[Re:] [.Szaki.:] Véleménycikk - Tényleg mindenki SUV-t akar? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Noukoum
(veterán)

Nem, nem ez a megoldás. De teljesen racionális döntés az amikor valaki azt mondja hogy az ő gyereke életével ne játszanak idióták.

Az lenne a logikus ha mondjuk picit visszaolvasnál. Mondjuk. :)


hcl
(félisten)
Blog

Az azt is jelentheti ám, hogy nem mész be minden nap, nálunk pl. heti 2 nap kötelező bent, többiben úgy vagy otthon, ahogyan akarsz.

Baromira kéne, hogy ne ingázzon feleslegesen naponta több ezer ember.


parandroid
(nagyúr)
Blog

Arra ott a zsiliprendszer, meg a szabályozott árterek. Amúgy a Duna-Majna-Rajna egy vízügyi egység, egyben hajózható is (a vízlépcsők ellenére - vagy épp azért). Amúgy itt is vannak duna-parti várrosok is, bármilyen hihetetlen, de dabadab is említette Bécset is. A Passau-Bécs bringaút amúgy nagyjából végig a parton megy, azt is meg tudták oldani, a köztes településeken meg kb mindenhol így néz ki a part. Nem mellesleg ha mégis beüt egy nagyobb árvíz 25 évente, arra is fel vannak készülve, végig van védművezve a város, és ha elönti azt a kis füves gyepet, meg a bringa-, sétautat, akkor mi van? Majd ha levonul a víz, utána letakarítják.

Somatom: :B

p


Somatom
(veterán)
Blog

Akinek gyereke van egy olyan országban, ahol az év közepén van a túlfogyasztás napja, az nekem ne dumáljon ződségről, meg öko lábnyomról!

[ Szerkesztve ]


PuMbA
(titán)

Szóval a 30-cal jövőt látod és hallod is, de a 70-nel jövőt már nem :DDD Aha...a félelem által táplált fantáziád nagyon jó.

[ Szerkesztve ]


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Kár, hogy a Totalcar-nak nincs ilyen fóruma. Milyen jókat lehetne ott beszélgetni laptopokról.... ;]

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

van.
nyúltak mobilarénáról szerzőt.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Én minden autós dolgot igyekszek hétvégére időzíteni, mert akkor lehet közlekedni. Egyébként mi nincs a külső zónában?"

Munkahely.
Nem a bevásárlással van gond. Legalább is azoknak akik a külső zónába laknak. Ráadásul tudod, hogy a németeknél vasárnap legfeljebb a benzinkutakon lehet vásárolni, aranyáron. Szombaton viszont életveszélyes a közlekedés. Azok vannak kocsival úton, akik hétközben tömegközlekednek.


Somatom
(veterán)
Blog

Írtam, hogy az agglóból az a ilyen autós melóba ingázást be kéne szüntetni.


parandroid
(nagyúr)
Blog

Ahhoz sajnos tervszerűen felépített agglomerációra lenne szükség, nem ilyen zártkerti ingatlanokból sunyiban (vagy úgy sem) lakóövezetté nyilvánított gettókra, ahol rendes közműrendszer sincs, nemhogy tömegközlekedés, vagy egyeb inrastruktúra (oktatási, egészségügyi intézmények, üzletek, vagy vészhelyzeti szolgáltatások). Ez még egy időzített bombákból álló aknamező, előbb-utóbb ordas nagyot fog robbanni, és akkor mindent borít.

p


Somatom
(veterán)
Blog

Én is úgy látom, hogy egyszer el fogja őket önteni a szar és szerencséjük lesz, ha nem szó szerint.


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Írtam, hogy az agglóból az a ilyen autós melóba ingázást be kéne szüntetni."

Ezt hogyan gondolod?
Ha kapok havonta ezer eurót, mert a város mellet lakok, akkor hiányzó pénzt a saját erőmből teremtem elő.
Egyébként írót malaszt a hozzászólásod.


D1Rect
(félisten)
Blog

És abban a heti 2 napban mennyivel hatékonyabb bent lenni?


bambano
(titán)
Blog

"Ahhoz sajnos tervszerűen felépített agglomerációra lenne szükség": nem, ahhoz decentralizált országra lenne szükség, nem olyanra, ahol még egy békegalambot se tudsz elereszteni úgy, hogy ne menjen át Pesten.


parandroid
(nagyúr)
Blog

Ez két külön probléma, és mindkettő fontos. Normális esetben minden városnak meg kell legyen a saját agglomerációja. Németeknél pl Frankfurt nem egy nagy város a 760k lakóval, de ott van mellette (kb, mint BP mellett Érd) pár kisebb, mint Wiesbaden (280k), Darmstadt (160k), Offenbach (130k), Hanau (100k), meg egy csomó kisebb, kb magyar megyeszékhely méretű (40-80k lakosú) városka. És akkor a városhatártól még mindig 20-25 km-en belül vagyunk. Hozzám kb 5-6 km a legközelebbi Frankfurt tábla, és ez is egy 40k-s kisváros. Mo-n egy járási központban laktam, ami a megye 3 megyei jogú városa mellett a 3 ‘egyéb város’ kategória egyike, és sanszos, hogy egy-két éven belül 6e alá zuhan a lakosságszám. Gyerekkoromban 10e fölött volt…

p


Somatom
(veterán)
Blog

Délutánonként be is áll az egész, mint a gerely. Holnap délután ott rakodok és Eltmann -ba megyek, ami az A3 -on lenne a legrövidebb, de inkább kerülök az A66 - A7 felé, minthogy végigstauzam az A3 -on az összes agglomerációs kihajtót. A Wiesbadeni pályaépítés miatti lezárásról nem is beszélve.


Somatom
(veterán)
Blog

Milyen ezer Eurót kapsz? Felénk a tehetősebbek költöznek az agglóba, mert kertvárosi környezetre vágynak a panel, meg a lepukkant bérházi lakások helyett.

[ Szerkesztve ]


parandroid
(nagyúr)
Blog

A3 egy katasztrófa, a teljes k-ny irányú forgalmat viszi. Ugyanígy beáll az összes nagyvárosnál (Wü, N, R). A66 akkor lesz fasza, ha végre elkészül az alagút a város alatt, és összeköti a keleti A66-ot a nyugati A66-tal. Mondjuk akkor a forgalom is megnő majd rajta, pedig délutánonként az is be van állva, Gelnhausenig biztosan (reggelente meg a leállósávokban állnak a befelé jövő sorok a lehajtóknál), szóval nem tudom, előbbre leszel-e vele.

p


hcl
(félisten)
Blog

Van, amihez jobb, meg nem tesped el annyira az ember (sok csapatnál gond, hogy nem találkoznak). Asszonyéknál nincs ilyen sem, ők 2 éve otthon vannak.
Teljesen egyedi, hogy hol mi értelmes.

@bambano : Ld. még Baján kitalálták, hogy ingyenes lesz a tömköz, és jól működött a dolog, kevesebb lett az autó.
És ennek lenne is értelme, hiszen úgyis közpénzből megy nagyrészt, és élhetőbb lesz a város.
Fehérváron azért van dugó, mert szar a buszközelekedés, és azért rossz a buszközlekedés, mert úgyis mindenki autózik... :D (De itt a Videoton Ipari Parkba pl. a Covid előtt egy napi 1500-2000 ember beautózottt... az nem gyenge autómennyiség...)

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Ja, én is örülnék neki, ha nem lenne ilyen fejnehéz az ország. Erre is van vmi tippetek/megoldásotok? :)

üzenetek