóvá, meg pont emiatt úszott el egy üzlete és emiatt fog csődbe menni (konkrétan valaki szó szerint ezzel próbálkozott. aztán amikor rákérdeztem, hogyha az ő elérhetősége ennyire fontos a cége életének a szempontjából, akkor miért nincs mindegyik szolgáltatónál egy olcsóbb havidíjas csomagja, akkor néma kuss volt persze), etc. Na most ezeknek legalja az amelyik akkora üzletember, hogy előfizetése sincs csak feltöltő kártyás csomagja. Na ő ugyan olyan mint a fent leírtak csak meg kell szorozni még kettővel.

- Kiemelt ügyfelek egyedi szerződéssel és egyedi rendelkezési állási idővel: ők azok, akik bár kibaszott sok pénzt hagytak a cégnél havonta, ennek ellenére ők voltak a legmegértőbbek, a legtürelmesebbek, a legkultúráltabbak. Betelefonált (csak ők hívhattak be minket), lement a promptom, ő szépen köszönt elmondta mi a gond, ha szükséges volt vagy sok volt az adat, esetleg logot küldött, akkor beküldte egy a nekik fenntartott mail címre, én továbbítottam, türelmét kértem, megköszönte. Aztán amikor a hiba javítva lett, akkor tájékoztattam, megköszönte és a társadalmi együttélési normáknak megfelelően elbúcsuztunk egymástól.

Tavaly nyár elején viszont elbúcsúztam a cégtől, amit nem sajnálok. Egyetlen egy dolgot sajnálok, amiért viszont egyben hálás is vagyok, hogy a volt kollegáim az eltelt időszak alatt a barátaim lettek és mai napig tartjuk a kapcsolatot annak ellenére,, hogy ott hagytam őket.

[ Szerkesztve ]


wetomi
(fanatikus tag)
Blog

Szerintem kollégák voltunk egy ideig ugyan abban, majd a szomszédos unitban ;)
Nagyon szépen összefoglaltad a tapasztalataidat abból a szemszögből, én is alátámasztom az általad leírtakat.


Drenadar
(PH! kedvence)
Blog

Én is ügyfélszolgálatos vagyok, voltam értékesítő, panaszkezelés/ügyfélmegtartó, hátralékkezelő ISP-nél, most jelenleg egy követeléskezelőnél vagyok, személyes / telefonos. Ez azért kicsit keményebb mint a szolgáltatói ügyfélszolgálat, itt nem azért sírnak, mert nem megy a telefon, hanem mert kopogtat a végrehajtó.

De az "ügyfélkör" ugyanabból az országból, ugyanazzal a szórással jön, én is kapok kulturálatlant és kulturáltat egyaránt, értetlent és értelmes embert, szerencse, hogy nem olyan nagy dózisban mint egy nagy multinál :)

De az a legbosszantóbb, mikor fel se fogja a kedves ügyfél, hogy ő most nem egy olyan helyre jött be, ahol ő éppen venne valamit, de ugyanúgy elvárja, hogy körbe legyen ugrálva, és nagyon megsértődik, mikor nem az a tárgyalás vége, mint amit ő eltervezett...


Evil Snowman
(senior tag)
Blog

kék propeller? :D Ha igen dobj már pls egy PÜ-t - ha szeretnél persze -, hogy ki is vagy pontosan. :)


lolller
(lelkes újonc)
Blog

Na mondjuk a koveteles kezeles meg egy kemeny melo lehet. Baratnom tavaly nyaron megprobalta. Gyorsan fel is adta. Ott nagyon ott kell lenni fejben na meg nyilvan ott az empatiat felre kell tenni, mert kemenyen uzletrol van szo. Sajnalni meg nyilvan sajnalta az Ugyfelet, de hat 10-20mFt tartozas az annyi. Az fellett halmozva.


janeszgol
(PH! nagyúr)

Talán ezért voltak sikeresek az egyedi ügyfelek, mint a fillérbacó KKV, mert ezt az emberséget viszik a tárgyalásokra is. Sokan félreértik az EQ, mint érzelmi intelligencia fogalmát és azt hiszik, ha már döngicsélnek valamin, akkor magas az EQjuk. Hát nem. :)

Én nem voltam ügyfélszolis, nem is leszek soha, de én pl a Vodás lányokkal szoktam beszélgetni és nem hiszem, hogy panaszuk lenne rám. :)
Sosem borítottam asztalt sem ügyfelesre, se bolti dolgozóra. Nincs rá szükségem, én a feszültséget azon töltöm le, aki generálja. Emiatt rúgtak már ki, de hát az elveimről nem mondok le.

[ Szerkesztve ]

üzenetek