[Re:] [.Szaki.:] Véleménycikk - Tényleg mindenki SUV-t akar? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Somatom
(veterán)
Blog

Biztos, hogy előrébb leszek. Az A66 mellett van a rakodóhelyem, az A3 -hoz meg át kéne verekednem magam a városon. Plusz, az A3 -on 15 óra után esélyem sincs megállni a kamionnal, míg az A7 -nek azon a szakaszán még este hét körül is szokott lenni hely.


Somatom
(veterán)
Blog

Persze! Jó helyre kell költözni, illetve megfelelő melót kell találni. Nekem pl. kb. tök mindegy lenne, hogy az ország melyik településéről járnék ki Németországba dolgozni. Kéthetente plusz kétszáz Km már nem számít. Tulképp tök fölöslegesen lakok a drága Főfaluban.


ncc1701
(veterán)

Nekem meg informatikusként be sem kellene járni, de a főnöknek az a heppje, h aki otthon van, az nem csinál semmit.


hcl
(félisten)
Blog

Van ilyen ember. És az általában bent sem csinál semmit :D


Kolondrum
(félisten)
Blog

Azt kéne beszüntetni, hogy ide jöhessenek lakni. Megteltünk. Gomba mód nőnek ki a házat körülöttem is.


Dilikutya
(félisten)

Azért egy Vitarával máshogy megy az ember a susnyásba, mint mondjuk egy BMW X6-al vagy Porsche Cayenne-nel, még úgy is, hogy ez a Vitara már nem az a Vitara. :)
Nekem még mindig fura, hogy a Vitarából családi SUV lett. Még ültem a korábbiakban (2-3. gen.), azok terepjárók voltak. A 3. generáció belül már egész személyautós, de a 2. gen. még igazi fapados célhardver volt. Az újat nem biztos, hogy kivinném mindenhova, ahol a 2.gennel megfordultam. :)


Somatom
(veterán)
Blog

Kinek, mi a problémája. Neked az, hogy odamennek lakni. Nekem az, hogy idejárnak minden másért. De, akárhonnan nézzük, ez semmiképpen sem ződ.


.Szaki.
(addikt)
Blog

Logout. ... ;] Az tény, hogy az előző írás topicja és ez is elég jól pörög. :)


.Szaki.
(addikt)
Blog

A kenyérszállító mindig be fog menni, ez így van. Viszont már napjainkban is tapasztalható, hogy ha bojlert kell javíttatni, vagy ha lerohad az autód és kell egy gyors szerviz, akkor azt mondják, hogy bocs, belvárosba nem megyünk, mert nem lehet parkolni, ráadásul drága is. Mindkettő eset a családommal történt és nem 1-2 éve.

Sőt, nekem is volt olyan munkám, amihez ki kellett menni terepre, főnököm mondta, hogy belvárosba nem megyünk.

#94

Pesti rakpart: Valóban ha a belvárosban sétálunk, akkor iszonyat illúzióromboló tud lenni még hétvégén is a Rákóczi dugó, illetve én is támogatnám a rakpart lezárását, ha megteremtenék a megfelelő alternatívát az elkerülésére. Iszonyat jól hangzik, hogy átadjuk a rakpartot a gyalogosnak és ettől az emberek is boldogabbak és még kevésbé lesz szennyezett a főváros, csak ilyenkor elfelejtik azt a tényt, hogy ha a rakparttól két utcával beljebb mész, mondjuk a Pipa utcába, akkor kilométeres sort fogsz látni a lakóházak között, ahol ablakot már nem fogsz kinyitni. Mennyivel környezetbarátabb órákon át a km-es sorban álló autók pöfékelése, mint mondjuk ha 30km/h-val végig tudnának suhanni a városon? Ha lenne valami élhető alternatíva, akkor én abszolút támogatnám a rakpart lezárását, hiszen hétvégente én is szívesen sétálok ott a Párommal. De az élni és élni hagyni elvet azért nem kéne háttérbe szorítani.

doeeg

A budapesti tömegközlekedés állapota katasztrofális. Azon az útvonalon ahol én szoktam közlekedni - akár autóval, akár biciklivel - majdnem napi szinten van lerohadt busz, vagy troli, vagy éppen villamospótló buszok próbálják összeszedni az összezavarodott utasokat, mert épp a villamospályával van valami gebasz. A buszok/villamosok nincsenek takarítva, egyszerűen borzasztó állapotok uralkodnak. Abszolút megértem azokat, akik azt mondják, hogy nem akarnak olyan szolgáltatásért fizetni, ami iszonyat igénytelen és az utastársuk épp a saját vizeletében alszik az egyik ülésen. ... Erre ne mondjuk már azt, hogy azért nem használják az emberek a tömegközlekedést, mert "nem hűti - fűti a seggüket". De teszem hozzá gyorsan azt sem gondolom, hogy 2022-ben akkora nagy elvárás lenne, hogy egy busz télen fűtsön, nyáron hűtsön és ne fordítva.

