üzenetek

hozzászólások


CyberPunk666
(senior tag)

erer1000

Érdekes és mindig elő-elő kerülő téma, szóval a teszt mindenképpen hiánypótló a magyar cikkek között.

Pár dolog bánt engem vele kapcsolatban:
1, Az egyik a már más által is említett valós játékok, ahol azért nem csak a gpu kap terhelést. Vannak kimondottan cpu heavy játékok is, ott érdemes vizsgálódni. Nem az AAA fps-ek, inkább ahol sok egység van. Például egy starcraft 2 4v4 meccsen a cpu előbb fogy el, mint a vga.

2, Sehol nem láttam feltüntetve az időzítéseket, amik nagyon sokat számítanak és hasznos lett volna, hogy össze lehessen hasonlítani.

3, Ha valaminek a hatását akarod vizsgálni, akkor érdemes megnézni, hogy mi a korlátozó tényező, és azt a végletekig kitolni. Teszem azt, ez a teszt úgy lett volna igazán hasznos, ha erős cpu és dVGA kombináció (persze nyilván, ami tud ddr2-t kezelni) páros mellé megy a ram. Lehet egy lassabb cpu vagy vga miatt nem a ram a leglassabb, de később azzá válik.

Emiatt szerintem a végső konklúziót nem vonhatjuk le, hogy a gamer ram csak kábítás (bár szerintem is az, csak ez a teszt nem ezt mutatta meg).
Ettől függetlenül jó és összeszedett írás, köszönjük.

Permet Elek

Ne erőltesd. Látszik, hogy olvastál már a témáról, de nem értetted meg és nem jól raktad össze fejben.
Az időzítés azt jelenti, hogy hány órajel kell egy adott művelet végrehajtásához. Szóval ha egy ramon belül nézzük, akkor a cl10 1600 MHz az pontosan olyan gyors lesz, mint a 800MHz cl5.
A többinek olvass utána, de addig ne erőltesd, hülyeségeket beszélsz.

A többi részben is elég sok a tévedés.

[ Szerkesztve ]

üzenetek