"+tény, hogy van cég, amelyik simán nem tesz semmit, míg nem üldözi valaki őket telefonon."
Á, inkább akkor sem
"Igen, végső soron a T és a hasonló cégek, szolgáltatók kinövik magukat "multivá","
A T már az, a Deutsche Telekom.
"Olyan cégnél, ami szerteágazó, annál nehezebb mindenkinek eleget tenni. "
Szervezés kérdése. És ha ezzel nem foglalkoznak, akkor később annál nehezebb
"Széjjel szedte a többség, mondván, őslény technológiára felvételiztettek, béna szöveggel, stb..."
Ja, de mondjuk mutass távközlési céget, ahol nem fordulnak elő régebbi cuccok? A T-nek volt mainframe üzletága is, azt mondjuk eladták az IBM-nek, meg Power cuccaik is vannak, de ezek nem tekinthetők annyira őslénynek, csak az átlagos szakembernek ismeretlenek, mert ritkán találkozol velük. Hogy magán a távközlési részen üzemeltetni kell évtizedes infrastruktúrát is, az sem egyedi.
" volt olyan (nem magyar) túraszervező, aki szintén a "csak úgy kommunikálhatsz velem akkor, ahogy én mondom" stílusú volt,"
Simán azt hittem, hogy hazai lesz Fura egy üzleti modell
"Akkor talán, esetleg, ha zaklatja őket a vevő. Akkor talán emberszámba veszik."
Minek is tennék. Ez itthon van?
Kulturáltabb helyeken erősebb a fogyasztóvédelem, és minél inkább az, annál inkább foglalkoznak veled a szolgáltatók.