Tehát én úgy gondolom, hogy előbb a lehetőségeket kéne biztosítani, utána pedig lehet elgondolkodni azon, hogy lezárjanak bizonyos útszakaszokat és a csökkent forgalom miatt eleve a kutyát nem fogja érdekelni, hogy akkor most lehet-e közlekedni a rakparton autóval, vagy sem.

Lehetne kezdeni a tömegközlekedés élhetőbbé tételével, első ajtós felszállás szorgalmazásával minden vonalon, kerülő utak kialakításával, a határokon P+R parkolók létrehozásával és utána pedig minden további nélkül mehet a korlátozás. Itt egyedül csak ezzel van a baj, hogy minden gondolkodás nélkül csak rámutatnak a térképre s húznak egy piros csíkot, hogy akkor innentől kezdve itt autós nem fog menni. Ez nem városszervezés.


D1Rect
(félisten)
Blog

Nekem a kollégáim nincsenek az országában, max a managerrel tudok ebédelni, ha bemegyek.
Én a bejárással töltött idő helyettem inkább eljárok edzeni.
De még azt is bicajjal. :)


Hieronymus
(addikt)
Blog

Nem ezret kapok, csak ha valaki ennyit hozzám vágna a két szép szememért nem utasítanám vissza.
Adhatna 10K-t is, de abból könnyen lenne botrány. Én a kicsit is becsülöm nekem elég a plusz 1.000 havonta. :DD

De nem is a lényeg. Inkább az, hogy hiába nyomják az okosságokat a tömegközlekedésre történő átállásra. Ha nincs meg a megfelelő infrastruktúra, a hóemberre könnyebb lesz rábeszélni, hogy jót tesz neki a napsütés, mint az autóval ingázókra rábeszélni, hogy jobb nekik a tömegközlekedés és csak napi 2 órával tart tovább, mint az autózás. És csak háromszor kell átszállni, ami szinte semmi az autóvezetés fáradalmihoz képest.


Somatom
(veterán)
Blog

A túrót. Karácsony nagyon ügyesen csinálja, csak túlságosan elaprózza. A rakpart, meg a Lánchíd kevés. Még legalább három hidat le kéne zárni. Emlékszel a taxis blokádra? Hirtelen a kutya sem akart autóba ülni, mindenkinek jó lett a metró, meg a bringa, robogó.


bambano
(titán)
Blog

én például a taxis blokád alatt gyalog mentem haza a vasútállomásról. egyszer megtettem, pláne, hogy akkoriban én voltam a gi joe, de ha ezt valaki rendszeressé teszi, akkor én leszek a fúria is.

más.
mai tömegközlekedés: belvárosban volt dolgom, úgy döntöttem, ződ leszek, haza tömegközlekedve megyek. elsétáltam a villamosmegállóba (ez kb. bele is férne), pont jött a villamos, pont elengedtem, mert nem volt jegyem. elkezdtem taperolni a jegyautomatát, nem sikerült kiverni belőle egy vonaljegyet akkora, mikorra jött a következő villamos. felszálltam, bekopogtam a sofőrnek, erre idegesen intett, hogy nem ér rá. majd kicsivel később kinyitotta a kis ablakát, mondtam, hogy jegy kéne, előkereste a dobozt, amiben a jegyet meg az aprót tartja, nagy nehezen kiszámolta a zsetont és ideadta. közben a villamos vakrepülésben ment, ha akkor valaki elé lép, mostanra a szeleteit már bezsákolták volna.

teljesen biztos, hogy még egyszer nem próbálkozom ilyennel. hát ilyen a szuper tömegközlekedés errefelé.


#72042496
(félisten)

Ha ez Budapest, akkor érdemes szerintem a BudapestGO appban megvenni előre a jegyet.


Dilikutya
(félisten)

Simple-vel kb. az összes helyi és helyközi járatra tudsz jegyet venni.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Én sajnálom hogy eltűnnek az egyterűek (meg a kombik is lassan).
Két gyerek mellé nagyon el tudnék képzelni egy tolóajtós egyterűt. Asszem öregszem mert a mostani autóm ami egy kisautó előtt egyx Honda Civic VTi-m volt. Mégis egyre többször kívánok rá a Peugeot Rifter szerű járművekre. :D
Én ezt a SUV kategóriát nem tudom megérteni, nem látom semmi előnyét. :B


Rick4
(félisten)

Nem eltűnnek, csak a kereslet függvényében visszavágnak a kínálatból, de ettől a mai napig lehet még válogatni, mert pont a rosszabbak tűnnek el szerencsére.

üzenetek