[Re:] [puttputt:] "Köszönjük email-jét, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot, telefonon!" - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


puttputt
(őstag)
Blog

Igen, tényleg így van, ha az egyik csatorna nagyon megy, jó eséllyel a másik is kiemelkedőbb. Ellenben kivétel is erősítheti a szabályt: magánrendelőnél tapasztaltam olyat, hogy az általuk erőltetett telefonos kommunikáció botrányos volt (automata hívogatta vissza a leendő pacienseket, majd mikor létrejött a vonal, azonnali bontás...). A szolgáltatás maga viszont világelső volt. (Ott volt türelmem kivárni, sejtettem, valahogy megéreztem, hogy a telefonos ellenére így lesz. :DDD )
"Bár például a T-nél a harmadik ügyfelesnek sikerült rájönnie, hogy miért nem tudok megrendelni egy szolgáltatást."
Az egyébként még jobb eset ha lelkes a csapat, vagyis inkább, mondjuk úgy, nem adják fel a dolgot, vagy nem csak túl akarnak lenni az ügyfélen.

[ Szerkesztve ]

üzenetek