üzenetek

hozzászólások


kelly416
(veterán)

Nem Neked nem hiszek. Az emberekben csalódom nap mint nap, de ez még így is hihetetlen. Nem is azt mondtam, hogy jelents fel mindenkit, hisz tudom, ilyenkor az embernek az a legkisebb baja, hogy ki nem segít, csak ezt így el sem tudom hinni. Ennyire nincs empátia az emberekben? Ennyire "dögöljön meg, minek közlekedik" felfogásuk van? Basszus, lehet, hogy kevés balesetet láttam eddig, de ezt nem gondoltam volna.
Mondjuk így utólag belegondolva, amikor engem elütöttek, az a gyerek is lelépett azonnal, aki kihívta a rendőröket.

Rozsomák a kedvencem a csapatból, de nem szokott szép munkát végezni. Szegény motor/bukó.

Széles utat és minden kilométered legyen balesetmentes a továbbiakban. :R
Szerk.: No meg mindenkinek balesetmenteset kívánok, nem legyek már bunkó. :))

[ Szerkesztve ]


v2_rider
(tag)

Azért ez az ember aki neked szerelt.......na. Néha mond akkora baromságokat, és hiába téved, azt be nem ismerné. Futottam már bele én is sportmotoron. Amúgy grat a géphez.


Zeratul
(addikt)

A bukó sisak nem rohamsisak, tompa trauma kivédésére szolgál , a külső héj eloszlatja a belső hab elnyeli az ütést. Ahol elnyelte az ütést deformálódik és többé nem képes ellátni az védelmet amire tervezték illetve a héj is meggyengül. Polikarbonát elreped láthatólag, az üvegszálas anyagban bizonyosan a karbonban feltehetőleg mikrorepedések képződnek. Az autóban is cserélni kell baleset után az övet, piropatront, légzsákot, ugyanígy kell eljárni a bukóval is.

Allbest: hogy egy polikarbonát bukó elreped egy éles tárgyal történő ütközés esetén nem minősíti a tompa trauma kivédésének képességét. Nem rohamsisaknak kell használni. Azt elismerem hogy egy karbon vagy üvegszálas héj többet kibír, de alapvetően nem az védi meg a fejedet az ütéstől hanem az alatta lévő műanyag hab.

[ Szerkesztve ]


creation
(senior tag)
Blog

Ne vedd támadásnak.

Sajnos amikor én estem, ilyen tapasztalattal lettem gazdagabb. Úgyhogy ha történne valami, már tudom, hogy kb 3-ból 2-re az arány... Vagyis inkább a tapasztalat. És előbb áll meg a motoros segíteni, mint aki az autóban ül...

A motorka már majdnem teljesen fel van újítva. Már csak az esztétikai dolgok vannak hátra. Meg le kellene cserélnem a hátsó központi telót egy erősebb kivitelre, mert ez sajnos két kis Japánra van tervezve és 150kg tömegre... Namost mi párommal "kicsit többet" nyomunk mint a "tervezett" :DDD

Szóval akinek van valamilyen telója odahaza elfekvőben, az ne tartsa magában :DDD


Zeratul
(addikt)

Off: Rozsomákon azt kell érteni amit a WoTban?


creation
(senior tag)
Blog

:R ;]


kelly416
(veterán)

Nem vette, azt hittem, Te vetted. :))

Sajnálatos ez a tapasztalati arány. Na ez egy olyan dolog, amiben igazán változnia kellene a népnek.

Egy kalappal a szépítéshez. Sajna lengéscsillapítóm nincs, azaz van, de közép-rugózású a gép, egy teló van csak, és azt is cserélni kéne, mert hivatalból egy személyes. Kibírja a két személyt meg a cuccokat, de néha-néha felkoppan így is.

Vannak olyan esetek, amikor az ember elfordul, de azt kikövetelik általában. Az Öreg mesélte, hogy annak idején kamionozott elég sokat, nyugati autó még nem nagyon volt az országban, legalábbis nem érték egymást még akkoriban. Szakadó hóban ment a hókotró után, egy Merci meg csak úgy eltépett mellettük. 100-120 méterrel később áll az árokban az út szélén. Hókotró megáll, Ő is mögötte, kötél elő, Merci kihúz, tovább. A Merci megint előz, sietős. Nem sokat kellett menni, megint árokban csücsül. Nem voltak mély árkok, csak úgy lankás az út széle, baj nem volt, csak nem nagyon tudott visszakapaszkodni egyedül. Megint kihúzta a hókotró, megint elindultak, megint előz a Merci. Harmadjára csak egy kicsit korrigált a hókotrós a nyomvonalon, hogy ne kapja el a Merci orrát, rátolta a havat és ott hagyta a fenébe.

