Nagyon tetszett, jó volt olvasni. Köszönöm.
hozzászólások
Kár, hogy ezekkel teszteltél. Egy 8. gen i5 elfért volna, akkor láthattuk volna hogy a gyakorlatban mekkora előnyt jelent a 6 mag.
AxBattler
(félisten)
Szupi teszt lett, köszi!
(#4) gtamate2
Egyetértek, de azt is vedd figyelembe, hogy egy magánembernek korlátozottabbak a lehetőségei.
Nagyon jó teszt lett. Amúgy halkan megsúgom, de valahol olvastam, hogy egyes hackelt uefik képesek áthidalni a korlátozásokat, és a régebbi alaplapokba is be lehet helyezni a legújabb cpu-kat is.
Ez egy magánember magánszáma, illendő lenne ennek megfelelően kezelned...
Jó, hogy nem a teljes HEDT palettát kéred számon, csakmertazért...
Jó lett volna valóban, de itt minden alkatrészt saját kontóra vásároltam meg, egy B360-as alaplap meg i5 8400 már nem fért bele a büdzsébe. De kb. +15-20% a 8. gen előnye az itt szereplő CPU-khoz képest.
Jó lett volna egy 1080Ti slivel tesztelni. (viccelek) Manapság sose baj ha 4-nėl több mag(szál) fogható hadra. Főleg multikban ėrezhető jotėkony hatása egy I7-nek. Szóval nem lehet már mondani hogy felesleges volna egy 4-nėl több szálas proci.
Berendeled, majd 14 napon belul elallsz a vasarlastol, viszont addig kitesztelsz amit akarsz.
Márpedig felesleges (még), ha nem multi-orientált játékos vagy.
Sőt, még multinál is erősen függ attól, mivel játszol. Hogy egy Battlefield vagy CoD alatt használ a 6-8 mag, az nem jelenti azt, hogy World of Tanks alatt akár csak egy tized FPS pluszt is jelentene akár csak a 4 mag is a kétmagvas rendszerekhez képest.
@BeZol (#11): Remélem ilyesmit csak viccből ír valaki...
[ Szerkesztve ]
tibor72
(tag)
...30 nap + / elállás, ami a pénz visszafizetést illeti kicsit elhúzódna a teszt....
[ Szerkesztve ]
Fred23
(nagyúr)
Köszi, tetszett!
Crysis 3 meg leginkább API limites -ha jól emlékszem-, a DX11 és a fűtenger kombó a baj, amin a sok szál tud egy kicsit javítani, de csodák azért nincsenek.
A Crysis 3 már egy i7-el is tükörsima volt, de igen a sok fű betesz a 4 magnak.
Nekem egy Ryzen R5 1600X van és egy 1050Ti. Elsősorban melós gép, néha régebbi játékokat veszek elő: CoD MW3, Euro Truck 2, TOCA, ... Azt látom, hogy a 12 threadből 2 esetleg 4 ami jelentősebben használva is van. A CoD MW2 és hasonlók csak kíváncsiságból voltak próbálva, de úgy tapasztaltam, hogy a legtöbb (gaming) esetben az SMT láhatóan lassít. SQL-ben és virtualizációban úgy tűnik, mintha tényleg lenne értelme. Engem az FPS és a benchmarkok sose érdekeltek. Az RX560OC->1050ti csere óta még annyira sem (több játék közel dupla FPS-t ír, de mintha lassított felvéltelt néznék, nincs sebességérzet).
[ Szerkesztve ]