Vagy Wolverine stílusban. :DDD De nem akartam kitenni a képet, nehogy bárki is magára vegye, elég ez így link formájában.


wolfnet
(tag)
Blog

:R :R :R amint megvagy azonnal jelezz :K :K


HSM
(félisten)
Blog

What else? Ne várd, hogy észrevegyen.... ;)


hemaka
(nagyúr)

Szépen fel lett újítva. :)


kondás
(tag)

Hülye kérdés de hogy kell ilyenkor hívni a rendőrt, simán 107-et tárcsázod?


wolfnet
(tag)
Blog

Én 112-t hívtam, bemondtam hogy mi történt, nem sérült meg senki, rendőrt kérek mert nem tudunk megegyezni, ide és ide, köszönöm....Nem biztos nem kell mentő. Köszönöm. :D Majd 35 perc múlva kiért a rendőr. (omg kb ~6km-re a rendőr kapitányságtól)


Geffry
(aktív tag)
Blog

Az arrogáns magatartás igazából meg se lep. Bár tudom hogy nem szép sablont húzni az emberekre, természetesen számos kivétel van, de a kiskirályok országában az a hierarchia hogy több kerék több jog.
Az autósok útálják a motorosokat, az országúti bicikliseket (ebben volnék érintett én) pedig embernek se tartják. Szándékosan leszorít, rámdudál amikor megelőz holott két kombájn elférne mellettem... Bocsánat, ezek már csak személyes sérelmek, semmi köze az íráshoz csak eszembejutott.

Viszont a gép remekül fest, remélem sokkal kellemesebb élményekkel fog gazdagítani a jövőben!


zgajdatsy
(csendes tag)

Gratulálok, jó látni hogy vannak az országban ennyire lelkiismeretes és megbízható szerelők! :R :R
Fantasztikus munkát végeztek, élvezd! :DD
Millió balasetentes kilómétert!


KamuMazsola
(őstag)

Jó utat!


PH-User
(addikt)
Blog

Gratulálok hozzá, igazán szép lett! Végtelen balesetmentes km-t! :)


Devilhun_HUN
(aktív tag)
Blog

Gratula szép munkát végeztek! Esetleg privátban elkuldhetned a mester elérhetőségeit. Köszi


kymera
(senior tag)

Gratt a vashoz ! :)


Areturus
(tag)

Köszönöm a tanácsokat! Borzasztó sok dolgot tanultam már attól is, hogy az itteni kommenteket olvasgattam. A tanácsokat pedig meg is fogadom. Utánanéztem ezeknek a vezetéstechnikai tréningeknek, annyira nem vészesek. Cserébe rengeteg valóban hasznos tudást sajátíthatok el. A felszereléseket itt nézegettem, innen jöttek ki a számok: [link]. Biztos van olcsóbb bolt is (ha egyáltalán számít egy 200ezres kétrészes ruhánál, hogy a másik helyen megkapom 185-ért), még nem fordítottam rá sok időt, hogy kutakodjak. Amúgy pedig jó hallani, hogy el lehet kezdeni 600-zal is a motorozást ahogy te is tetted! Nyílván a step-by-step elve minden esetben kifizetődőbb de esetemben ez a lehetőség sajnos olyan egyszerű.

(#67) Zeratul: Köszönöm a tanácsot! Gondoltam jól bevásárolnék ruhákból (természetesen mindent bőrből ahogy írod) mivel ezeket csak egyszer kell megvenni, plusz életet menthetnek. Azonban így már jobban megfontolom a ruhavásárlást. Pályázás nincs tervben, nem akarok én száguldozni se versenyző lenni se semmi durvulás. Kocsival sem szoktam soha ökörködni és baromkodni mert én nem az az ember vagyok. Ezt amit írsz nem tudtam a bukókról, köszi jó tudni most már! Akkor a kinézett AGV GT Veloce TXT bukósisak egy pillanat alatt tönkremegy ha véletlenül magasabbról leejtem vagy csak felöltözve megbotlom a garázshoz vezető lefagyott betonúton. Atya ég.

Anno volt nekem egy három éves testépítő elmeroggyantásom. Akkor szezontól függően 15-25 kilóval vastagabb voltam. Ha ismét elkezdek komolyabban foglalkozni a testépítéssel akkor milyen szisztéma javasolt a motoros ruhákkal kapcsolatban? Tekintve, hogy folyamatosan vastagodni fogok, illetve ha szüneteltetem pedig időarányosan vesztek a súlyomból :F


Sanchez638
(addikt)
Blog

Jó volt végig olvasni, de szegény vasnak ilyet átélnie, meg persze neked is :)) ... :R

üzenetek